Материалдар / Ғажайып түстер. Тұзбен жұмыс. «Кемпірқосақ»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғажайып түстер. Тұзбен жұмыс. «Кемпірқосақ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Білімділік:Балалардың түстер жөнінде білімдерін толықтыру, олардың маңызы туралы таным- түсінігін кеңейту: Түзетушілік:жүйелі сөйлеу тілін қалыптастыу,ой-түйсігін,қиялын,сенсорлық ойлау қабілетін дамыту,ұсақ қол ептілігін жетілдіру; Тәрбиелік:әсемдікке баулу, өнерге деген қызығушылығын арттыру:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2023
111
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:Ғажайып түстер. Тұзбен жұмыс. «Кемпірқосақ»

Мақсаты:

Білімділік:Балалардың түстер жөнінде білімдерін толықтыру, олардың маңызы туралы таным- түсінігін кеңейту:

Түзетушілік:жүйелі сөйлеу тілін қалыптастыу,ой-түйсігін,қиялын,сенсорлық ойлау қабілетін дамыту,ұсақ қол ептілігін жетілдіру;

Тәрбиелік:әсемдікке баулу, өнерге деген қызығушылығын арттыру:

Көрнекіліктер: кеспе әріптер,жұмбақтар,шарлар,дидактикалық ойындар,слайд:

Түзету жұмысының барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық әзірлік.

«Қандай шарды таңдайсың?»

Шарты: Балалар менің қолымда әр түрлі шарлар бар. Осы шарлардың ішінен өздеріне ұнаған шарды таңдап алыңдар.

Мысалы:Ерке қызыл шарды,Айару көк шарды,Айназ сары шарды,Хабиб жасыл шарды.Әр бала өз орындығына байлап қояды.

-Қандай шарды таңдап алдыңдар?

-Қызыл, көк, сары, жасыл

-Қызыл,көк, сары,жасыл-бұлар нені білдіреді?

-Түстерін білдіреді.

Ендеше, бүгінгі тақырып «Ғажайып түстер»-деп аталады.

2.Жаңа тақырыппен жұмыс:

-Балалар,сендер түстер туралы не білесіңдер?

-Түстер әр түлі болады.

-Ал,түрлі-түсті қандай заттар естеріңе түсті, атаңдаршы?

-Бояулар,гүлдер,кемпірқосақ....

-Сендер түстерді жақсы ажырата алады ма екенсіңдер, оны білу үшін мына тапсырмаларды орындайық.

Балалар, мен заттардың атын атаймын, сендер түсін тауып көрсете алады ма екенсіңдер?

  1. Тапсырма

«Түстерді тап!» ойынын ойнайық.

Шарты:Балалардың алдына түрлі-түсті қағазды таратамын да, жемістер,өсімдіктер...т.б. заттардың атын атаймын,балалар сәйкес түсті тауып көрсетуі керек.

Мысалы:алма-қызыл, банан-сары,шырша-жасыл, бор-ақ, аспан-көгілдір,күн- сары,шемекі-қара,қарбыз-жасыл,сәбіз-қызғылт сары,қызанақ-қызыл,қияр-жасыл....

Түстерді жақсы ажырата біледі екенсіңдер,жарайсыңдар!

2-тапсырма

Ойын тапсырма. «Қай затқа ұқсайды?

Шарты:Балалардың алдына түрлі пішіндер мен қыстырғыштарды таратамын,осылардан қандай да бір затқа ұқсастырып,түстеріне қарап,бір затты жасаулары қажет. Мысалы :жасыл ұшбұрыш пішініне жасыл қыстырғыштарды қыстырып,шырша тәрізді етіп жасауға болады т.с.с.

3-тапсырма

Жұмбақтарды шеш.

  1. Оны ағаштың басынан ізде. Түрлі-түске боялады күзде. Ол не?\жапырақ\

  2. Іші қызыл тәп-тәтті,Сырты жасыл қап-қатты Олне?\қарбыз\

  3. Жаңбыр жауып басылды,Аспан шайдай ашылды.

Қызыл, сары, жасылды,Көкте бірзат асылды\кемпірқосақ\.

-Кемпірқосақ түрлі-түсті болады дедіңдер,онда қанша бояу түрі бар?

-Кемпірқосақта жеті бояу түрі бар\ слайд-қызыл, қызғылт сары, сары жасыл,көгілдір, көк,сия көк\

-Кемпірқосақ қай кезде пайда болады және ол не тәрізді?

-Кемпірқосақ жаңбырдан кейін пайда болады,ол доға сияқты.

Қазір, осы кемпірқосақты жасаймыз, жұмысқа кіріспес бұрын,бойымызды сергітіп алайық.

Сергіту сәт:Би-қозғалыс жаттығуы\слайд\.

«Кемпірқосақ» жасау. Тұзбен жұмыс.

Керекті құрал-жабдықтар: тұз,түрлі-түсті борлар,қақпағы бар банка немесе шөлмек,ақ қағаз,алжапқыш,салфетка, тұзды салуға арналған ыдыстар.

Қауіпсіздік ережесі:тұзды шашуға,ауызға салуға болмайды,түрлі-түсті борды да ауызға салуға болмайды, банкіні және шөлмекті мұқият қолдану керек,ол орнықты жерде үстелдің ортасыңда тұтуы қажет.

Ақ қағаздың үстіңе ыдыстағы тұзды салу;

Тұзды түрлі-түсті бормен бояу;

Банкінің ішіңе түрлі-түске боялған тұзды кезектестіріп саламыз;

Банкі толған соң қақпағың жауып қою;

«Кемпірқосақ»дайын болды.

Балалар жасаған жұмыстарын ұнады ма?

Ұнаған болса, тағы да менің қолымнан өздеріңе ұнаған шарды таңдап алыңдар.Қандай түсті шарды таңдап алғаңдарыңды айтыңдар?

Қорытыңды:Балалар, сендер жұмыстың басында және соңында өздеріңе ұнаған шарды таңдап алдыңдар. Осы шардың түсіңе байланысты сендердің мінездеріңді, көңіл-күйлеріңді білуге болады екен. Сендер алған шардың түсі бойынша жұмыстың басыңда және соныңдағы көңіл-күйлеріңді білейік.

Ақ-тазалықты ұнатады,ақкөңіл өздерімен-өздері жүреді.

Қызыл- бойында құлшыныс,талпыныс бар.

Жасыл-сабырлықты ,тыныштықты жақсы көреді.

Ашық қызыл,ашық көк-нәзіктікті білдіреді.

Сары-ойнақы,көңілді жандар.

Көк- бойында үрейлік, қорқыныш бар.

Қара-қаталдықтың белгісі.

Қоңыр-талап қойғыш болады.

Міне, балалар жақсы көңіл-күймен басталған жұмыстың нәижесі де жақсы болады.Бүгінгі жұмысқа жақсы қатыстындар жарайсындар!

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!