Ғажайып математика әлеміне
саяхат
Қорытынды
ҰОІ
Тәрбиеші: Наурузбаева
Н.С.
№12 «Нұр бөбек» ортаңғы
тобы
МКҚК №11 «Арай
балабақшасы»
К өкшетау2018ж.
Мақсаты:
Балалардың қарапайым
математикалық түсініктерден алған білімдерін
тиянақтау.
Сандарды тура, кері санауды
қайталау, логикалық ойын арқылы баланың қиялын, ой-өрісін, есте
сақтау қабілетін, дамыту. Геометриялық пішіндерді атау және тану
үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек. Тәулік бөліктерін (таңартең, күндіз,
кеш, түн) ажырату. Ойынның шартын сақтап ойнауға, ұйымшыл, сабырлы,
шапшаң болуға тәрбиелеу.
Қолданатын көрнекілік
құралдар: 1-ден 5-ке дейінгі сандар,
геометриялық пішіндер.
Үштілділік
компонент: сан-цифры-Civil
пішін-фигура-Figure
Ұйымдастыру-іздестіру
кезеңі:
Шаттық
шеңбер:
Күннің көзі ашылсын
Көкке шуақ шашылсын
Амандасу үлкенмен
Тәрбиенің мәні ғой
Алдыменен халайық
Амандасып алайық
Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Здраствуйте.
Hello
Балалар, Бір жылда неше мезгіл
бар? (Бір жылда төрт мезгіл
бар)
- Қазір жылдың қай мезгілі?
(Казір жылдың көктем
мезгілі)
- Көктем мезгілінде неше ай
бар? (Көктем мезгілінде үш ай
бар)
- Қазір қай ай? (Казір сәуір
айы)
Біз балалар көптеген көктем
туралы тақпақтар білеміз я, казір ортаға Наргиз бен Айзере көктем
туралы тақпақтарын айтып берсін.
Наргиз:
Көктем, көктем көктемде,
Құстар келіп жеткенде.
Қуанып бір қаламыз,
Інмен қарсы аламыз.
Айзере:
Көктем қандай көңілді,
Көктен жаңбыр төгілді.
Мөлдір аспан ашылып,
Күннің көзі көрінді.
Олай болса
балалар:
Мотивациялық ойды
ояту.
- Балалар, бүгін біз Ғажайып математика әлеміне саяхатқа
барамыз.
Математика патшалығына сиқырлы кілемге отырып барамыз. Кілемшеге
отырғаннан кейін көздеріңді жұмып, 1-ден 5-ке дейін
санайсыңдар.
- Балалар, біз математика патшалығына келіп қалдық, мен үшке дейін
санаймын содан кейін көздеріңді ашасыңдар. Балалар тотықұсты
көреді.
Терезеден хатты алып балалармен бірге хатты ашып ішінде не
жазылғанын көрейік.
1-тапсырма:Сан және санау.1ден 5-ке
дейін үш тілде санау тура және кері санау
- Жарайсыңдар, балалар, Бірінші тапсырманы жылдам орындадыңдар.
- Олай болса, біз тотықұсқа сандар туралы тақпақтарымызды айтып
берейік.
Айсана:
Мені келсе білгің,
Мен таяқша бірмін.
Сандарға жол бастап,
Ең бірінші тұрамын.
Шолпан:
Бірден кейін тұрамын,
Бірден кейін тұрағым
Бірді бірге қосқанда,
Мен шығамын қарағым.
Томирис:
Екіден соң әрқашан,
Үшінші мен тұрамын.
Қағазға сызып түсірсең,
Екі ирек саламын.
Қайсар:
Үш қашанда тақ саны,
Жұп болғанға не жетсін.
Төрт дегенің баяғы,
Төрт түліктің аяғы.
Арсен:
Төртен кейін бесті,
Білу оңай десті.
Төртеуін бүгіп санасаң,
Табасың оңай бесті.
2-тапсырма: «Суретпен жұмыс»
Салыстыру.
«Алмұрт пен
шие»
- Балалар, мына жерде же қандай жемістердің суреті
бар?(Алмұрт пен
шие)
- Олай болса алмұрт көппе шие көппе? (Шие)
- Балалар, мынау не? Үйлер.
-Қай үй үлкен және ұай үй кіші?
(Сол жақтағы үй үлкен ал,
оң жақтағы үй кіші).
Сергіту
сәті: Бір-тұрамыз,
созыламыз,
Екі-еңкейіп,керілеміз,
Үш-шапалақ соғамыз,
Басымызды шайқаймыз,
Төрт дегенде қол көтеріп,
Бес дегенде қол бұлғаймыз.
3-тапсырма: «Сөйлемді
аяқта»
-Таңғы асты таңартең, ал кешкі
асты қай уақытта ішеміз? (Кешкі асты кешке
ішеміз)
-Түнде ұйықтаймыз, ал жаттығуды қай уақытта
жасаймыз? (Жаттығуды
таңартең жасаймыз)
- Күндіз күн шығады, ал Ай қай
уақытта шығады (Ай түнде
шығады)
- Кешкі асты кешке, түскі асты
қай уақытта ішеміз(Түскі асты күндіз
ішеміз)
4. Тапсырма: Логикалық
сұрақтар:
1. Аспанда қанша жұлдыз бар?
(Аспанда көп жұлдыз
бар)
2. Сиырда неше мүйіз
бар? (Сиырдың мүйізі
екеу)
3. Машинада неше дөңгелек
бар? (Машинада төрт дөңгелек
бар)
4. Үйдің шатырында неше бұрыш бар?
(Үйдің шатырында үш бұрыш
бар)
5.
Ойын: «Геометриялық пішіндердің
түстерін табу. Түстерді және пішіндерді үш тілде
атау».
Б іздің «Ғажайып
матеметика әлемінен» топқа кететін уақытымыз келді. Кілемге
отырады. Көздерін жұмып 5-тен 1-ге дейін кері
санайды
Рефлекциялық–түзетушілік
кезең.
- Балалар, бүгінгі саяхатымыз өте қызықты болды. Қандай тапсырманы
орындадық? (Балалардың жауабы)
Жарайсыңдар,балалар, бәріміз қол соғып бір бірімізді құттықтап
қояйық. Келген қонақтармен де қоштасатын сәт келді.
Көріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайық.