|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық деректерді өңдеу және талдау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес) |
8.1.1.4 географиялық деректерді (сандық және сапалық деректер) өңдеп, талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
-Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалаукритерийі |
географиялық деректерді өңдеп, талдайды сипаттап біледі. Географиялық деректерді ерекшелігіне байланысты жіктейді. Географиялық деректерді өңдеуді үйрену реттілігін сақтай отырып, географиялық атаулар нұсқаулығы бойынша географиялық нысандарды тауып, белгілей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология Географиялық деректерді өңдеу , географиялық нысан, геогафиялық атаулар Диалогтік және жазылым тіркестер Географиялық атаулар ................. есептеледі. Географиялық талдауа..................... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Деректік дағдыларды тәрбиелей отырып, ғылыми зерттеу дағдыларына, жеке және топпен жұмыс жасай алу қабілетін дамытуға тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыс |
Тарих – Дүние жүзінің барлық географиялық нысандарын таныстырады Қазақстанның жер атаулары, топонимдерінің тарихын үйретеді. Қазақ әдебиеті – академиялық тілдерді дұрыс қолдану ғылыми негіздеп сөйлеуді ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Геогрфиялық сынандар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Cабақ жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі -Оқушылармен амандасамын. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады. -«Қиынды қағаз» әдісі арқылы топқа біріктіремін. Үй тапсырмасы: «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қою - |
Оқулық,топ аттары жазылған қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы |
1. Бірлесе отырып сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы топтар
сұрақтарын талқылайды.
Бағалау: ҚБ жұмысын орындау 2. Дәптермен жұмыс: Берілген термин сөздерді жазып, жаттайды. 3. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы семантикалық картаны беру
Бағалау: ҚБ жұмысын орындау «Сергіту сәті» 4.Жеке жұмыс Бағалау: ҚБ жұмысын орындау
|
Оқулық, бағалау бетшелері, тапсырмалар жазылған қағаздар, 7 сынып атлас, кескін карта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы
|
Салыстыру кестесі.
Сабақтағы іс-әрекетке байланысты кері байланыс: Мысалы: «Табыс сатысы» әдісінде кәдімгі сатының суреті беріледі. 1-ші баспалдағы: Мен............. БІЛЕМІН 2-ші баспалдағы: Мен ............ ТҮСІНЕМІН 3-ші баспалдағы: Мен ............... ЖАСАЙ АЛАМЫН Үйге тапсырма беру:Географиялық нысан туралы 1 минуттық әңгіме-сипаттама дайындаңдар |
Саты суреті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларды саралау үшін «Табыс сатысы» бетшелерін жинап алып, оқушыларды саралай отырып сабақты түсіну деңгейі бойынша келесі сабақта топтастырған кезде осыны ескеремін және сол оқушы деңгейіне байланысты тапсырмалар дайындаймын. |
Бағалауда бағалау критерийлері бар парақшаларын дайындағанда,тапсырмалардың дискрипторлары қойылады. Оқушылар бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды. Мұғалім - эксперт |
Сергіту сәтін жасаған кезде қауіпсіздік ережесін жасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Географиялық деректерді өңдеу және талдау, 8 сынып, ҚМЖ
Географиялық деректерді өңдеу және талдау, 8 сынып, ҚМЖ
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық деректерді өңдеу және талдау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес) |
8.1.1.4 географиялық деректерді (сандық және сапалық деректер) өңдеп, талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
-Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалаукритерийі |
географиялық деректерді өңдеп, талдайды сипаттап біледі. Географиялық деректерді ерекшелігіне байланысты жіктейді. Географиялық деректерді өңдеуді үйрену реттілігін сақтай отырып, географиялық атаулар нұсқаулығы бойынша географиялық нысандарды тауып, белгілей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология Географиялық деректерді өңдеу , географиялық нысан, геогафиялық атаулар Диалогтік және жазылым тіркестер Географиялық атаулар ................. есептеледі. Географиялық талдауа..................... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Деректік дағдыларды тәрбиелей отырып, ғылыми зерттеу дағдыларына, жеке және топпен жұмыс жасай алу қабілетін дамытуға тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыс |
Тарих – Дүние жүзінің барлық географиялық нысандарын таныстырады Қазақстанның жер атаулары, топонимдерінің тарихын үйретеді. Қазақ әдебиеті – академиялық тілдерді дұрыс қолдану ғылыми негіздеп сөйлеуді ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Геогрфиялық сынандар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Cабақ жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі -Оқушылармен амандасамын. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады. -«Қиынды қағаз» әдісі арқылы топқа біріктіремін. Үй тапсырмасы: «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қою - |
Оқулық,топ аттары жазылған қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы |
1. Бірлесе отырып сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы топтар
сұрақтарын талқылайды.
Бағалау: ҚБ жұмысын орындау 2. Дәптермен жұмыс: Берілген термин сөздерді жазып, жаттайды. 3. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы семантикалық картаны беру
Бағалау: ҚБ жұмысын орындау «Сергіту сәті» 4.Жеке жұмыс Бағалау: ҚБ жұмысын орындау
|
Оқулық, бағалау бетшелері, тапсырмалар жазылған қағаздар, 7 сынып атлас, кескін карта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы
|
Салыстыру кестесі.
Сабақтағы іс-әрекетке байланысты кері байланыс: Мысалы: «Табыс сатысы» әдісінде кәдімгі сатының суреті беріледі. 1-ші баспалдағы: Мен............. БІЛЕМІН 2-ші баспалдағы: Мен ............ ТҮСІНЕМІН 3-ші баспалдағы: Мен ............... ЖАСАЙ АЛАМЫН Үйге тапсырма беру:Географиялық нысан туралы 1 минуттық әңгіме-сипаттама дайындаңдар |
Саты суреті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларды саралау үшін «Табыс сатысы» бетшелерін жинап алып, оқушыларды саралай отырып сабақты түсіну деңгейі бойынша келесі сабақта топтастырған кезде осыны ескеремін және сол оқушы деңгейіне байланысты тапсырмалар дайындаймын. |
Бағалауда бағалау критерийлері бар парақшаларын дайындағанда,тапсырмалардың дискрипторлары қойылады. Оқушылар бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды. Мұғалім - эксперт |
Сергіту сәтін жасаған кезде қауіпсіздік ережесін жасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















