Ғарыш қалай игерілді? 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғарыш қалай игерілді? 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғарыш қалай игерілді? ЖИ ашық сабақта қамтылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ғарыш қалай игерілді?

Оқу жоспарына сай оқу мақсаты:

3.4.2.1. ғарышты игерудің кейбір атаулы оқиғалары туралы әңгімелесу және маңыздылығын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

Ғарыштың игеру кезеңдерін біледі;

Ғарыш жаңалықтарының маңызын түсінеді;

Құндылықтар және оның мақсаттары

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы












Өткен сабақты пысықтау

5 минут





















Сабақтың ортасы

20 минут













































































Сергіту сәті

2 минут











































Сабақты қорыту

8мин






























Кері байланыс

5 минут



Амандасады


Психологиялық ахуаулды жақсыртуға қатысады


Болсын деймін көңіл шат, жүздер жарқын,
Өмір жолы бола берсін текке алтын.
Сенім отын жүректерде маздатайық,
Жақсылыққа толы болсын әр сәтің!



Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті

Қалыптастыру


1 – топ «Тоқтар Әубәкіров»

2 – топ «Талғат Мұсабаев»

3 – топ «Айдын Айымбетов»


Үй тапсырмасын пысықтау:

(«Жер сфералары деген не?»)

https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=141418


  1. Жердің неше қабаты бар? (4)

  2. Ауа қабығы? (атмосфера)

  3. Жер қабығы қалай аталады? (биосфера)

  4. Гидросфера деген не? (жердің су қабаты)

  5. Жердің қатты қабығы? (литосфера)

  6. Литосфера қабатына жататын қайсысы? (дала)

  7. Литосфера қандай түспен белгіленеді? (қоңыр)

  8. Гидросфераны қандай түспен белгілейді? (көк)

  9. Өсімдіктер, аңдар, құтсра т.б. жердің қай бөлігінде тіршілік етеді? (биосфера)

  10. Құстар мен бунақденелілер литосфераның қай бөлігінде ұшады? (үстіңгі)

Жарайсыңдар!



Тақырыпты ашу:


  • Балалар, ғарыш әлемі дегенде көз алдыларыңа не елестейді?

  • Қазақтан шыққан ғарышкерлер кімдер?

  • Ғарышты игеру дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Ғарыш туралы ақпаратымызды молайту үшін жасанды интеллект көмегіне жүгінейік

(AR/VR шынайылық кубы)


Сабақтың мақсаты:

Ғарыштың игеру кезеңдерін біледі;

Ғарыш жаңалықтарының маңызын түсінеді;



1 – тапсырма (жұптық жұмыс)

ФС тапсырмасы

Сұхбат құрастыр:



  • Еліміздің ғарышкерлерімен кездессең, олардан не туралы сұрар едің?

  • Қай ғарышкермен сұхбаттасар едің?


Ғарышқа зымырандар Байқоңыр ғарышайлағынан ұшырылады. Зымыран ауасыз кеңістікте жоғары жылдамдықпен ұша алады. Ғарышкерлер ғарышта орбиталық стансыда тұрады. Онда олар эксперимент жүргізеді, ғарышты, ғаламшарымызды бақылайды.

Тоқтар Әубәкіров – ғарышқа ұшқан алғашқы жерлесіміз. Ол «Мир» орбиталық стансыда 7 күн жұмыс істеді.

Талғат Мұсабаев – ғарышта 5 күн болып,бес рет ашық ғарышқа шықты.ол жалпы 341 күн ғарышта болған.

Айдын Айымбетов орбита стансыда 9 күн болып, күрделі эксперименттер жүргізді.


Сен білесің бе?

Ғарышқа ұшу кезінде зымыран көтеретін жүктің салмағы өте маңызды. Ол отын шығынының мөлшері мен зымыранның алатын жылдамдығына байланысты болады. Егер ол ғарыштық жылдамдыққа (8 км/с) жетпесе, онда зымыран орбитаға шыға алмайды. Нақ сол үшін ғарышкерлерге қойылған негізгі талаптардың бірі ғарышкердің салмағы мен бойының биіктігі болған. Сондай талаптар ғарышкер иттерге де қойылған.


2 – тапсырма

ФС тапсырмасы

Саралау - диалог

ЗЕРТТЕ

«Мен ұстазбын»

Үлестірмелі карточкаларда жазылған тапсырмаларды оқушылар мұғалім болып басқа оқушыларға қойып, дұрыс, бұрыс жауабын алады;


СЕРГІТУ СӘТІ

https://youtu.be/69XV5plUcI0?si=dYQavenbirF0SCB2


3 – тапсырма (топтық жұмыс)

  1. Ғарыш зерттеулері бізге не берді?

Оқушыларға сұрақ қою.

  • Сендер теледидар көруді ұнатасыңдар ма?

  • Бейнесюжеттердің ғарыш арқылы берілетінін білесіңдер ме?

  • Телефон, ғаламтор тағы басқа қызметтерді адам не арқылы қабылдайды?


2 – топ

Ғарышкерлердің денсаулығы мен ғарыштағы тамақтану тәртібі туралы айтыңдар;

«Ғарыштағы тамақ»


3 – топ

Ғарыштық жаңалықтар бізге не үшін қажет?


Әр топ өз тұжырымын сурет, сызба арқылы ұсынып, нәтижелерін дәлелдейді;


4 – тапсырма

https://wordwall.net/play/85818/638/583


Үйге: Ғарыш айлағы Байқоңыр туралы ақпараттар жинау


Кері байланыс:

https://classroomscreen.com/





Амандасады








Психологиялық ахуалға қатысады















Үй тапсырмасын пысықтайды




























Ғарыш туралы сұрақтарға жауап береді










Сабақ мақсатымен танысады




Өздері қалаған ғарышкермен сұхбат құрады;

Сұхбат 4сұрақтан тұрады;

Ғарыштың игерілуіне қатысты сұрақты қатыстырады.











Ғарыш туралы жаңаша ақпараттар алады























Үлестірмелі карточкалардың көмегімен бір – біріне сұрақтар қояды





Сергіту сәті





Ғарыштық зерттеулер бізге не береді?



Оқушылар осы тақырып төңірегінде ой қозғайды


Ғарышкерлердің тамағы мен денсаулығы туралы оқушылар өз ойларын білдіреді








Қорынды тапсырмаалрға жауап береді


Үйге тапсырма алады


Кері байланыс береді

Оқушылар дұрыс жауаптары үшін жұлдыздармен марапатталады


















Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

ҚБ: Тамаша!








































Дескриптор:

Ғарышкерлермен сұхбат құрайды – 1 б

Ғарыштың игерілуі туралы өз сұрақтарын қояды – 1 б

Әр ғарышкер туралы білетін ақпараттарын ұсынады – 1 б

Жалпы – 3 б

ҚБ: Тамаша!

































Дескриптор:

Ғарыш туралы сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1б

Өз тұжырымын ұсынады – 1 б

Жалпы – 2 б

ҚБ: Жарайсың!









Дескриптор:

Тапсырмаларды дұрыс орындайды – 1б

Сурет, сызба ретінде жұмыстарын ұсынады – 1 б

Өз пікірлерін дәлелдейді – 1б

Тұжырымдарын айтады – 1 б

Жалпы – 4 б

ҚБ: Өте жақсы!




Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 б

ҚБ: Өте жақсы!







Слайд













Топ аттары




https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=141418
























ЖИ













































Слайд



















Үлестірмелі картчка




https://youtu.be/69XV5plUcI0?si=dYQavenbirF0SCB2







А4 парақша суреттер









https://wordwall.net/play/85818/638/583





https://classroomscreen.com/















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі