Футбол ойынының техникасын үйрету

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Футбол ойынының техникасын үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепте волейбол ойынын үйретудің техикалары мен ерекшеліктері жөнініде нұсқаулықтар жас мамандарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі: Музыка және өнер түрлері.

Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ

Педагогтің аты:

Альханова Жаныл Рахметуллаевна

Күні:


Сынып:

6 в

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

23.Сабақтың тақырыбы:

Кино және музыка

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.1.1.1 туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтау;

6.1.2.3 көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру


Сабақтың мақсаты:

-туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдайды және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтайды;

-көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстырады.

«Балапан қаз» әнін тыңдайды.

Құндылықтар

Талап:Ізденімпаз,жаңашыл тұлға.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі)

Педагог әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин








Сабақтың ортасы

30 мин






















































Сабақтың соңы

10 мин








Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу.

Сәлеметпе балалар?

Топқа бөлу


Психологиялық ахуал Сәттілік тілеу

Балалар бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеймін




Кинолардың дауысын қою

Сабақ тақырыбын дауыс арқылы анықтау

Бейнежазба көрсету: «Ой қозғау» Кино «Менің атым Қожа» .

-Оқушылар бүгінгі бейнежазбадан біз нені түсіндік? Нені білдік?

-Оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?Яғни

«Кино және музыка»

-Бүгінгі тақырыбымыз бойынша сабақ мақсатын қойып алайық?

-Қандай мақсаттарға қол жеткіземіз деп ойлайсыздар?

-Өзің жақсы көретін киноларды еске түсіріңдер?

-Ол кинодағы музыка есіңде ма?

-Киноны музыкасыз көрсе не болар еді,болама ?


.«Миға шабуыл» әдісі.

1 тапсырма.Оқулықпен топпен жұмыс.

1 топ.Мәтінді оқып мазмұнын айтады. 87-88 бет .

2 топ. Төлеген Мұхаметжанов жайлы.

3 топ.Қуат Шілдебаев туралы зерттеп айтады.

2 тапсырма.Әуенін тап ойыны

Кинолардағы ойналатын музыкадан үзінді.

1.«Саржайлау»

2. «Гәкку»

3. «Мама»

4. «Шегенің термесі»

5. «Балапан қаз».

3 тапсырма.»Жау жұрек мың бала» киносыныа үзінді көрсету.

«Балапан қаз» әнін және оқушылар орындауында күй тыңдау «Адай» күйі


Сұрақ-жауап

1 топ Әннің аты, композиторын атаңдар.

2 топ

-Әннің сөзіне көңіл бөліңдер, не туралы?

3 топ

-Сіздердің ойларыңызша мұндай әндерді қай уақытта,қандай жағдайда орындайды?

4 тапсырма.

Қорытынды сұрақтарға жауап беріңіздер 1 топ.

-Бұл шығармалардың бейнесіне қандай мінездеме беруге болады?

-Қандай қазақ киноларының музыкасымен таныстыңыздар?

Сабақты қорыту.

Кинолармен әндерді сәйкестендір.

СПрямая со стрелкой 1 арыжайлау Қыз Жібек

Шегенің термесі Менің атым Қожа

Балапан қаз Тақиялы періште

Мама Көшпенділер


Рефлексия

-Мен не білдім?

-Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

Бәрі бірге : Сәлеметсіз мұғалім

Топ басшылыры Өз тобындағы оқушыларды айтып орналастырады.







Қойылған сұрақтарға жауап береді.
















Оқулықтан анықтаманы оқып, түсініп ойлау әрекетінің нәтижесінде белг лі бір киномузыкасының мағына сы жайлы ой-тұжырымға келеді.


Әуен тыңдап, жасырылған әуенді табады.




Фильмнен үзінді көреді, Жеке оқушылар күй тартады.

«Балапан қаз» әнін тыңдайды


Берілген сұрақтарға жауап береді.









Сұрақтарға жауап береді






Сәйкестендіреді





Стикерге жазып жапсырады



Мадақтау

Мақтау сөздер арқылы

Тамаша! Жарайсыңдар!

Керемет!







Дескриптор:

Бейне жазба көреді,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет!











Дескриптор:

Мәтінмен жұ мыс жасайды, сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет!




Дескриптор:

Ойын шарты мен танысып, ойынды бастай ды.Тамаша! Жарайсың! Керемет!

Дескриптор: -Әнді мұқият тыңдайды, Ән ге сипаттама береді, Әннің мазмұнын тү -сінеді, ойла- рын нақтылай ды,сұрақтарға жауап береді.

Тамаша!

Жарайсың!

Керемет!












Тамаша! Жарайсың! Керемет!




Тамаша! Жарайсың! Керемет!






Слайд аудио жазба








Бейне жазба

слайд


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.05.2024
256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі