Геометрия ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Геометрия ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бекітемін:_____________


Бөлім:

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы / Пәні


Сабақтың тақырыбы:

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.16 кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу;

Сабақтың мақсаты:

кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын таба алады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

5минут

Сәлемдесу; түгелдеу;

Сабақта жағымды ахуал туғызу мақсатында «Жүректен-жүрекке» әдісін қолданып бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін сабаққа шоғырландырамын.

Оқушыларды оқу мақсаттары, сабақ мақсаттары және бағалау критерилерімен таныстыру.

Сәлемдеседі

Сабаққа дайындықты бастайды

Сабақ мақсатымен танысады

Оқушылар дың белсенділігіне байланысты бағаланады.

Оқулық;

Оқу

Слайд

Презентация

Сабақтың басы

10минут

Кесіндіні берілген қатынаста бөлу ұғымы

Берерілген суретте М нүктесі АВ кесіндісін А нүктесінен бастағанда 1:2 қатынасында бөледі.

Математика тілінде былайша жазады: АМ : ВМ = 1: 2 немесе үйреншікті пропорция түрінде береді. . Кесінділердің қатынасын стандартты түрде гректің «лямбда» әрпімен береді.

Біздің жағдайда: немесе =2. Әрине, кесіндіні кез келген бөліктерге жеңіл бөлуге бөлады. Жазықтықта A(xA, yA), B(xB,yB) екі нүктесі берілсе, онда оны қатынаста бөлетін M(xM, yM) нүктесінің координаттары , формуласымен анықталады.

Ширату жаттығу «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен үй жұмысы тексеріледі.


Бекіту үшін 2-ші мысал.


Мұндағы қатынас:
. Егер пропорцияны керісінше құратын болсақ, онда мынадай болады: .

Енді қатынаста бөлу жайын түсінсек, практикалық тапсырмалар орындауға көшелік.

Жазықтықтағы кесіндіні берілген қатынаста бөлу формулалары

Дескриптор:

- екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын қолданады;

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.

Оқулық;

Оқу

құралдары


Презентация

Интернет ресурстары

Сабақтың ортасы

25мин

Тапсырма 1.

A(-2;5), B(4;17) нүктелері AB кесіндісінің ұштары. Осы кесіндінің арасында М нүктесі жатыр. М нүктесінен А нүктесіне дейінгі қашықтық М-нен В-ға дейінгі қашықтықтан екі есе артық. М нүктесінің координаттарын табыңыздар.

Шешуі: AM = 2MB болғандықтан . Мұнда x1=-2, y1=5, x2=4, y2=17; сәйкесінше , . Демек M(2;13).

Жауабы: M(2;13)

Тапсырма 2.

M(2;3) нүктесі AB кесіндісінің ортасы. А нүктесінің координаттарын табыңыз, егер B(7;5) болса.

Шешуі: Мұнда x=2, y=3, x2=7, y2=5, сонда

Жауабы: A(-3;1)

3-тапсырма

A(5;3), B(-3;-1) нүктелері берілген. АВ кесіндісін 1 : 3 қатынасындай қатынаста бөлетін M нүктесінің координаттарын табыңыз.

Шешуі: . Жоғарыдағы формула бойынша M(xM,yM) координаталарын былай табамыз:

,

Жауабы: M(3;2).

Тапсырма 4

AB кесіндісі C(4;1) нүктесімен А нүктесінен санағанда қатынаста бөлінген.

А нүктесінің координаталарын табыңыз, егер В(8; 5) болса.



Оқулықтан есептер шығарады.

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.

Оқулық;

Оқу

құралдары


Презентация

Интернет ресурстары

Сабақтың соңы

5минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Нені білдім, нені үйрендім?

  • Нені толық түсінбедім?

  • Немен жұмысты жалғастыру қажет?

  • Бұған дейінгі білімімде түсінбеген тұстар бар ма, ол осы тақырыпты түсінуге қалай әсер етті?


Үй тапсырмасы. Қосымша №3.


Тақырыпты меңгергенін анықтау

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза алады; «Минус» - қолымнан келмей жатыр” немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» - деген бағанға өздеріне не қызықты болды немесе жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ түрінде де Shape1 жазса болады

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.

Оқулық;

Оқу

құралдары


Презентация

Интернет ресурстары



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.08.2025
65
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі