Материалдар / Ғажайып планета
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғажайып планета

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңаша әдіс-тәсілдерді қолдана отырып жаңа сабақты меңгерту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
378
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:

Мектеп: Сауран жалпы орта мектебі

Күні: 25.01.23

Мұғалімнің аты-жөні: Сейдахметова Рыскул

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 5 «а»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Ғажайып планета

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1-тірек сөздермен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау

5.1.5.1-тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру,көтерілген мәселе бойынша өз ойың білдіру

5.4.2.2-зат есімдердің мағыналық түрлерін жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ мақсаттары:

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп,өз ойың білдіреді,зат есімнің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолдана алады

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту






















Сабақтың ортасы:


















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару,топқа бөлу зат есім жалғаулары арқылы

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Соғылды міне қоңырау!

Біз сабақты бастаймыз

Партамызға отырып,

Табыс тілеп өзгеге,

Жаңа білім алуға

Алға қадам бастаймыз!

Жаңа сабаққа кіріспес бұрын өткен сабаққа «Оюлар сыры» ойыны арқылы пысықтау сұрауларын беру

Зат есім дегеніміз не?

Зат есімді мағынасына қарай нешеге бөлінеді

Зат есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?

Танылуына қарай нешеге бөлінеді?

«Мектеп» сөзін тәуелде:

Көптік жалғауларын ата:

Деректі зат есімдерді ата:

Жалқы есім дегеніміз не?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тапсырма: бейнебаянды мұқият тыңдату және «Филворд» әдісі арқылы сабақ тақырыбын анықтау



III ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Оқулықтағы 77-беттегі 2-тапсырма Талап Сұлтанбековтің «Ғажайып планета» әңгімесінен үзіндіні оқыту және нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған жуан және жіңішке сұрақтар құрастырту


«6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады.

Неліктен----------------------------------------------------------------?

Неліктен -----------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Неліктен------------------------------------------------------------------?

Дескриптор:

  • «6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады.

ҚБ: смайликтер арқылы

ӘТН. Септік жалғаулары –зат пен зат,зат пен қимыл арасындағы «мекендік,мезгілдік,мөлшерлік,себептік» қатынастарды білдіріп,сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшалар.Қазақ тілінде 7 септік жалғауы бар.

Бекіту мақсатында «Алақан» әдісі арқылы септік сұраулар мен жалғауларын таптыру

Дескриптор:

  • Жалғауларды ажыратады

  • Сұрақтарды табады

ҚБ:смайликтер арқылы

ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма

«Түртіп алу» стратегиясы бойынша мәтіннен септік жалғаулары бар зат есімдерді теріп жаздыру,қай септікте екенін ажырату

Дескриптор:

  • Септеулі зат есімді табады

  • Қай септікте тұрғанын ажыратады


ҚБ: смайликтер арқылы


IV ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ


«Кім жылдам» әдісі арқылы 5-тапсырманы тақта және дәптермен жұмыс жүргізу







Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Жинақталған карточкалар бойынша оқушылар топқа бөлінеді.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.




Оқылым мәтінін оқи отырып, нақты ақпаратты анықтайды, сұрақтарды құрастырады.











«6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады.








Ереже бойынша септеулердің сұрауларын жалғауларын біледі,жалғаулар арқылы зт есімді түрлендіре алады











Тамаша жауап!

Жақсы жауап!















Тамаша жауап!

Жақсы жауап!












Тамаша жауап!

Жақсы жауап!







5-сынып қазақ тілі



https://youtu.be/gu5RuCK5_Ms




кеспе қағаздар,плакат,тақта,дәптер,ДК экран






















www.netref.ru/oulinata-adatpa.html


















Сабақтың соңы:











Үй тапсырмасы:

.

6-тапсырма








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!