Географиялық модельдер, 8 сынып, ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Географиялық модельдер, 8 сынып, ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Географиялық модельдер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Мектеп:


Күні:

__________2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Сабақ

8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Географиялық модельдер

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

8.1.1.5 географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің модельдерін түрлі материалдардан немесе түрлі техникаларда жасау арқылы ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіндіреді

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Географиялық білім көздерін білу, карта, атлас, оқулықпен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Географиялық модельдерді түсінеді

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Мәтінді оқып, мазмұнын өз сөзімен баяндап беру қабілетін жетілдіреді.

Бағалау критерийі

Қазақстан Республикасы туралы біледі,еліміздің ерекшеліктерін түсінеді және білімін толықтыру үшін қосымша мәліметтерді қолданады.

Географиялық білім көздерін біледі, карта, атлас, оқулық, әдебиеттермен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді және барлық білім көздерін өз қажетіне қолданады.

Тілдік мақсаттар

Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау

Құндылықтар

Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Бейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу.

АКТ дағдысын қолдану

Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.

Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы білім

ТБ2

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

7 минут






Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

Қызығушылықты ояту:

Тақтада әріптер тұрады, оқушы бір әріпті таңдап, соған климатқа байланысты сөйлемдер айтады.

Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады.

Ал, қане балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік?

- 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады?

2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз?

3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың?

Презентацияда әріптер көрсеті

Сабақтың ортасы

30 минут





Мағынаны тану кезеңі. (Сұрақтармен жұмыс жасау)

1.Климаттық өзгерістер жайлы не білесің?

2. Қазақстан климатының ерекшеліктері туралы не айтар едің?

3. Әлеуметтік жылыну жайлы естігендерің бар ма?



Кітаппен жұмыс.

  1. Тақырыпты үш бөлікке бөліп оқу.

  2. Оқыған бөліктерді жұпта талқылау.

  3. Топ құру, топта әңгімелеу.

Электронды кітаптан жаңа тақырып бойынша


Мәтінге қатысты нақты немесе абстрактілі сурет салыңыз. Сурет салу басты мақсат емес. Оның орнына сіз мәтіннің басты оқиғасын немесе кейіпкерін суреттегеніңіз маңыздырақ. Тобыңызбен бөлісіңіз, алдымен олар оны сараптай ала ма-соны байқаңыз, сосын ғана мағынасымен бөлісіңіз.

Қорытындылаушы. Бүгінгі сабақта қаралған мәселелерді қорытындылаңыз және маңызды жерлерді атап өтіңіз.


Оқушылар бір –бірлерін дискриптор арқылы бағалайды.














https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA











Сабақтың соңы

3 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды?

Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз?

Сабақтан қандай әсер алдыңыз?

Сабаққа бір ұсыныс.


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау



Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
2646
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі