Fun places

Материал туралы қысқаша түсінік
Көп адамдарға көмегі тисе екен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2021
639
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Lesson plan

Subject

English

Teacher’s name

Kassymova Karlygash

Book

Smiles 3 grade

Unit 8. Having fun

Lesson №1 , Theme of the lesson

Fun places (1)

Learning objectives

3.1.7.1 use contextual clues to predict content in short, supported talk on a limited range of general and some curricular topics;

3.2.8.1 recount very short, basic stories and events on a limited range of general and some curricular topics;

students name (оқушының аты-жөні)




Procedure of action

Resources

Fill out

(fills up with the pupil)

Learn-үйрен

  • Hello, children!

  • How are you? Glad to see you!

Brain-storming: look at the picture and try to find the theme of lesson.

Elephant - піл

Snake - жылан

Penguin - пингвин

Mammal - сүтқоректі

Reptile – бауырымен жорғалаушы

Bird - құс

Land - жер

Plant - өсімдік

Live – өмір сүру

Tongue - тіл


To attach your knowledge, watch this video:

https://www.youtube.com/watch?v=0n0SHppUNlw


Warm-up

Game “Animals”
Now you have to move around like different animals. For example:

- move like a cat
- move like a dog
- move like a monkey
- move like a frog


Mark the "+" sign of the material you've read

Танысқан материалдарыңызға «+» белгіле.






Fill out the exercise (жаттығуды толтыр)

Now look at the tasks.

Task 1

Open your book and look at the page 5, exercise 2. Read the sentences and find the animal.




Task 2

Exercise 3, page 5. True or false? Read the sentences and choose your variant.
true – дұрыс false – бұрыс
Write down answers on your copybook. Then send them to checking.




Home task (үй тапсырмасы)

Work with copybook. Draw the table and complete (Дәптермен жұмыс. Кестені сызып, толтыр)


Lives on land


Lives in water


Has legs


Has no legs


Has a tail


Can fly


Can run


Can climb


Can swim



Put the signs "+" or "-"

«+» немесе «-» белгісін қой

Reflection

Рефлексия

Мен сабақты жақсы түсіндім, қызықты болды.

Мен сабақты толық түсінген жоқпын.

Маған сабақ ұнаған жоқ.

Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді смайликтер арқылы жібере аласыңдар.

Кері байланыс жібер





Feed back –кері байланыс (verbal assessment and/or comment)

(ауызша бағалау немесе пікір қалдырыңыз)

When you're on the job, send me for a checkup. I'm really looking forward to it! You're going to make it! Good luck!


Тапсырманы орындап болған соң маған тексеруге жібереміз. Күтемін! Сенің қолыңнан келеді! Сәттілік!




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ