ТАҚЫРЫБЫ: Ғарышқа сапар. Ғ дыбысымен əрпі | Мектеп: Ақсай қаласының №7 ЖОББМ |
Күні: 24.01.2019 ж | Педагогтің аты-жөні: Халыкова Бакытнур Гинятовна |
Тобы: 0 "а" МАД | Саны:24 оқушы | Қатысқандарсаны: | Қатыспағандарсаны: |
ҰОҚ-ныңоқытылуМақсаттары | 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəнесөзсіз жеке айту.0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəнежіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгісызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
Күтілетіннəтиже | Барлық тəрбиеленушілер:Сурет желісі бойынша сұраққа жауап беріп, əңгіме құрайды.Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəнежіңішке дауыстылар) ажыратады.Ғ дыбысы – ұяң дауыссыз дыбыс, ғ дыбысының айтылуын дұрысдыбыстайды.Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ғ дыбысыныңорнын ажыратады.Ғ əрпінің баспа түрін жазады. |
| Көпшілік тəрбиеленушілер:Тыңдалған мəлімет/хабарламаны тірек сызба, иллюстрация көмегіменмазмұндайды.Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады.Ғ дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ғ дыбысының орнынажыратады.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығынсақтап, ғ əрпінің элементтерін жазады. |
| Кейбір тəрбиеленушілер:Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады.Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады.Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.Ғ дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. |
Тілдікмақсат | Тəрбиеленушілер :Сұраққа жауап бере отырып, əңгіме құрастырады. Сөздерді буынға бөліп дыбыстық талдаужасайды.Негізгі терминдермен сөз тіркестері:Ғаламат, ғарыш, ғарышкер. |
| ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:Пікір алмасу сұрақтары.Өлеңді тыңдап, мазмұндайды.Суретте не болыпжатырдепойлайсың?Сөзгедыбыстықталдаужаса.Ғдыбысысөздіңқайжеріндеестіліптұр? |
Өткен ҰОҚ бойыншаалғанбілімі | Сөйлемқұрастыр. Заттардыңатыната. Сөздердібуынғабөл. Сөздерқайдыбыстанбасталыптұр? Дыбыстарқандайтүстерменбелгіленеді? |
Жоспар |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланғанжұмыстүрлері | Ресурстар |
I. Дұрыс əсерлікөңіл күй орнату.0–2мин.II. Өмірліктəжірибенімаңыздандыру.Мақсаттыболжам.3–5 мин. | Сұрақ қою арқылы балалардың оқу қызметіне ынтасын арттыру.- Балалар суреттен нені көріп тұрсыңдар?Ал айтыңдаршы, зымырандар қайда ұшады? Балалар қалай ойлайсыңдар ғарышқа кімдер ұшады? Ғарышкерлер қандай болулары керек? Сұраққа жауап бере отырып, балалар əңгімелеседі.Балаларға қазақтың алғашқы ғарышкері Тоқтар Əубəкіров, Талғат Мұсабаев жəне Айдын Айымбетовтың суреттерін көрсетіп əңгімелеу.Олай болса балалар, барлығымыз бүгін осы ғарышкер ағаларымыздай ғарышқа сапар шегіп қайтайық.Біз әр ғаламшарға жеткен сайын тапсырмалар орындауымыз керек. Дайынбыз ба? | Зымыранның суреті Ғарышкерлерпортреттері. |
ҰОҚ-ның ортасыIII. Тақырыпбойынша жұмыс6 – 27мин. | 1-тапсырмаƏліппе-дəптермен жұмыс2-тапсырмаӨлеңді оқиды. Тоқтар Əубəкіров суретін қайталап балаларғакөрсетеді. Сурет бойынша балалар өз ойларын айтады.3-тапсырмаСөзге дыбыстық талдау жасайды.Ғ дыбысы сөздің қай жерінде тұр?Ғарыш суретіне қарап, не көргендерін айтады.Ғарыш, ғарышкер сөздерін буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.Ғ дыбысымен танысады. Сөздің бірінші буынында алдындаестілетін дыбыс Ғ дыбысы екенін табады.Ғ – ұяң дауыссыз дыбыс. Ғ дыбысының артикулияциясыментаныстырады.Сергіту сəті.Балалар «Ұшты-ұшты!» ойынын ойнайды.Ұшатын затты айтқанда, қолдарын жайып ұшқандыкөрсетеді, ұшпайтын затты айтса, қолдарын төмен түсіріпбилейді.Ойын 2-3 рет ойналады.4-тапсырмаҰшатын, ұшпайтын қасиеттеріне қарап, заттарды бір-біріменқосады.Сөздерге дыбыстық талдау жасайды.Шағала, ағаш, таға, шаңғы, торғай, қарға, қырғауылсөздерін буынға бөліп, оларды қатыстырып, сөйлем құрайды. Сөздерді буын санына қарай қалташаларға орналастырады.Сөздердегі Ғ дыбысы естілген буынды табады.5-тапсырмаТақтадағы Ғ əрпінің бейнесімен таныстырыпшалғының суретімен салыстырамын. Балалар Ғ əрпініңбейнесімен таныс болады.6-тапсырмаҒ əрпінің бейнесін пішініне қарап отырып, таяқшалардан жасайды.Ғ əрпінің баспа түрін жазады.7-тапсырмаКәне, балалар, тіл ұстарту жаттығуларын жасайық:1.– ер, - ер, - ерБіз боламыз ғарышкер.2.- ға, - ға, - ғаБіз ұшамыз Айға. | Əліппе-дəптер.
Суреттер
Ғғ дыбысы берілген бейнеролик
Ғ əрпі жазылғанплакатШалғының суреті.Таяқшалар |
IV. ҰОҚ-ныңқорытындысы.Рефлексия.28-30 мин. | Ал балалар біз бүгін ғарышқа сапар шегіп, әр ғаламшардағы тапсырмаларды орындап қайттық. Ендеше әрқашан жұлдызымыз жоғарыда жарқырай түссін деп алдымыздағы жұлдыздарымызды тақтаға орналастырайық. | Əліппе-дəптер |