|
Бөлім: |
3-тарау. «Адам жанының құпиясы» |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Акшауова Раушан Ыскаковна |
|
|
Күні: |
13.02.2024ж. |
|
|
Сынып: 9«Ә», « В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы кейіпкерлер бейнесі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Шығарманың идеясы бойынша кейіпкерлер жүйесін анықтайды, кейіпкерлерге мінездеме бере алады. |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Үй жұмысын пысықтау. «Сұрақтар жаңбыры» әдісі бойынша сұрау. 1.Ғабит Мүсіреповтың тарихи ел шежіресінің мазмұны негізінде жазған романдарының бірін ата. (Ұлпан) 2. Ол роман қай жылы жазылды? (1974 жылы) 3. Бұл роман неше бөлімнен және неше тараудан тұрады? (үш, жиырма төрт) 4.Ұлпан романында қанша кейіпкер бар? (тоқсанға жуық) 5.Шығарманың оқиғасы қай ғасырдағы қазақ даласында болған тарихи шындыққа негізделген? ( 19-ғасыр) 6.Романдағы басты кейіпкерлер кімдер? ( Есеней,Ұлпан) 7.Романның ерекшеліктерінің бірі неде? (қазақ ауылының жүз жылдық тұрмысы, әдет-ғұрпы, барымта, қалың мал беру, қыз айттыру,жер дауы,жесір дауы). |
сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. («Ашық микрафон» арқылы бірін-бірі бағалайды.) |
|
||||||||||
|
Ортасы |
Қызығушылықты ояту. Суретке қарап, қызға тән қасиеттерді сипаттап айтыңдар.
1-тапсырма Тыңдалым. Айтылым.Бейнебаянды тыңдап, «Түртіп алу» әдісі Дескриптор: - Бейнебаянды тыңдайды. - қажетті жерлерін түртіп жазып алады.
2-тапсырма Айтылым. «Кейіпкерлерге мінездеме» әдісі
Дескриптор: - бірнеше кейіпкерлерді анықтайды. - кейіпкерлерге мінездеме береді;
3-тапсырма Жазылым. «Төрт сөйлем» әдісі Дескриптор -кейіпкерді түрлі қырынан сипаттайды; - кейіпкер іс-әрекетінен дәлелдер келтіреді. -қорытынды шешімін жазады. |
Суретті сипаттап айтады.
кейіпкерлерді анықтап,мінездеме береді
.
Өз ойын жазады.
|
ҚБ. Дескриптор арқылы бағалау
ҚБ. Дескриптор арқылы бағалау
|
Сурет
https://www.youtube.com/watch?v=aVMNeCxQJLY
Қазақ тілі 9 Арман-ПВ 2019
|
||||||||||
|
Аяқталуы |
Тақырыпты бекіту үшін Рефлексия: Үшбу хат.
Оқу тапсырмасы: Кейіпкерге хат жазу. |
Тапсырманы келесі сабаққа дейін дайындайды. |
Кері байланыс беріледі.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғабит Мүсірепов "Ұлпан" романы
Ғабит Мүсірепов "Ұлпан" романы
|
Бөлім: |
3-тарау. «Адам жанының құпиясы» |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Акшауова Раушан Ыскаковна |
|
|
Күні: |
13.02.2024ж. |
|
|
Сынып: 9«Ә», « В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғабит Мүсірепов. «Ұлпан» романындағы кейіпкерлер бейнесі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Шығарманың идеясы бойынша кейіпкерлер жүйесін анықтайды, кейіпкерлерге мінездеме бере алады. |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Үй жұмысын пысықтау. «Сұрақтар жаңбыры» әдісі бойынша сұрау. 1.Ғабит Мүсіреповтың тарихи ел шежіресінің мазмұны негізінде жазған романдарының бірін ата. (Ұлпан) 2. Ол роман қай жылы жазылды? (1974 жылы) 3. Бұл роман неше бөлімнен және неше тараудан тұрады? (үш, жиырма төрт) 4.Ұлпан романында қанша кейіпкер бар? (тоқсанға жуық) 5.Шығарманың оқиғасы қай ғасырдағы қазақ даласында болған тарихи шындыққа негізделген? ( 19-ғасыр) 6.Романдағы басты кейіпкерлер кімдер? ( Есеней,Ұлпан) 7.Романның ерекшеліктерінің бірі неде? (қазақ ауылының жүз жылдық тұрмысы, әдет-ғұрпы, барымта, қалың мал беру, қыз айттыру,жер дауы,жесір дауы). |
сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. («Ашық микрафон» арқылы бірін-бірі бағалайды.) |
|
||||||||||
|
Ортасы |
Қызығушылықты ояту. Суретке қарап, қызға тән қасиеттерді сипаттап айтыңдар.
1-тапсырма Тыңдалым. Айтылым.Бейнебаянды тыңдап, «Түртіп алу» әдісі Дескриптор: - Бейнебаянды тыңдайды. - қажетті жерлерін түртіп жазып алады.
2-тапсырма Айтылым. «Кейіпкерлерге мінездеме» әдісі
Дескриптор: - бірнеше кейіпкерлерді анықтайды. - кейіпкерлерге мінездеме береді;
3-тапсырма Жазылым. «Төрт сөйлем» әдісі Дескриптор -кейіпкерді түрлі қырынан сипаттайды; - кейіпкер іс-әрекетінен дәлелдер келтіреді. -қорытынды шешімін жазады. |
Суретті сипаттап айтады.
кейіпкерлерді анықтап,мінездеме береді
.
Өз ойын жазады.
|
ҚБ. Дескриптор арқылы бағалау
ҚБ. Дескриптор арқылы бағалау
|
Сурет
https://www.youtube.com/watch?v=aVMNeCxQJLY
Қазақ тілі 9 Арман-ПВ 2019
|
||||||||||
|
Аяқталуы |
Тақырыпты бекіту үшін Рефлексия: Үшбу хат.
Оқу тапсырмасы: Кейіпкерге хат жазу. |
Тапсырманы келесі сабаққа дейін дайындайды. |
Кері байланыс беріледі.
|
|
шағым қалдыра аласыз















