Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
Топқа бөлу
Оқушылар
«classroomscren» платформасы арқылы топқа
бөлінеді
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын «,bouling» әдісі арқылы бір оқушы және бір
таңдалған сұрақты қою арқылы
тексереді
|
Мұғаліммен амандасады,
түгелденеді, сынып реттілігін сақтайды, топқа
бөлінеді.
1-топ
«Атмосфера»
2-топ
«Биосфера»
3-топ
«Гидросфера»
4-топ
«Литосфера»
Таңдалған оқушы таңдалған
сұраққа жауап береді.
|
Қол
шапалақ
Мұғалімнің мадақтау сөздері,
«Жарайсыңдар!»
|
дидактикалық
материалдар.
Интерактивті
тақта
https://view.genially.com/5acefebc10d0df38498cd7d7/interactive-content-bowling-quiz
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
Оқушыларға жаңа тақырыппен
байланысты суреттер көрсетеді, сұрақтарға жауап бере отырып, оқу
мақсатын анықтайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
ДК экрандағы көрссетілген суретте жаңа тақырыпты
ашады.
1.Суретте не көріп
тұрсыздар?
2. Бүгінгі сабақтың
тақырыбы қандай деп ойлайсыздар ?
|
Мұғалімнің мадақтау сөздері,
«Жарайсыңдар!»
|
https://view.genially.com/67430a121f46abbf55e3f574/interactive-content-jigsaw-quiz
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Жаңа сабақ туралы бейнеролик
көрсетіледі.
Мұғалім жаңа сабақ туралы шолу
жасайды, қайталау сұрақтарын
қояды.
|
Бейнеролик көреді, мұғалімді
тыңдап, оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады
|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Презентация, оқулық ,
бейнеролик
https://youtu.be/xDV09FyVYv8?si=pY5BRBtUtE_O8FNI
|
|
Топтық
жұмыс
«Постер қорғау » әдісі арқылы
тапсырма беріледі, оқушылар топпен тапсырма орындап, дұрыс жазған
оқушылар өзін-өзі бағалау әдісі бойынша балл
береді.
|
1.Оқушылар тапсырма орындайды,
өз өздерін бағалайды,тапсырманың дұрыстығын
тексереді.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
Биосфера туралы мәлімет
береді-1
Гидросфера туралы мәлімет
біледі-1
Атмосфера туралы мәлімет
біледі-1
Литосфера туралы
мәлімет біледі-1
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
https://www.educaplay.com/game/21872075-learning_resource.html
|
|
Жұптық
жұмыс
Оқушыларға lumio сайты және
таратпа қағаздар арқылы «Географиялық диктант» береді. Қалып қойған
сөзді дұрыс тауып, дәптереріне
жазады
Жеке
жұмыс
Оқушыларға ДК экраннан
«socrative» сайты арқылы тест жұмысы беріледі. Оқушылар QR код
арқылы тестте кіріп әр оқушы өз бетінше тест тапсырмасын
орындайды.
|
Тапсырманы әр оқушы жұппен
орындап, дәптерге түсіреді, өз-өздерін
тексереді.
Оқушылар QR код арқылы тестке
кіріп, өз бетінше тест тапсырмасын
орындайды.
|
Дескриптор
Әр дұрыс жауапқа 1
бал
Таратпа парағы,
оқушылар өз-өзін бағалайды
Дискриптор:
Сайтта әр оқушының
алған балл салы беріліп
отырады
|
ДК
экраны
8-сынып оқулығы.Жұмыс
дәптерлері.
https://lum.io/student/share/2af23662-0a33-4786-ba5c-e9962b35ca39
ДК экран, презентация
, https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/79748513
|
|
Қорытынды
тапсырма
«educaply» cайты арқылы сұрақ
тапсырмасын береді.
|
«educaply» cайты арқылы сұрақ
жауап тапсырмасын орындайды
|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
https://wordwall.net/ru/resource/39590584
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Мұғалімге хат»
әдісі.
«Lumio» платформасы арқылы
оқушылар сабақта алған әсерін таңдап
жазады.
Үй
тапсырмасына
Қолдану және тану тапсырмалары
беріледі
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
«Lumio» платформасы арқылы
оқушылар сабақта алған әсерін коментарий
жазады.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|


|