|
Бөлім: |
|
Мектеп: |
|
||||||||||
|
Күні: |
1-сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||
|
Сынып: |
8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері |
||||||||||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
8.1.1.3 географиялық зерттеу әдістерінің (далалық, картографиялық, теориялық) мәнін түсіндіріп, қолданады; |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Зерттелу сипаты, орны, Геродот, Птоломей, Страбон зерттеулері туралы білу; картамен жұмыс істеу дағдыларын дамытады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Географиялық білім көздері болып табылатын оқулық, географиялық атластармен екі томдық «Қазақ КСР атласы», 3 томдық ұлттық атластар мен тақырыптық карталар географиялық карталардың білім алуда маңызы зор екенін білу |
||||||||||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, жыл сайын, |
||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Адами құндылықтарды дәріптеу |
||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||||||||||
|
Өмірмен байланыс |
Климаттық өзгерістерді талқылау |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология мен тарих, физика |
||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
8.О2.Тарсырманың ерекшеліктерді анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі «Бес қадам» стратегиясы. Сыныптан 4 оқушы шығады, бес қадам аттап жылдам жауап береді. Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары 1.Географиялық білім не үшін қажет? 2.Неліктен? 3.Географиялық білімдерді алған жағдайда қандай мамандықтарға қол жеткізуге болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру |
Слайд |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут
|
Мағынаны тану кезеңі
ВЕН ДИАГРАММАСЫ Тарих мен география
Топтық жұмыс «Жигсо» 4 топқа «Географиялық білім көздеріне» нелер жататының анықтап, қорғау Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы-ларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Жұптық жұмыс 1-тапсырма. Асты сызылған сөздерге түсініктеме беріңіз. 2-тапсырма: Мәтінге сүйене отыра, 3 сұрақ құрастырыңыз. Оқытуды ң мақсаты бойынша.
Дискрипторлар: жоғарғы балл -5 балл.
|
Слайд
флипчарт
https://kk.wikipedia.org/wiki/
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады? 2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз? 3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың? Қаншалықты түсінгенін, түсінбеген жерін, жіберген қателіктерін күнделікке толтыру. (5мин)
Бақылаушының бағалау парағы Рефлексия Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Сонымен біз.................деген шешімге келдік
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау |
|
|||||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері, 8 сынып, ҚМЖ
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері, 8 сынып, ҚМЖ
|
Бөлім: |
|
Мектеп: |
|
||||||||||
|
Күні: |
1-сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||
|
Сынып: |
8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері |
||||||||||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
8.1.1.3 географиялық зерттеу әдістерінің (далалық, картографиялық, теориялық) мәнін түсіндіріп, қолданады; |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Зерттелу сипаты, орны, Геродот, Птоломей, Страбон зерттеулері туралы білу; картамен жұмыс істеу дағдыларын дамытады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Географиялық білім көздері болып табылатын оқулық, географиялық атластармен екі томдық «Қазақ КСР атласы», 3 томдық ұлттық атластар мен тақырыптық карталар географиялық карталардың білім алуда маңызы зор екенін білу |
||||||||||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, жыл сайын, |
||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Адами құндылықтарды дәріптеу |
||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||||||||||
|
Өмірмен байланыс |
Климаттық өзгерістерді талқылау |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология мен тарих, физика |
||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
8.О2.Тарсырманың ерекшеліктерді анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі «Бес қадам» стратегиясы. Сыныптан 4 оқушы шығады, бес қадам аттап жылдам жауап береді. Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары 1.Географиялық білім не үшін қажет? 2.Неліктен? 3.Географиялық білімдерді алған жағдайда қандай мамандықтарға қол жеткізуге болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру |
Слайд |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут
|
Мағынаны тану кезеңі
ВЕН ДИАГРАММАСЫ Тарих мен география
Топтық жұмыс «Жигсо» 4 топқа «Географиялық білім көздеріне» нелер жататының анықтап, қорғау Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы-ларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Жұптық жұмыс 1-тапсырма. Асты сызылған сөздерге түсініктеме беріңіз. 2-тапсырма: Мәтінге сүйене отыра, 3 сұрақ құрастырыңыз. Оқытуды ң мақсаты бойынша.
Дискрипторлар: жоғарғы балл -5 балл.
|
Слайд
флипчарт
https://kk.wikipedia.org/wiki/
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады? 2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз? 3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың? Қаншалықты түсінгенін, түсінбеген жерін, жіберген қателіктерін күнделікке толтыру. (5мин)
Бақылаушының бағалау парағы Рефлексия Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Сонымен біз.................деген шешімге келдік
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау |
|
|||||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















