Гендік инженерия мақсаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Гендік инженерия мақсаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспарлар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:


Бөлім:

Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі.Синтаксис

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Жұмағалиева Ақтоы Мылтықбайқызы

Күні:20.02.2023 ж.

Пәні: қазақ тілі

Сынып: 9 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Гендік инженерия мақсаты. 2-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

Сабақтың мақсаты

Өз Отанын сүю, дамуына үлес қосу

Құндылықтарға баулу


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Үй тапсырмасын сұрау

Мұғаліммен амандасады

Үй тапсырмасын айтады


2 балл


Сабақтың ортасы

Мұғалім сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады. Бірге талқылайды.

Мәтінді зерттей оқыңыз:

1-тапсырма

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып, оқылым мәтінін гендік инженерия жайлы қызықты мәліметтермен толықтырыңыз. Авторына сілтеме жасаңыз.

2-тапсырма

Гендік инженерия шешетін мәселелер немесе Гендік инженерияның мақсаты туралы эссе жазыңыз.

ҚБ:Дескиптор арқылы бағалау


Саралау (қолдауды көп қажет ететін оқушылармен диалог жүргізу арқылы жүзеге асырылады)


Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып қызықты мәліметтермен толықтырады, авторына сілтеме жасайды.











Көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады

-Мәтінді оқиды

-Қосымша ақпарат көздерін пайдаланады

-Мәліметтер табады

-Сілтеме жасайды


4 балл


ҚБ: Мұғалімнің бағалауы





-эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды;

-көтерілген мәселені талқылайды;

-біреуіне таңдау жасайды;

-өз ойын дәлелдеп жазады;




4 балл

Оқулық






Қосымша ақпараттар

(интер тақта)

Сабақтың соңы



Қызық

Қиын

Қажет

Үйге тапсырма:


Сабаққа кері байланыс береді

1-10 балл аралығында бағалау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.05.2023
614
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі