|
Бөлім: |
Мектеп: |
|
|||
|
Күні: |
__________2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сынып: Сабақ |
8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық модельдер |
||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
8.1.1.5 географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің модельдерін түрлі материалдардан немесе түрлі техникаларда жасау арқылы ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіндіреді |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Географиялық білім көздерін білу, карта, атлас, оқулықпен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Географиялық модельдерді түсінеді Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтінді оқып, мазмұнын өз сөзімен баяндап беру қабілетін жетілдіреді. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Қазақстан Республикасы туралы біледі,еліміздің ерекшеліктерін түсінеді және білімін толықтыру үшін қосымша мәліметтерді қолданады. Географиялық білім көздерін біледі, карта, атлас, оқулық, әдебиеттермен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді және барлық білім көздерін өз қажетіне қолданады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау |
||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік |
||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Бейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу. |
||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
||||
|
Алдыңғы білім |
ТБ2 |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы 7 минут
|
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. Қызығушылықты ояту: Тақтада әріптер тұрады, оқушы бір әріпті таңдап, соған климатқа байланысты сөйлемдер айтады. Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады. Ал, қане балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік? - 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады? 2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз? 3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың?
|
Презентацияда әріптер көрсеті |
|||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Мағынаны тану кезеңі. (Сұрақтармен жұмыс жасау) 1.Климаттық өзгерістер жайлы не білесің? 2. Қазақстан климатының ерекшеліктері туралы не айтар едің? 3. Әлеуметтік жылыну жайлы естігендерің бар ма? Кітаппен жұмыс.
Электронды кітаптан жаңа тақырып бойынша Мәтінге қатысты нақты немесе абстрактілі сурет салыңыз. Сурет салу басты мақсат емес. Оның орнына сіз мәтіннің басты оқиғасын немесе кейіпкерін суреттегеніңіз маңыздырақ. Тобыңызбен бөлісіңіз, алдымен олар оны сараптай ала ма-соны байқаңыз, сосын ғана мағынасымен бөлісіңіз. Қорытындылаушы. Бүгінгі сабақта қаралған мәселелерді қорытындылаңыз және маңызды жерлерді атап өтіңіз. Оқушылар бір –бірлерін дискриптор арқылы бағалайды. |
https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA |
|||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды? Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз? Сабақтан қандай әсер алдыңыз? Сабаққа бір ұсыныс. |
|
|||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Географиялық модельдер, 8 сынып, ҚМЖ
Географиялық модельдер, 8 сынып, ҚМЖ
|
Бөлім: |
Мектеп: |
|
|||
|
Күні: |
__________2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сынып: Сабақ |
8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық модельдер |
||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
8.1.1.5 географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің модельдерін түрлі материалдардан немесе түрлі техникаларда жасау арқылы ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіндіреді |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Географиялық білім көздерін білу, карта, атлас, оқулықпен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Географиялық модельдерді түсінеді Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтінді оқып, мазмұнын өз сөзімен баяндап беру қабілетін жетілдіреді. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Қазақстан Республикасы туралы біледі,еліміздің ерекшеліктерін түсінеді және білімін толықтыру үшін қосымша мәліметтерді қолданады. Географиялық білім көздерін біледі, карта, атлас, оқулық, әдебиеттермен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді және барлық білім көздерін өз қажетіне қолданады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау |
||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік |
||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Бейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу. |
||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
||||
|
Алдыңғы білім |
ТБ2 |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы 7 минут
|
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. Қызығушылықты ояту: Тақтада әріптер тұрады, оқушы бір әріпті таңдап, соған климатқа байланысты сөйлемдер айтады. Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады. Ал, қане балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік? - 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады? 2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз? 3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың?
|
Презентацияда әріптер көрсеті |
|||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Мағынаны тану кезеңі. (Сұрақтармен жұмыс жасау) 1.Климаттық өзгерістер жайлы не білесің? 2. Қазақстан климатының ерекшеліктері туралы не айтар едің? 3. Әлеуметтік жылыну жайлы естігендерің бар ма? Кітаппен жұмыс.
Электронды кітаптан жаңа тақырып бойынша Мәтінге қатысты нақты немесе абстрактілі сурет салыңыз. Сурет салу басты мақсат емес. Оның орнына сіз мәтіннің басты оқиғасын немесе кейіпкерін суреттегеніңіз маңыздырақ. Тобыңызбен бөлісіңіз, алдымен олар оны сараптай ала ма-соны байқаңыз, сосын ғана мағынасымен бөлісіңіз. Қорытындылаушы. Бүгінгі сабақта қаралған мәселелерді қорытындылаңыз және маңызды жерлерді атап өтіңіз. Оқушылар бір –бірлерін дискриптор арқылы бағалайды. |
https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA |
|||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды? Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз? Сабақтан қандай әсер алдыңыз? Сабаққа бір ұсыныс. |
|
|||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













