|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Қазақ әдебиеті |
|||||
|
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Амриева Р.Ж. |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
9 Қатысқандар:7 |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғабит Мүсірепов "Ұлпан" романындағы кейіпкерлер бейнесі. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтап, олардың мінез-құлқы мен іс-әрекетін талдау арқылы шығарма идеясын сипаттайды,шығармадан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда тиімді пайдаланады. |
|||||
|
Бағалау критерииі |
Шығармадағы кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетін сипаттайды; Кейіпкерлер бейнесін шығарманың идеясы тұрғысынан талдайды; Кейіпкерлердің бір-бірімен қарым-қатынасын көрсете алады. Үзінділерді шығармашылық жұмысқа қолдана алады; |
|||||
|
Құндылығы |
Ұлпанның елге, руға, жерге деген адалдығы мен жанашырлығы арқылы оқушыда туған жерге деген құрмет сезімін ояту. Кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынас, әсіресе үлкенге құрмет, ата дәстүріне сыйластық арқылы оқушы бойында адамгершілік пен сыйластық құндылықтарын қалыптастыру. Ұлпанның ел билеу ісіне араласуы, қиын сәттерде шешім қабылдауы оқушыға еңбекқорлық пен жауапкершілікке баулиды. |
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
талдау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар
|
||
|
Сабақ тың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен амандсау,түгендеу, жағымды психологиялық ахуал туғызу ә) Оқушылар пазылдарды құрастыру арқылы топқа бөлінеді. («Есеней», «Ұлпан» деген топтарға бөлінеді) Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл» әдісі.Wordwall платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау (Сабақтың тақырыбы және мақсаты оқушыларға таныстырылады.) |
Жақсы тілек айту арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Дескриптор: -сұраққа жауап береді
|
Бағалау парағы
Тамаша! |
слайд |
||
|
Сабақ тың ортасы
Сабақтың соңы
|
1-тапсырма «Сиқырлы кітап» әдісі.(жеке жұмыс). Кітапта кейіпкерлердің есімдері жасырылған. Таңдап алған кітаптағы кейіпкердің бейнесін ашып,іс-әрекетін талдау. 1. Ұлпан 2.Есеней 3.Біжікен 4.Торсан 5 .Артықбай 6 .Мүсіреп 7.Несібелі 8 .Мырзаш 9.Шынар 10 .түрікпен Мүсіреп № 2 тапсырма Шығарманың идеясына сай Ұлпан бейнесін талдау (топтық жұмыс). 1-топ Ұлпан Енисейге қосылуға не себепті келісті ? Бұл келісімге сіздің көзқарасыңыз қандай?
2-топ Ұлпанның өмірден ерте кетуіне не себепші болды?Сенің пікірің қандай?
3 тапсырма (жұптық жұмыс) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы шығармадан алған үзінділер кімнің сөзі екенін анықтаңдар
«Кейіпкер орындығы» әдісі арқылы қортындылау. Ортаға шығатын оқушыны sabak steam hub kz платформасы ( киіз үй ) арқылы анықтаймыз . Оқушылар шығарма бойынша толғандырған сұрақтарын басты кейіпкер Ұлпанға қояды. Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс: «Ұлпан — ел анасы» тақырыбында эссе жазу. (80–100 сөз). Кері байланыс
|
Дескриптор: -кітапты таңдайды: -кейіпкердің бейнесін ашады -кейіпкердің іс-әрекетін талдайды дескриптор: - -шығарманың идеясы бойынша Ұлпанның Есенейге қосылу себептерін талдайды;-өз көзқарасын нақты және дәлелді түрде білдіреді; - шығармадағы үзінділер арқылы пікірін дәлелдейді.дескриптор: -Ұлпанның өмірден ерте кетуінің негізгі себептерін атайды ; - Ұлпанның әрекеттерін шығарманың идеясына сай талдайды - бұл себептерді шығарманың мазмұнымен байланыстырып түсіндіреді; Дескриптор: -қай кейіпкердің сөзі екенін анықтайды; -кейіпкердің сөзін сәйкестендіреді: Дескриптор: -Ұлпан бейнесіне сай, мазмұнды әрі мағыналы сұрақ қояды; - Ұлпан рөліндегі оқушы сұрақтарға кейіпкер атынан жауап береді; Үй тапсырмасын жазып алады пікірлерін жазып қалдырады. |
Жарайсың! Керемет!
Жарайсың! Керемет!
Жарайсыңдар!
Жақсы! |
Wordwall платформасы https://wordwall.net/ru/resource/86946467
слайд Оқулық слайд таратпа қағаздар sabak steam hub kz слайд
слайд
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғабит Мүсірепов "Ұлпан" романындағы кейіпкерлер бейнесі.
Ғабит Мүсірепов "Ұлпан" романындағы кейіпкерлер бейнесі.
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Қазақ әдебиеті |
|||||
|
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Амриева Р.Ж. |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
9 Қатысқандар:7 |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғабит Мүсірепов "Ұлпан" романындағы кейіпкерлер бейнесі. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін анықтап, олардың мінез-құлқы мен іс-әрекетін талдау арқылы шығарма идеясын сипаттайды,шығармадан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда тиімді пайдаланады. |
|||||
|
Бағалау критерииі |
Шығармадағы кейіпкердің мінез-құлқы мен іс-әрекетін сипаттайды; Кейіпкерлер бейнесін шығарманың идеясы тұрғысынан талдайды; Кейіпкерлердің бір-бірімен қарым-қатынасын көрсете алады. Үзінділерді шығармашылық жұмысқа қолдана алады; |
|||||
|
Құндылығы |
Ұлпанның елге, руға, жерге деген адалдығы мен жанашырлығы арқылы оқушыда туған жерге деген құрмет сезімін ояту. Кейіпкерлер арасындағы қарым-қатынас, әсіресе үлкенге құрмет, ата дәстүріне сыйластық арқылы оқушы бойында адамгершілік пен сыйластық құндылықтарын қалыптастыру. Ұлпанның ел билеу ісіне араласуы, қиын сәттерде шешім қабылдауы оқушыға еңбекқорлық пен жауапкершілікке баулиды. |
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
талдау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар
|
||
|
Сабақ тың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен амандсау,түгендеу, жағымды психологиялық ахуал туғызу ә) Оқушылар пазылдарды құрастыру арқылы топқа бөлінеді. («Есеней», «Ұлпан» деген топтарға бөлінеді) Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл» әдісі.Wordwall платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау (Сабақтың тақырыбы және мақсаты оқушыларға таныстырылады.) |
Жақсы тілек айту арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Дескриптор: -сұраққа жауап береді
|
Бағалау парағы
Тамаша! |
слайд |
||
|
Сабақ тың ортасы
Сабақтың соңы
|
1-тапсырма «Сиқырлы кітап» әдісі.(жеке жұмыс). Кітапта кейіпкерлердің есімдері жасырылған. Таңдап алған кітаптағы кейіпкердің бейнесін ашып,іс-әрекетін талдау. 1. Ұлпан 2.Есеней 3.Біжікен 4.Торсан 5 .Артықбай 6 .Мүсіреп 7.Несібелі 8 .Мырзаш 9.Шынар 10 .түрікпен Мүсіреп № 2 тапсырма Шығарманың идеясына сай Ұлпан бейнесін талдау (топтық жұмыс). 1-топ Ұлпан Енисейге қосылуға не себепті келісті ? Бұл келісімге сіздің көзқарасыңыз қандай?
2-топ Ұлпанның өмірден ерте кетуіне не себепші болды?Сенің пікірің қандай?
3 тапсырма (жұптық жұмыс) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы шығармадан алған үзінділер кімнің сөзі екенін анықтаңдар
«Кейіпкер орындығы» әдісі арқылы қортындылау. Ортаға шығатын оқушыны sabak steam hub kz платформасы ( киіз үй ) арқылы анықтаймыз . Оқушылар шығарма бойынша толғандырған сұрақтарын басты кейіпкер Ұлпанға қояды. Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс: «Ұлпан — ел анасы» тақырыбында эссе жазу. (80–100 сөз). Кері байланыс
|
Дескриптор: -кітапты таңдайды: -кейіпкердің бейнесін ашады -кейіпкердің іс-әрекетін талдайды дескриптор: - -шығарманың идеясы бойынша Ұлпанның Есенейге қосылу себептерін талдайды;-өз көзқарасын нақты және дәлелді түрде білдіреді; - шығармадағы үзінділер арқылы пікірін дәлелдейді.дескриптор: -Ұлпанның өмірден ерте кетуінің негізгі себептерін атайды ; - Ұлпанның әрекеттерін шығарманың идеясына сай талдайды - бұл себептерді шығарманың мазмұнымен байланыстырып түсіндіреді; Дескриптор: -қай кейіпкердің сөзі екенін анықтайды; -кейіпкердің сөзін сәйкестендіреді: Дескриптор: -Ұлпан бейнесіне сай, мазмұнды әрі мағыналы сұрақ қояды; - Ұлпан рөліндегі оқушы сұрақтарға кейіпкер атынан жауап береді; Үй тапсырмасын жазып алады пікірлерін жазып қалдырады. |
Жарайсың! Керемет!
Жарайсың! Керемет!
Жарайсыңдар!
Жақсы! |
Wordwall платформасы https://wordwall.net/ru/resource/86946467
слайд Оқулық слайд таратпа қағаздар sabak steam hub kz слайд
слайд
|
||
шағым қалдыра аласыз






















