Ғажайып планета

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғажайып планета

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңаша әдіс-тәсілдерді қолдана отырып жаңа сабақты меңгерту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:

Мектеп: Сауран жалпы орта мектебі

Күні: 25.01.23

Мұғалімнің аты-жөні: Сейдахметова Рыскул

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 5 «а»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Ғажайып планета

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1-тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау

5.1.5.1-тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру,көтерілген мәселе бойынша өз ойың білдіру

5.4.2.2-зат есімдердің мағыналық түрлерін жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ мақсаттары:

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп,өз ойың білдіреді,зат есімнің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолдана алады

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту






















Сабақтың ортасы:


















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару,топқа бөлу зат есім жалғаулары арқылы

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Соғылды міне қоңырау!

Біз сабақты бастаймыз

Партамызға отырып,

Табыс тілеп өзгеге,

Жаңа білім алуға

Алға қадам бастаймыз!

Жаңа сабаққа кіріспес бұрын өткен сабаққа «Оюлар сыры» ойыны арқылы пысықтау сұрауларын беру

Зат есім дегеніміз не?

Зат есімді мағынасына қарай нешеге бөлінеді

Зат есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?

Танылуына қарай нешеге бөлінеді?

«Мектеп» сөзін тәуелде:

Көптік жалғауларын ата:

Деректі зат есімдерді ата:

Жалқы есім дегеніміз не?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тапсырма: бейнебаянды мұқият тыңдату және «Филворд» әдісі арқылы сабақ тақырыбын анықтау



III ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Оқулықтағы 77-беттегі 2-тапсырма Талап Сұлтанбековтің «Ғажайып планета» әңгімесінен үзіндіні оқыту және нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған жуан және жіңішке сұрақтар құрастырту


«6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады.

Неліктен----------------------------------------------------------------?

Неліктен -----------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Дескриптор:

  • «6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады.

ҚБ: смайликтер арқылы

ӘТН. Септік жалғаулары –зат пен зат,зат пен қимыл арасындағы «мекендік,мезгілдік,мөлшерлік,себептік» қатынастарды білдіріп,сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшалар.Қазақ тілінде 7 септік жалғауы бар.

Бекіту мақсатында «Алақан» әдісі арқылы септік сұраулар мен жалғауларын таптыру

Дескриптор:

  • Жалғауларды ажыратады

  • Сұрақтарды табады

ҚБ:смайликтер арқылы

ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма

«Түртіп алу» стратегиясы бойынша мәтіннен септік жалғаулары бар зат есімдерді теріп жаздыру,қай септікте екенін ажырату

Дескриптор:

  • Септеулі зат есімді табады

  • Қай септікте тұрғанын ажыратады


ҚБ: смайликтер арқылы


IV ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ


«Кім жылдам» әдісі арқылы 5-тапсырманы тақта және дәптермен жұмыс жүргізу







Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Жинақталған карточкалар бойынша оқушылар топқа бөлінеді.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.




Оқылым мәтінін оқи отырып, нақты ақпаратты анықтайды, сұрақтарды құрастырады.











«6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады.








Ереже бойынша септеулердің сұрауларын жалғауларын біледі,жалғаулар арқылы зт есімді түрлендіре алады











Тамаша жауап!

Жақсы жауап!















Тамаша жауап!

Жақсы жауап!












Тамаша жауап!

Жақсы жауап!







5-сынып қазақ тілі



https://youtu.be/gu5RuCK5_Ms




кеспе қағаздар,плакат,тақта,дәптер,ДК экран






















www.netref.ru/oulinata-adatpa.html


















Сабақтың соңы:











Үй тапсырмасы:

.

6-тапсырма








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2023
487
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі