Түркістан облысы, Түркістан қаласы
«Абай атындағы №31 ЖББМ» КММ
География пәні мұғалімі
Турешова Куралай Жусуповна
«МАҚАЛАҒА АННОТАЦИЯ»
Тақырып: География сабағында экологиялық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері
Пән: География
Орындаған: Турешова К.Ж.
ЖИ қолданылған: ChatGPT
1. Таңдалған мақала туралы мәлімет
Мақала атауы:
«География сабақтарында оқушылардың экологиялық сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары»
Дереккөз:
Бекенова Л. «География сабақтарында экологиялық сауаттылықты қалыптастыру». – Білім – Образование журналы, №3, 2023 ж., 45–49 б.
2. Аннотация (ЖИ генерациялаған нұсқа)
-
Бұл мақалада мектеп география пәні арқылы оқушылардың экологиялық сауаттылығын арттыру жолдары қарастырылады. Автор экологиялық білім мен тәрбие берудің маңызын ашып, оқыту процесінде интерактивті әдістерді (жоба, зерттеу, ойын тәсілдері) қолданудың тиімділігін сипаттайды. Мақалада экологиялық мәселелерді жергілікті жағдайлармен байланыстыру және оқушылардың практикалық әрекеттері арқылы экологиялық ойлауды дамытуға ерекше назар аударылған. Зерттеу нәтижелері география сабағының мазмұны мен әдістемелік құралдарын жаңартуға бағытталған.
(Бұл бөлік ChatGPT арқылы генерацияланды.)
3. Өзгертілген (түзетілген) аннотация
-
Мақалада мектептегі география пәнінің экологиялық білім мен тәрбие берудегі әлеуеті талданады. Автор экологиялық сауаттылықты арттырудың әдістемелік тетіктерін ұсына отырып, сабақтағы зерттеу және жобалық жұмыстардың оқушылардың табиғатқа жауапкершілікпен қарауын қалыптастырудағы рөлін көрсетеді. Сондай-ақ, жұмыста жергілікті географиялық объектілерді зерттеу арқылы экологиялық ойлау дағдыларын дамыту тәжірибесі сипатталған. Нәтижесінде экологиялық мәдениетті қалыптастырудың тиімді әдістемесі ұсынылады.
(Бұл нұсқада мәтін мағынасы нақтыланып, ғылыми стиль күшейтілді.)
4. Өзгерістердің негіздемесі
|
ӨЗГЕРІС ТҮРІ |
СЕБЕБІ |
|
Жалпы сипаттағы сөздер («тиімді жолдары», «маңызы ашылған») нақты ғылыми баяндаумен алмастырылды |
Аннотация ғылыми стильде дәлдік пен нақтылықты талап етеді |
|
«Интерактивті әдістер» деген жалпы тіркес орнына «зерттеу және жобалық жұмыстар» деп нақтыланды |
География сабағына тән әдістемелік ерекшелікті көрсету үшін |
|
«Экологиялық ойлау» ұғымы нақты әрекет арқылы сипатталды |
Практикалық мәнін арттыру үшін |
|
Мәтін көлемі қысқартылып, логикалық байланыс күшейтілді |
Бір бет көлеміне сыйдыру және құрылымдық нақтылық үшін |
5. Қорытынды
Аннотацияны ЖИ көмегімен дайындау уақытты үнемдеуге және мәтін құрылымын жылдам құрастыруға мүмкіндік береді. Дегенмен, педагогикалық мазмұндағы мақалаларда ЖИ мәтінін мұғалім өз тәжірибесіне және ғылыми стиль нормаларына сай түзетуі қажет. Нәтижесінде ЖИ мен адамның біріккен еңбегі жоғары сапалы, мазмұны терең аннотация алуға мүмкіндік береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
География сабағында экологиялық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері
География сабағында экологиялық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері
Түркістан облысы, Түркістан қаласы
«Абай атындағы №31 ЖББМ» КММ
География пәні мұғалімі
Турешова Куралай Жусуповна
«МАҚАЛАҒА АННОТАЦИЯ»
Тақырып: География сабағында экологиялық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері
Пән: География
Орындаған: Турешова К.Ж.
ЖИ қолданылған: ChatGPT
1. Таңдалған мақала туралы мәлімет
Мақала атауы:
«География сабақтарында оқушылардың экологиялық сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары»
Дереккөз:
Бекенова Л. «География сабақтарында экологиялық сауаттылықты қалыптастыру». – Білім – Образование журналы, №3, 2023 ж., 45–49 б.
2. Аннотация (ЖИ генерациялаған нұсқа)
-
Бұл мақалада мектеп география пәні арқылы оқушылардың экологиялық сауаттылығын арттыру жолдары қарастырылады. Автор экологиялық білім мен тәрбие берудің маңызын ашып, оқыту процесінде интерактивті әдістерді (жоба, зерттеу, ойын тәсілдері) қолданудың тиімділігін сипаттайды. Мақалада экологиялық мәселелерді жергілікті жағдайлармен байланыстыру және оқушылардың практикалық әрекеттері арқылы экологиялық ойлауды дамытуға ерекше назар аударылған. Зерттеу нәтижелері география сабағының мазмұны мен әдістемелік құралдарын жаңартуға бағытталған.
(Бұл бөлік ChatGPT арқылы генерацияланды.)
3. Өзгертілген (түзетілген) аннотация
-
Мақалада мектептегі география пәнінің экологиялық білім мен тәрбие берудегі әлеуеті талданады. Автор экологиялық сауаттылықты арттырудың әдістемелік тетіктерін ұсына отырып, сабақтағы зерттеу және жобалық жұмыстардың оқушылардың табиғатқа жауапкершілікпен қарауын қалыптастырудағы рөлін көрсетеді. Сондай-ақ, жұмыста жергілікті географиялық объектілерді зерттеу арқылы экологиялық ойлау дағдыларын дамыту тәжірибесі сипатталған. Нәтижесінде экологиялық мәдениетті қалыптастырудың тиімді әдістемесі ұсынылады.
(Бұл нұсқада мәтін мағынасы нақтыланып, ғылыми стиль күшейтілді.)
4. Өзгерістердің негіздемесі
|
ӨЗГЕРІС ТҮРІ |
СЕБЕБІ |
|
Жалпы сипаттағы сөздер («тиімді жолдары», «маңызы ашылған») нақты ғылыми баяндаумен алмастырылды |
Аннотация ғылыми стильде дәлдік пен нақтылықты талап етеді |
|
«Интерактивті әдістер» деген жалпы тіркес орнына «зерттеу және жобалық жұмыстар» деп нақтыланды |
География сабағына тән әдістемелік ерекшелікті көрсету үшін |
|
«Экологиялық ойлау» ұғымы нақты әрекет арқылы сипатталды |
Практикалық мәнін арттыру үшін |
|
Мәтін көлемі қысқартылып, логикалық байланыс күшейтілді |
Бір бет көлеміне сыйдыру және құрылымдық нақтылық үшін |
5. Қорытынды
Аннотацияны ЖИ көмегімен дайындау уақытты үнемдеуге және мәтін құрылымын жылдам құрастыруға мүмкіндік береді. Дегенмен, педагогикалық мазмұндағы мақалаларда ЖИ мәтінін мұғалім өз тәжірибесіне және ғылыми стиль нормаларына сай түзетуі қажет. Нәтижесінде ЖИ мен адамның біріккен еңбегі жоғары сапалы, мазмұны терең аннотация алуға мүмкіндік береді.
шағым қалдыра аласыз













