×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

"География ғылымының салалары"

Автор:Акимишева Раушан Пантаевна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-20

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

"География ғылымының салалары"

Сабақ тақырыбыӨсімдік бөліктері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.1.2. Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату
Сабақ мақсаттары
Бағалау критерийлері-Өсімдіктің негізгі мүшелерін көрсетіп ,сурет сала алады.
Тілдік мақсаттарТамыр ,гүл,сабақ,жапырақ,жеміс,тұқым.Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:-Өсімдік бөліктерін ата? -Егер, өсімдіктің сабағы мен тамыры болмаса не болар еді?
Құдылықтарды дарыту Қоршаған ортаны аялауға , өсімдіктерге қамқор болуға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарМатематика, көркем еңбек
АКТ қолдану дағдыларыСлайд, бейнефильм
Бастапқы білімӨсімдік тірі организм екенін біледі, оның түрлерін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басталуы

Ынтымақтастық атмосферасын орнатуҚуанамын мен , қуанасын сен,Қуанамыз баршамыз, арайлап атқан таңға. Суреттерді таңдау арқылы топқа бөліну. 1.«Тамыр» тобы. 2. «Жапырақ» тобы -Өсімдіктер түрлерін атап шық.-Мәдени өсімдіктер дегеніміз не?





Сабақтың ортасы

ойын арқылы бастау.Сұрақ қою арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.(Ұ) Оқулық пен жұмысОқушылар түсінігін толықтап жаңа сабақты түсіндіру.(ҚБ) Фигуралар арқылы бағалау (Т) Постер қорғау.Өсімдіктер коллажын жасау,бөліктерін белгілеуТоптық жумысты (ҚБ)смайликтер арқылы бағалау



Ы Қ Қ М1. Күзде себілетін дән.2.Өсімдіктің барлық мүшесін бір-бірімен жалғастырып тұратын мүшесі 3.Табиғат құбылысы.4.Өсімдік өсетін жұмсақ, борпылдақ қабат.5. Ағаш.- Өсімдіктің жер асты мүшелері қалай аталады? Оқулықпен жұмыс-Суретте не бейнеленген?-Жемістің атауын ата?-Суреттер мен тұқымдар несімен ерекшелінеді?-Өсімдік гүлі орнында не пайда болады?Үлестірме материал арқылы тапсырма орындау.тамыр – Т, сабақ –С, жапырақ –Ж, гүл –г, Жеміс –Ж.Дескриптор: «Температураны өлшеу» әдісі«Біз не істеп жатырмыз?»Өсімдіктерді бояу














Плакат, маркер,қалам т.б.













.











Өшіргіш, сабан, қағаз, қайшы, желім т.б



























  • Жеміс, гүл, тұқым









    Сабақ соңы















    Ой қозғау стратегиясы.«Бәйге ойыны»Өсімдік бөліктерін ата.Жемістер ішінде не болады?Өсімдік гүлінің орнында не пайда болады?Өсімдік қандай ағзаға жатады?Өз жеріңде таза ауа болу үшін не істеуге болады?Өсімдіктердің қандай пайдасы бар?Оларды қорғау үшін не істеу керек?Рефлекция



    суреттер









    Дифференциация оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    А,В,С деңгейдегі тапсырмалар беру жоспарлаймынЖұлдызша арқылы бағалауСергіту сәтін орындау барысында қарастырылады

    Сабақ бойынша рефлексия


    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.