Географиялық номенклатура, географиялық деректерді ұйымдастыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Географиялық номенклатура, географиялық деректерді ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Географиялық номенклатура, географиялық деректерді ұйымдастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

2. Картография және географиялық деректер базасы

Педагогтың аты-жөні

Нурыева Ж

Күні:

02.10.2024

Сынып: 7А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Географиялық номенклатура, географиялық деректерді ұйымдастыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

7.2.1.2-географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді

7.2.2.1-географиялық нысандарды топтастырып кесте түрінде көрсетеді

Сабақ мақсаты:

Географиялық номенклатураны біледі

Картадан номенклатура бойынша нысандарды көрсетеді

Дүниежүзінің физикалық картасын пайдалана отырып кестеге топтастырады.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын қалыптастыру: жұптық, жеке жұмыстарды ұйымдастыру арқылы оқушылардың бойында бір-біріне құрмет көрсету, ынтымақтастықта жұмыс жасау.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Педагогтің әрекеті:

Оқушының әрекеті:

Бағалау:

Ресурстар

1.Басы:Ұйымдастыру кезеңі: 3минут.

1.Сәлемдеседі.

Оқушылардың қатысуын тіркейді.

«Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлу. «График», «Түсіндіргіш мәтін», «Фотосуреттің» суреттерін құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді. Бұл атаулардың тақырыпқа қатысы бар, жоғы анықталады.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Жарайсың!

1.Презентация

2.Жаңа тақырыпқа кіріспе: 5мин.

2.Жаңа тақырыпты, оқу мақсатын таныстырады.Оқушыларға тақырыптың кіріспе өзекті білімдерімен таныстырады

https://learningapps.org/watch?v=pf6rpnwja22

Оқушылар

Мұғалімді тыңдайды, жаңа тақырыппен, оқу мақсатымен танысады.

Тақырыптың негізгі кіріспе білімімен таныса отырып сәйкестендіру Learning apps

бағдарламасы арқылы интерактивті тапсырманы орындайды

Топ мүшесін сайлап, бағалау парағына әр тапсырма сайын балл қойып отыру

Дескриптор:

Платформамен жұмыс жасап берілген тапсырманы орындайды

Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай

2.Интербелсенді тақта,слайд

Learning apps


3.Ортасы.

24минут.

Орындау

.

1-тапсырма. «Түртіп алу» әдісі Атласты және мәтінді пайдалана отырып, «тақырыптық карта» терминінің анықтамасын жазып шығу.












2-тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, пікірлес» интербелсенді тәсіл.

А)Тақырыптық карталардың бірін жұптарыңызбен таңдай отырып, оқулықтағы суреттердің көмегін пайдаланып, қосымша сипаттағы элементтермен толықтырыңыздар. Ә) Берілген архитектуралық ескерткіштердің суреттерін Қазақстанның саяси картасын пайдалана отырып, табылған аймақтарына қарай орналастырыңыздар.

3 тапсырма Топтық жұмыс

1-топ.

1. a.Кесте анықтамасын;

b.Кестені құрастыру кезіндегі жалпы ережелерін;

c.Көлдерге байланысты ақпараттарды кестеде топтастырып түсіндіріңіздер.

2-топ.

1.а.Географиялық деректер қоры анықтамасын;

b.Дүниежүзідегі ірі түбектер тізбесін және физикалық картаны пайдаланып кестеге жинақталған формада түбектердің географиялық орнын, онда орналасқан елдерді атаңыздар.

3-топ.

1. Берілген ақпарат негізінде дүниежүзідегі ірі шығанақтар және ірі аралдар тізбесін және физикалық картаны пайдаланып кестеге жинақталған формада таныстырыңыздар.

Тақырыптық карталарды ашып, картада қандай шартты белгілер сипатталғанын анықтайды


























Топ тапсырмаларды (оқулық мәтінін, ғаламторды, презентациядағы деректерді қолданып)дескрипторді қолдана отырып орындайды.Жұмыстарымен таныстырады.

Дескриптор:

1. тақырыптық карталарды топқа бөледі

2.карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, «тақырыптық карта» терминінің анықтамасын құрастырып,жазады

Әр дұрыс жауапқа 2 б
















Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

Дескриптор:

  1. оқулықтан берілген мәліметті оқиды

  2. оқылған мәліметті кестеге жазады

  3. нысанның географиялық орнын табады


әр дұрыс жауапқа 1 ұпай

3.Интербелсенді тақта.

Ғаламтор.Слайд.

Дүниежүзінің физикалық картасы

4.Қорытындылау:Жеке жұмыс:5

4.Жеке жұмыс:

1-d,2-c,3-a,4-1-В;2-А;3-D;4-C; 5-1-D;2-В;3-А;4-С; 6-d,e,g. 7-c,g. 8. 1-В,2-D,3-E,4-F, 5-C,6-A. 9.d.


4.Google classroom арқылы қорытынды тест сұрақтарына жауап береді.


4.Жеке жұмыс парақтары

Googleclassroom


5.Сабақтың соңы:3минут

5.Оқу мақсатын ашып кері байланыс жасау

Жобаны аяқтау

5.Оқу мақсатына жеткенін анықтайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2025
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі