Материалдар / Ғарышқа саяхат

Ғарышқа саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым әдістерді пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
733
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

5 -бөлім: Саяхат

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтақырыбы

Ғарышқа саяхат

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

1.2.2.1

Қарапайым әдістер мен техникаларды пайдаланып, материалдарды және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу.

Сабақмақсаттары

-қарапайым әдістерді, құралдарды пайдаланып өз көлігінің эскизін жасау

Жетістіккритерийлері

-қарапайын әдістерді пайдалана алады,

-құралдарды қолдана алады

-эксперимент жасайды

Тілдікмақсаттар


Талқылауға арналған сұрақтар :

Сіз ... бейнесін қалай жасай аласыз?

Сіз қандай құрал-саймандарды қолданатын боласыз?

Сіз бұл әсерлерді қалай жасадыңыз?

Сізқандай материал қолданаредіңіз?

Жұмыстыжақсартуүшінкелесіжолысіз не істередіңіз?

Құндылықтардыдарыту




Құндылықтардыдарытукөліктердіңэскизін салу арқылыжүзегеасады).

Бастапқы білім


Көліктердібіледі, ажыратаалады, суретін сала алады

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Сабақбасында:

- оқушылардыңзейініншоғырландыруға;

- оқушыларменбіргесабақмақсатынанықтапалу;

- оқушыларсабақсоңындаөзкөліктерініңэскизінбейнелейді

Сабақтыңортасы


(С,К) Сабақтың басында оқушыларға ғарыш туралы суреттерді қарап шығуларын ұсыныңыз. Осы сабақта олардың қайда сапаршегетіндіктері жайлы сұраңыз.

Оқушыларға Күннің, Жердің өлшемі жайлы айтыңыз. Жер - Күн жүйесіндегі үшінші планета. Егер Күнді қарбыз деп елестетсек, онда Жер бұршақ тәрізді.

(Ө) Оқушыларға өздігінен бесжұлдыз салуды ұсыныңыз. Жұлдызды салудың кезеңдерін көрсетіңіз. Оқушылардан басқа әдіспен жұлдызды қалай салуға болатындығын сұраңыз.

(Ө,Қ) Оқушыларға болашақ аппликация үшін шашырату арқылы фон жасау керектігін түсіндіріңіз.

1. Оқушылар ақ қағаз бетіне екі жұлдызды, екі дөңгелекті салып, қиып алады.

2. Қиып алынған пішіндерді қара парақтың бетіне орналастырады.

3. Әрі қарай тіс щеткасын бояуға батырып, саусақпен қылшықтарын өзіне қарай үйкейді.

4. Бояу кепкен соң, уақытша орналастырылған пішінді алып тастау керек.

5. Осы пішіндерді әр түрлі түстермен безендіреді.

6. Өткен сабақтағы таңғажайып көлікті жабыстырады.


Сабақтыңсоңы

Сабақсоңындаоқушыларрефлексияжүргізеді:

- ненібілдім, неніүйрендім?

- ненітолықтүсінбедім?

- немен жұмыстыжалғастыруқажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ