«Ғажайып математика»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Ғажайып математика»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс - әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып - алу және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым - қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы. «Ғажайып математика»
Мақсаты: Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс - әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып - алу және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым - қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Әдіс тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, сергіту сәті, « Артық пішінді тап?» дидактикалық ойыны, жұмбақтар.
Құрал жабдық ретінде: суреттер, таяқшалар, ермексаз,қайшы, желім, сурет бөліктері, жыл мезгілдері, үлестірмелі материалдар пайдаланылады.

- Салеметсіздерме, балалар!
Салеметсіз бе!
- Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!
Шаттық шеңбер:

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылсын.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті.

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басы ғой.

Ал қанекей бәріміз,

Салем дейін үлкенге.
- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырамыз.
- Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық
ұйымдастырылған іс әрекеті.

Ұйымдастырушылық барысы:
Сұрақ жауабы:

  1. Бір аптада неше күн бар?

  2. Бір жылда неше мезгіл бар?

  3. Қазір жылдың қай мезгілі?

  4. Көктем мезгілінде қандай ерекшеліктер бар?

  5. Тәулік бөліктерін атаңыздар?
    Бұл түс шөптердің түсі сияқты.
    - Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке толады..
    Ағаштар бүршік жара бастайды.(көктем)
    Жұмбақтар:

  1. Қалқиып қос құлағы,

Елеңдеп қорқып тұрады. (қоян)

  1. Қыс бойына жатады,

Тәтті ұйқыға батады. (аю)

  1. Төрт аяқты шалғы

Орап кетер малды. (қасқыр)

  1. Бұлаңдаған құйрығы

Бір алдарлық құлағы. (түлкі)

Дұрыс, балалар! Бұл аңдар қай ертегінің кейіпкерлері?

  • Бауырсақ ертегісі.

Әже келді!

Әже: Салеметсіздерме, балалар! Менің қолымда не бар?

Мен қандай ертегінің кейіпкерімен?

Бауырсақ ертегісінде бауырсақты кім жегісі келеді?

Бауырсақты кім пісіреді?

Бауырсақ қандай ән айтады?

Әженің тапсырмасы:

  • Ал, немерелерім сендерге аталарың тапсырма беріп жіберді тапсырманы орындаған балаға сыйлығы бар.

-Ал, балалар осы уақытқа дейін біз қандай геометриялық пішіндерді өттік? Есімізге түсірейікші? Ал балалар пішіндер туралы кім тақпақ айтады?

Данеля: Мен үшбұрышпын

Үш жағым бар

Үш төбеден жасалған.

Үй төбесіне қарасаң,

Мен ғой сонда отырған.

Адия: Мен шеңбермін, шеңбермін.

Осындаймын дөңгелек.

Айналамын күн сайын,

Барлығы үшін біз керек.

Жасмин: Мен шаршымын.

Төрт жағым бар.

Төрт жағым менің бірдей,

Кел ойнайық балақай.
Ойын: «Артық пішінді тап!»

Мақсаты: Балаларға біреуі артық немесе кем пішінді тауып, қоршау керек.
«Бауырсақ» ертегісі арқылы бастағамыз келіп отыр. Балалар ертегіде Бауырсақ ең бірінші қандай кейіпкер кездеседі.

Қоян: Мен, қоянмын, қоянмын.

Сәбіз жесем тоямын.

Қасқырдан қорқамын,

Бауырсақты жеп қоямын.

Қоян: Салеметсіздерме балалар мен сендерге қызықты тапсырмалар әкелдім, егер соны орындасаңдар мен бауырсақты жемеймін.
1 - тапсырма. 1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау.

Барлық тапсырманы дұрыс орындадыңдар, рақмет!

Қасқыр: Қасқыр орманда жортады,

Аяздан ол қорқады.

Аспанға қарап ұлиды,

Ауылда малды ториды.
Қоян: Салеметсіздерме балалар мен сендерге қызықты тапсырмалар әкелдім, егер соны орындасаңдар мен бауырсақты жемеймін.
2 - тапсырма. Логикалық есептер
- Дүкеннен анам дөңгелек 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім. менде неше доп қалды? (1)
- Қоянда неше құлақ бар?(қоянның суретін көрсету)
Мынау ненің суреті?
- Қолда қанша саусақ бар?
- Ағашта 5құс отыр, оның 2 - уі ұшып кетті, ағашта қанша құс қалды?
- Себетте 2 алма, табақта 3 алма қосқанда барлығы болады неше алма
-Барлығыңа рақмет!
Тәрбиеші: Балалар қасқырдың тапсырмасын жақсы орындадыңдар, ол сендерге риза болып жүр. Енді бауырсаққа орманда тағы қандай аң кездесті?

Аю: Тоңпан-тоңпан жүретін,

Аю үлкен жануар.

Балды жақсы көретін,

Аю деген жануар.

1-тапсырма: Тақтамен жұмыс: Заттарды санау. Үлкен- кіші, жоғары –төмен, биік-аласа, кең-тар.

Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы қырлы жерлермен
Ытқып ытқып секірді.
Қарап еді артына
Қиығын сап көзінін
Келе жатқан томпаңдап
Көжегі екен өзінің.

2-тапсырма: Санамақ айтып беріңдерші?

Айзере:

Бір дегенің –білім,

Білім-жарық күнің.

Екі дегенің- еңбек,

Еңбек бәрін жеңбек.

Үш дегенің-үміт,

Үмітсіз жоқ жігіт.

Төрт дегенің-талап,

Талмайтұғын қанат.

Бес дегенің-бірлік,

Бірліксіз жоқ тірлік.

Санжар:

Кел санайық санамақ,

Саусақтарды даралап.

Бас бармағым алғашқы,

Балан үйрек жалғасы,

Ортан терек атасы,

Шылдыр шүмек анасы,

Шынашағым балапан,

Бәріне ортақ алақан.

Жания:

Бір дегенің –бесік,

Шықтыұ содан өсіп.

Екі дегенің- елім,

Далам, тауым, көгім.

Үш дегенің-үміт,

Үміт артар жігіт.

Төрт дегенің-төзім,

Төзе білем өзім.

Бес дегенің-бақыт,

Бағалайтын уақыт.


Келесі түлкі келеді.

Түлкі: Түлкі түлкі келеді,

Бұралаңдап жүреді.

Айналады би билеп,

Биді жақсы көреді.

-Сәлем, достар! Менің тапсырмамды орындауға дайынсыңдар ма?

Төрт үстелге бөлу: мозайка, әр аңның тағамын қиып-орнын табу, таяқшалармен заттар құрастыру, төрт мезгілдің ерекшеліктері.

Тәрбиеші: Балалар түлкнің тапсырмасын жақсы орындадыңдар, жарайсыңдар!
Қорытынды:

-Балалар бүгінгі көңіл-күйлерің қалай?

-Бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекет кімге ұнады? Қай тапсырмалар ұнады?
- Жарайсыңдар, балалар, бәріміз келген қонақтармен қоштасайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау болыңыздар!
Күтілетін нәтиже:
Қолынан келу:
- Балалар, біз бүгін геометриялық пішіндерді ажыраттық .
Білуі қажет: Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу.
Болу керек: зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2025
95
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі