Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Сабақтың
ортасы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару,топқа бөлу зат есім жалғаулары
арқылы
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
Соғылды міне қоңырау!
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып,
Табыс тілеп өзгеге,
Жаңа білім алуға
Алға қадам бастаймыз!
Жаңа сабаққа кіріспес бұрын өткен сабаққа «Оюлар
сыры» ойыны арқылы пысықтау сұрауларын беру
Зат есім дегеніміз не?
Зат есімді мағынасына қарай нешеге
бөлінеді
Зат есім тұлғасына қарай нешеге
бөлінеді?
Танылуына қарай нешеге
бөлінеді?
«Мектеп» сөзін тәуелде:
Көптік жалғауларын ата:
Деректі зат есімдерді
ата:
Жалқы есім дегеніміз не?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тапсырма: бейнебаянды
мұқият тыңдату және «Филворд» әдісі арқылы сабақ тақырыбын
анықтау
III ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Оқулықтағы 77-беттегі
2-тапсырма Талап Сұлтанбековтің «Ғажайып планета» әңгімесінен
үзіндіні оқыту және нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған жуан
және жіңішке сұрақтар
құрастырту
«6 неліктен?» әдісімен 6
проблемалық сұрақ құрастырады.
Неліктен----------------------------------------------------------------?
Неліктен
-----------------------------------------------------------------?
Неліктен------------------------------------------------------------------?
Неліктен------------------------------------------------------------------?
Неліктен------------------------------------------------------------------?
Неліктен------------------------------------------------------------------?
Дескриптор:
ҚБ: смайликтер
арқылы
ӘТН. Септік жалғаулары –зат
пен зат,зат пен қимыл арасындағы
«мекендік,мезгілдік,мөлшерлік,себептік» қатынастарды білдіріп,сөз
бен сөзді байланыстыратын қосымшалар.Қазақ тілінде 7 септік жалғауы
бар.
Бекіту мақсатында «Алақан»
әдісі арқылы септік сұраулар мен жалғауларын
таптыру
Дескриптор:
-
Жалғауларды
ажыратады
-
Сұрақтарды
табады
-
ҚБ:смайликтер арқылы
ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
3-тапсырма
«Түртіп алу» стратегиясы бойынша мәтіннен септік
жалғаулары бар зат есімдерді теріп жаздыру,қай септікте екенін
ажырату
Дескриптор:
ҚБ: смайликтер
арқылы
IV
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
«Кім жылдам» әдісі арқылы
5-тапсырманы тақта және дәптермен жұмыс
жүргізу
|
Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Жинақталған карточкалар
бойынша оқушылар топқа бөлінеді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Оқылым мәтінін оқи отырып,
нақты ақпаратты анықтайды, сұрақтарды
құрастырады.
«6 неліктен?» әдісімен 6
проблемалық сұрақ құрастырады.
Ереже бойынша септеулердің
сұрауларын жалғауларын біледі,жалғаулар арқылы зт есімді түрлендіре
алады
|
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
|
5-сынып қазақ
тілі
https://youtu.be/gu5RuCK5_Ms
кеспе
қағаздар,плакат,тақта,дәптер,ДК экран
www.netref.ru/oulinata-adatpa.html
|