Тақырыбы:Ғажайып түстер. Тұзбен жұмыс.
«Кемпірқосақ»
Мақсаты:
Білімділік:Балалардың түстер жөнінде білімдерін толықтыру,
олардың маңызы туралы таным- түсінігін кеңейту:
Түзетушілік:жүйелі сөйлеу тілін
қалыптастыу,ой-түйсігін,қиялын,сенсорлық ойлау қабілетін
дамыту,ұсақ қол ептілігін жетілдіру;
Тәрбиелік:әсемдікке баулу, өнерге деген қызығушылығын
арттыру:
Көрнекіліктер:
кеспе әріптер,жұмбақтар,шарлар,дидактикалық
ойындар,слайд:
Түзету
жұмысының барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
әзірлік.
«Қандай шарды
таңдайсың?»
Шарты: Балалар
менің қолымда әр түрлі шарлар бар. Осы шарлардың ішінен өздеріне
ұнаған шарды таңдап алыңдар.
Мысалы:Ерке
қызыл шарды,Айару көк шарды,Айназ сары шарды,Хабиб жасыл шарды.Әр
бала өз орындығына байлап қояды.
-Қандай шарды
таңдап алдыңдар?
-Қызыл, көк,
сары, жасыл
-Қызыл,көк,
сары,жасыл-бұлар нені білдіреді?
-Түстерін
білдіреді.
Ендеше, бүгінгі
тақырып «Ғажайып түстер»-деп аталады.
2.Жаңа
тақырыппен жұмыс:
-Балалар,сендер
түстер туралы не білесіңдер?
-Түстер әр түлі
болады.
-Ал,түрлі-түсті
қандай заттар естеріңе түсті, атаңдаршы?
-Бояулар,гүлдер,кемпірқосақ....
-Сендер
түстерді жақсы ажырата алады ма екенсіңдер, оны білу үшін мына
тапсырмаларды орындайық.
Балалар, мен
заттардың атын атаймын, сендер түсін тауып көрсете алады ма
екенсіңдер?
-
Тапсырма
«Түстерді тап!» ойынын ойнайық.
Шарты:Балалардың алдына түрлі-түсті қағазды таратамын да,
жемістер,өсімдіктер...т.б. заттардың атын атаймын,балалар сәйкес
түсті тауып көрсетуі керек.
Мысалы:алма-қызыл, банан-сары,шырша-жасыл, бор-ақ,
аспан-көгілдір,күн- сары,шемекі-қара,қарбыз-жасыл,сәбіз-қызғылт
сары,қызанақ-қызыл,қияр-жасыл....
Түстерді жақсы ажырата біледі
екенсіңдер,жарайсыңдар!
2-тапсырма
Ойын тапсырма. «Қай затқа ұқсайды?
Шарты:Балалардың алдына түрлі пішіндер мен қыстырғыштарды
таратамын,осылардан қандай да бір затқа ұқсастырып,түстеріне
қарап,бір затты жасаулары қажет. Мысалы :жасыл ұшбұрыш пішініне
жасыл қыстырғыштарды қыстырып,шырша тәрізді етіп жасауға болады
т.с.с.
3-тапсырма
Жұмбақтарды шеш.
-
Оны ағаштың
басынан ізде. Түрлі-түске боялады күзде. Ол не?\жапырақ\
-
Іші қызыл
тәп-тәтті,Сырты жасыл қап-қатты Олне?\қарбыз\
-
Жаңбыр жауып
басылды,Аспан шайдай ашылды.
Қызыл, сары, жасылды,Көкте бірзат
асылды\кемпірқосақ\.
-Кемпірқосақ түрлі-түсті болады дедіңдер,онда қанша бояу
түрі бар?
-Кемпірқосақта жеті бояу түрі бар\ слайд-қызыл, қызғылт
сары, сары жасыл,көгілдір, көк,сия көк\
-Кемпірқосақ қай кезде пайда болады және ол не
тәрізді?
-Кемпірқосақ жаңбырдан кейін пайда болады,ол доға
сияқты.
Қазір, осы кемпірқосақты жасаймыз, жұмысқа кіріспес
бұрын,бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәт:Би-қозғалыс жаттығуы\слайд\.
«Кемпірқосақ» жасау. Тұзбен жұмыс.
Керекті құрал-жабдықтар: тұз,түрлі-түсті борлар,қақпағы бар
банка немесе шөлмек,ақ қағаз,алжапқыш,салфетка, тұзды салуға
арналған ыдыстар.
Қауіпсіздік ережесі:тұзды шашуға,ауызға салуға
болмайды,түрлі-түсті борды да ауызға салуға болмайды, банкіні және
шөлмекті мұқият қолдану керек,ол орнықты жерде үстелдің ортасыңда
тұтуы қажет.
Ақ қағаздың үстіңе ыдыстағы тұзды салу;
Тұзды түрлі-түсті бормен бояу;
Банкінің ішіңе түрлі-түске боялған тұзды кезектестіріп
саламыз;
Банкі толған соң қақпағың жауып қою;
«Кемпірқосақ»дайын болды.
Балалар жасаған жұмыстарын ұнады ма?
Ұнаған болса, тағы да менің қолымнан өздеріңе ұнаған шарды
таңдап алыңдар.Қандай түсті шарды таңдап алғаңдарыңды
айтыңдар?
Қорытыңды:Балалар, сендер жұмыстың басында және соңында
өздеріңе ұнаған шарды таңдап алдыңдар. Осы шардың түсіңе байланысты
сендердің мінездеріңді, көңіл-күйлеріңді білуге болады екен. Сендер
алған шардың түсі бойынша жұмыстың басыңда және соныңдағы
көңіл-күйлеріңді білейік.
Ақ-тазалықты ұнатады,ақкөңіл өздерімен-өздері
жүреді.
Қызыл- бойында құлшыныс,талпыныс бар.
Жасыл-сабырлықты ,тыныштықты жақсы көреді.
Ашық қызыл,ашық көк-нәзіктікті білдіреді.
Сары-ойнақы,көңілді жандар.
Көк- бойында үрейлік, қорқыныш бар.
Қара-қаталдықтың белгісі.
Қоңыр-талап қойғыш болады.
Міне, балалар жақсы көңіл-күймен басталған жұмыстың нәижесі
де жақсы болады.Бүгінгі жұмысқа жақсы қатыстындар
жарайсындар!