Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Оқу мақсаттары:

    7.3.1.1 Газ,сұйық және қатты денелердің молекулалық құрылымы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

    Заттың қандай күйде болатынын ұғындыру .

    Заттың үш күйдегі негізгі қасиеттерін ажырату.

    Әр күйдегі молекулалардың қозғалысын түсіндіру.



    Сабақтың негізделген оқу мақсаты

    Бағалау критерийі

    Заттың қандай күйде болатынын ұғынады.

    Үш күйдің қасиеттерін ажырата алады.

    Әр күйдегі молекулалардың қозғалысын түсінеді.

    Тілдік мақсаттар

    Молекула,қатты ,сұйық,газ күйі

    Құндылықтарға

    баулу

    - Білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті.Денсаулық достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету,өмір бойы оқуға дайын болу.


    Пәнаралық байланыс

    География ,жаратылыстану

    Жоспар:

    Сабақтың жоспарланған уақыт есебі әдіс тәсілдер

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар:





    Мұғалімнің іс әрекеті

    Оқушының іс әрекеті


    7 сынып оқулығыАтамұра


    АКТ

    Сабақтың басы:

    Психологиялық ахуал тудыру. 3 мин









    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Ұйымдастыру

    3. Оқушылар «Атомдар мен молекулалар» жаттығуын жасайды.

    4.Оқушылар1,2,3 сандарымен топқа бөлінеді

    1.топ: «Мұз»

    2.топ: «Су»

    3.топ: «Бу»









    №

    Оқушылардың аты

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Жинақтау


    Бағалау

    1








    2








    3









    Оқушылар орнынан тұрып сәлемдеседі .

    Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Оқушылар заттың күйлері бойынша топқа бөлінеді


    Білу.

    «Сиқырлы сандық» тәсілі бойынша үй тапсырмасын сұрау. 

    1. Қандай күш тең әрекетті күш

    2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің тең әрекетті күші неге тең?

    3. Бір түзудің бойымен қарама-қарсы жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге тең? Ол күш қай жаққа қарай бағытталады?




    Садықтын ішіндегі сұрақтарға әр топ мүшелерінен оқушылар шығып сұрақ алады.Сол сұраққа жауап береді және себебін айтады


    Сабақтың ортасы

    Түсіну

    (15 мин)

    «Ой қозғау»



    І топ ,ІІ топ,ІІІ топқа тапсырма

    Мұздың,судың,будың бір-бірінен ерекшелігі неде?





    Әр топ кітаппен жұмыс жасайды өз ойларын айтады










    https://www.youtube.com/watch?v=TISWVsXINFo


    https://www.youtube.com/watch?v=A6QSoMInosI

    Сабақтың соңы

    Қолдану

    (5 мин)

    Ой-толғаныс

    Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.


    Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау

    Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.


    Дидактикалық материалдар

    Талдау

    Венн диаграммасы бойынша айырмашылықтарын ажырату

    «Мұз тобы» «Су тобы» «Бу тобы»

    Shape5 Shape6 Shape4 Shape1

    газ

    Shape2

    газ

    Shape3

    қатты

    сұйық

    қатты

    сұйық





    Жинақтау

    Әр топ Семантикалық карта толтыру

    №

    Заттың күйлері

    Өмірденмысалдар келтіру

    Негізгі қасиеттері

    Молекула

    лардың қозғалысы

    І топ

    Қатты




    ІІ топ

    Сұйық




    ІІІ топ

    Газ






    Үй жұмысы

    7.3.1.2 Қатты денедегі қысым

    Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді,тақырыпты оқып келеді.


    Эксперименттік жұмыс


    Бағалау


    Жеке бағалау парақшасы


    Кері байланыс


    Кері байланыс : Сабақты бағалау кестесін ұсыну

    №

    Критерийлер

    Жоғары

    Орта

    Төмен

    1

    Мен үшін сабақ түсінікті болды




    2

    Мен сабақ барысында қалай жұмыс жасадым




    3

    Менің көңіл-күйім қандай болды




    4

    Мұғалім сабағының жаңашылдығы қандай болды?




    5

    Бүгінгі ақпараттың мен үшін пайдасы қандай?


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    20 Мамыр 2021
    670
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Газ,сұйық және қатты денелердің молекулалық құрылымы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Газ,сұйық және қатты денелердің молекулалық құрылымы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстазға көмегі зор
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Оқу мақсаттары:

    7.3.1.1 Газ,сұйық және қатты денелердің молекулалық құрылымы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

    Заттың қандай күйде болатынын ұғындыру .

    Заттың үш күйдегі негізгі қасиеттерін ажырату.

    Әр күйдегі молекулалардың қозғалысын түсіндіру.



    Сабақтың негізделген оқу мақсаты

    Бағалау критерийі

    Заттың қандай күйде болатынын ұғынады.

    Үш күйдің қасиеттерін ажырата алады.

    Әр күйдегі молекулалардың қозғалысын түсінеді.

    Тілдік мақсаттар

    Молекула,қатты ,сұйық,газ күйі

    Құндылықтарға

    баулу

    - Білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті.Денсаулық достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету,өмір бойы оқуға дайын болу.


    Пәнаралық байланыс

    География ,жаратылыстану

    Жоспар:

    Сабақтың жоспарланған уақыт есебі әдіс тәсілдер

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар:





    Мұғалімнің іс әрекеті

    Оқушының іс әрекеті


    7 сынып оқулығыАтамұра


    АКТ

    Сабақтың басы:

    Психологиялық ахуал тудыру. 3 мин









    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Ұйымдастыру

    3. Оқушылар «Атомдар мен молекулалар» жаттығуын жасайды.

    4.Оқушылар1,2,3 сандарымен топқа бөлінеді

    1.топ: «Мұз»

    2.топ: «Су»

    3.топ: «Бу»









    №

    Оқушылардың аты

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Жинақтау


    Бағалау

    1








    2








    3









    Оқушылар орнынан тұрып сәлемдеседі .

    Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.

    Оқушылар заттың күйлері бойынша топқа бөлінеді


    Білу.

    «Сиқырлы сандық» тәсілі бойынша үй тапсырмасын сұрау. 

    1. Қандай күш тең әрекетті күш

    2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің тең әрекетті күші неге тең?

    3. Бір түзудің бойымен қарама-қарсы жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге тең? Ол күш қай жаққа қарай бағытталады?




    Садықтын ішіндегі сұрақтарға әр топ мүшелерінен оқушылар шығып сұрақ алады.Сол сұраққа жауап береді және себебін айтады


    Сабақтың ортасы

    Түсіну

    (15 мин)

    «Ой қозғау»



    І топ ,ІІ топ,ІІІ топқа тапсырма

    Мұздың,судың,будың бір-бірінен ерекшелігі неде?





    Әр топ кітаппен жұмыс жасайды өз ойларын айтады










    https://www.youtube.com/watch?v=TISWVsXINFo


    https://www.youtube.com/watch?v=A6QSoMInosI

    Сабақтың соңы

    Қолдану

    (5 мин)

    Ой-толғаныс

    Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.


    Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау

    Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.


    Дидактикалық материалдар

    Талдау

    Венн диаграммасы бойынша айырмашылықтарын ажырату

    «Мұз тобы» «Су тобы» «Бу тобы»

    Shape5 Shape6 Shape4 Shape1

    газ

    Shape2

    газ

    Shape3

    қатты

    сұйық

    қатты

    сұйық





    Жинақтау

    Әр топ Семантикалық карта толтыру

    №

    Заттың күйлері

    Өмірденмысалдар келтіру

    Негізгі қасиеттері

    Молекула

    лардың қозғалысы

    І топ

    Қатты




    ІІ топ

    Сұйық




    ІІІ топ

    Газ






    Үй жұмысы

    7.3.1.2 Қатты денедегі қысым

    Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді,тақырыпты оқып келеді.


    Эксперименттік жұмыс


    Бағалау


    Жеке бағалау парақшасы


    Кері байланыс


    Кері байланыс : Сабақты бағалау кестесін ұсыну

    №

    Критерийлер

    Жоғары

    Орта

    Төмен

    1

    Мен үшін сабақ түсінікті болды




    2

    Мен сабақ барысында қалай жұмыс жасадым




    3

    Менің көңіл-күйім қандай болды




    4

    Мұғалім сабағының жаңашылдығы қандай болды?




    5

    Бүгінгі ақпараттың мен үшін пайдасы қандай?


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    20.05.2021
    670
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации