Материалдар / «Футбол»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Футбол»

Материал туралы қысқаша түсінік
Футбол ойынының шығу тарих ережелері допты тебудің әдіс-тәсілдері
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













































ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ

БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

Түркістан облысы Жетісай ауданы Асық ата кенті

10 «Қайнар» мектеп-гимназия» коммуналдық мемелкеттік мекемесі


Авторлық бағдарламаның тақырыбы:


«Футбол»



Дайындаған: Муртазаев Ералы Сейдуллаевич





2021-2022 оқу жылы







Пікір

Кезеңдер:

1.Зерттеу мәселелерін теориялық талдау. Мәселелердің маңыздылығын, оның ерекшеліктерін, осы тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарды сипаттау, сондай-ақ оның бүгінгі таңдағы шешілу жолдары. Осының барлығы зерттеу бөлімінің 1- ші теориялық мазмұнын құрайды.

2.Экспериментальды (практикалық бөлім) зерттеу мәселелер мәнісін түсіндіретін немесе оны шешуге мүмкіндік беретін ғылыми әдістерді пайдалануды болжайды. Зерттеу жұмыстарының бұл кезеңі маңызды болып табылады, бұл кезеңде жоба авторы өзінің шығармашылық мүмкіндігін көрсете алады. Бұл кезеңде эксперименттер, байқау, сауалнама, әңгімелесу, сұрақ қою, интервью алу т.б. зерттеу әдістері пайдаланылады. Ғылыми зерттеуді жүргізу кезінде дұрыс ақпарат алу үшін бір емес, бірнеше әдістер жиынтығы қолданылады.

.









Авторлық бағдарлама 8 сынып оқушыларына арналған , 34 сағат.

Түсінік хат

Футбол – тұрғындардың кең көлемдегі денсаулығын нығайтып және дамытатын дене тәрбиесінің көпшілік қолданылатын құралдарының бірі. Футболмен қазіргі кезде 3 миллионға жуық адам айналысады. Бұл шындығында да халықтық ойын, онымен ересектер, жасөспірімдер және балалар да шұғылданады.Футбол – атлетикалық ойын. Ол адамның дене қасиеттерін, жылдамдықтың, ептіліктің, төзімділіктің, күштің дамуына ықпал жасайды. Адамның ерік – жігерін шыңдайды.Футбол ойынының мақсаты екі коллективтің арасындағы бәсекелесте екеуінің де мақсаты бір ғана – жеңіс. Жеңіске деген ұмтылыс футболшыларды коллективтік әрекетке, өзара көмекке, достық және жолдастық сезімді тәрбиелейді. Футбол ойыны кезінде әрбір ойыншы өзінін жеке іс – қабілетін көрсете білуге, мүмкіндік ала отырып, сонымен бірге жеке ұмтылысты жалпы командалық мақсатқа жетуді талап етеді.Футболдан оқу жаттығу және жарыстар жыл бойы өтетін болғандықтан, климаттық және метрологиялық жағдайлардың жиі өзгеріп отыруы, дененің шынығуына ағзаның қарсы тұруын көтеріп және бейімделу мүмкіншілігін кеңейтуге септігін тигізеді.Спорттың басқа түрінен өткізілетін жаттығуларда, көбінесе қосымша спорт түрі ретінде футбол ойынын қолданылады. Бұл дегеніміз футбол дененің дамуына ерекше әсер етеді, таңдаған спорт спорт түрі бойынша жақсы дайындыққа септігін тигізеді.

Бағдарламаның мақсаты:

Футбол ойынында екі коллективтің арасындағы бәсекелесте екеуінің де мақсаты бір ғана – жеңіс. Жеңіске деген ұмтылыс футболшыларды коллективтік әрекетке, өзара көмекке, достық және жолдастық сезімді тәрбиелейді. Футбол ойыны кезінде әрбір ойыншы өзінің жеке іс-қабілетін көрсете білуге мүмкіндік ала отырып, сонымен бірге жеке ұмтылысты жалпы командалық мақсатқа жетуді талап етеді.

Бағдарламаның міндеті:

Футбол ойыны жалпы дене дайындығының жақсы бір құрал болып қызмет атқарады. Әртүрлі бағытты өзгертіп жүгіру, түрлі секіру, құрылымы жағынан әртүрлі сипаттағы дененің қозғалысы, допты алып жүру, қозғалыс жылдамдығы, ерік сапасының дамуы, тактикалық ой – осының барлығы жиылып көптеген бағалы сапаларды жетілдіреді. Мектепе футболшыларының дене – күш, техникалық және тактикалық дайындығын жетілдіру, жаттықтыру әдістемесіндегі әлі пайдаланылмаған қордағы жаңа мүмкіндіктерді іздестірумен тығыз байланысты.Футбол ойынындағы техникалық тәсілдерді нығайту және жетілдіруге арналған арнайы жаттығулар, жалпы дене дайындығының жаттығулары; Сабақты бекіту мақсатымен топтық жұмыс жүргізіліп, оқушылар командаға бөлініп футбол ойыны ойнатылады және жаттығудың қорытынды кезеңінде оқушылармен бірлесе талдау жасалып, тиісті бағалау жүргізіле

Оқушыларға дайындық деңгейіне қойылатын талаптар –


Күтілетін нәтижелер


Дене шынықтыру сабақтарында футбол бастамаларына Үйрету нәтижесінде оқушыларда:

- теориялық білім: дененің дамуы мен денсаулыққа әсер ететін, ең көпшілік спорт ойындарының бірі ретінде футбол туралы түсінік; футболдың пайда болу және даму тарихынан қызық факторларды білу; футболмен шұғылдану үшін спорттық киімге, аяқ киімге, қауіпсіздік техникасына, қимыл-қозғалыс ойындарының ережесіне, футбол жарысының негізгі ережелеріне қойылатын негізгі талаптарды білу;

- практикалық біліктіліктер мен дағдылары: футболмен шұғылдану үшін орынды өзбетінше таңдай білу; сабақта және сабақтан тыс уақытта сынып, мектеп командаларының құрамында футбол ойнауға мүмкіндік беретін допты алып жүру біліктіліктер мен дағдылары; дене шынықтыру және спорт қызметі процесінде құрбыларымен қарым-қатынас жасау біліктіліктер мен дағдылары қалыптасады.


КІРІСПЕ


Футбол – бұл құпияға толы, сан-қырлы ойын. Себебі футболда кез келген ойынның қалай аяқталатынын және кімнің жеңімпаз атанатынын алдын ала болжау өте қиын. Тұрғындар арасында осы спорт түріне деген қызығушылық күн санап арта түсуде. Айта кететін бір жайт, бұл спорт түрімен жер бетінде миллиондаған адамдар шұғылдануда және танымалдығы жағынан басқа спорт түрлерінен оқ бойы алда келеді. Футбол ойынының тағы бір ерекшелігі – ол әмбебап спорт түрі. Балалардың мектеп қабырғасында, спорт үйірелерінде футболмен жүйелі шұғылдану нәтижесінде, оқушылардың ағзалары жан-жақты дамып, қимыл-қозғалыс белсенділіктері артады, қызмет ету әлеуеті артады және дене мүшелері үйлесімді жетіледі.

Мектепте ұйымдастырылатын футбол сабағын балалардың дене дайындықтарын жетілдіру құралы ретінде ғана емес, сонымен қатар басқа да пәндерді оқу және игеру кезінде туындайтын қажу сезімін төмендету жолы ретінде де қарастырамыз.

Футбол баланың бойында өзара көмекке келе білу, белсенділік, жауапкершілік және басқа құрбы-құрдастарының ой-пікірлерімен санаса білу секілді оң қасиеттерді қалыптастырады. Футбол – бұл ұлдар мен қыздардың ұжымшылдық, достық қарым-қатынас орнатуларына, жігер мен төзімділік, батылдық пен табандылықтың шыңына шығуларына, жаман әдеттерден аулақ болуларына мүмкіндік беретін ойын түрі. Бұл ойынның адам ағзасына тигізетін әсері орасан зор және футболмен шұғылданғысы келетін балаларға жан-жақты қолдау көрсетілуі керек.

Дене шынықтыру сабағына қатысу және футболмен шұғылдану процесіне қазіргі уақытта баса назар аудару керек. Себебі, өскін ұрпақтың денсаулығы қоғамды алаңдатуда және ол бірінші кезекте балалардың аз қимылдауларымен байланысты. Футбол сабағын мектептің дене шынықтыру бағдарламасына енгізу – қазіргі заманның басты талабы деуге болады.




«Жас футболшылар »
сынып оқушыларына арналған, аптасына-1сағат, жылдық -34 сағат.
Бағдарламаның күнтізбелік жоспары


Тақырып

Сағат саны


Мерзімі

прак

теор


1

Қ.Р футболдың дамуы


1


2

Футболдың шығу тарихы


1


3

Футбол ойынына қойылатын гигиеналық талаптар


1


4

Баспен соққы жасау және пас беру

1



5

Допты аяқпен тоқтату

1



6

Допты кеудемен тоқтату

1



7

Қорғаушының қарсылығынсыз доппен қозғалу

1



8

Допты игеру техникасының қимыл-қозғалыстарынан құрылған комбинациялар

1



9

Доппен және допсыз әрекет етуші ойыншыға қарсы әрекет ,допты қағып жіберу және аяқпен іліп кету

1



10

Шабуыл мен қорғаныстағы жекелеген тактикалық әрекеттер

1



11

Шабуыл мен қорғаныстағы топттық және командалық тактикалық әрекеттер

1



12

Алаң сыртынан допты ойынға қосу

1



13

Допты аяқтың ішімен пас беру

1



14

Доппен жумыс істеу

1



15

Допты қабылдау және қозғалу бағытын өзгерту

1



16

Дриблин және қақпаға соққы жасау

1



17

Пас беру және допты қабылдап, ойыншыдан кету

1



18

Доппен қозғалу және пас беру

1



19

Допты қадағалау және қозғалу бағытын өзгерту

1



20

Пас беру және сырғып келген допты қабылдап, ойыншыдан кету

1



21

Допты қағып алу

1



22

Допты ұрып жіберу

1



23

Допты бағаннан асырып жіберу

1



24

Қорғаушылардың міндеті

1



25

Қорғаушының жеке әрекеті

1



26

Қорғаушының жеке әрекеті

1



27

Шабулшының міндеті

1



28

Топ – топ болып шабуылға шығу

1



29

Командалық әрекет

1



30

Жеке әрекет

1



31

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!