Геометрия ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Геометрия ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бекітемін: ____________


Бөлім:

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы / Пәні


Сабақтың тақырыбы:

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.19 түзудің жалпы теңдеуін және берілген екі нүкте арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазу: ;

Сабақтың мақсаты:

түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазады: ;

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут

Сабақта жағымды ахуал туғызу мақсатында «Жүректен-жүрекке» әдісін қолданып бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін сабаққа шоғырландырамын.

Оқушыларды оқу мақсаттары, сабақ мақсаттары және бағалау критерилерімен таныстыру.

Қайталау

Шеңбер тақырыбына байланысты сұрақтар

Сөйлемді аяқтаңыз

1. Шеңбер деп …

2. Шеңбер центрі дегеніміз…

3. Шеңбер радиусы дегеніміз …

4. Хорда дегеніміз …

5. Ең үлкен хорда …

6. Шеңберді … көмегімен саламыз.

5. Диаметр - …


Ширату жаттығу «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен үй жұмысы тексеріледі.

Диаметрге перпендикуляр хорда …

Шеңберге жүргізілген жанама …

Шеңберлердің өзара орналасуы мен түзу арасында

Егер центрден түзуге дейінгі қашықтық радиустан үлкен болса, онда ...

Егер кесінді шеңбердің ішінде жіне сыртында жатқан екі нүктені қосатын болса, онда

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың басы

10мин

=k деп белгілейді. Түзуден еркімізше М(х;у) нуктесін алайық. Тікбұрышты ММ\А үщбұрышы үшін мына қатынасты жазайық:

Бұл қатынас АВ түзуінің кез келген М нүктесі үшін дұрыс болады. (1) және (2) теңдеуден аламыз.

Қатынастардың теңдігінен шыққан

(у-у1)(х21)=(х-х1)( у21) теңдеуін түрлендіргеннен кейін

21)х+(х12)у+(х211-( у211=0 шығады. Бұл екі нүкте арқылы өтетін түзудің теңдеуі ол х пен у айнымалысына қарағанда 1-шң дәрежелі теңдеу

у21=a, х12=b, х211-( у211=c , белгілеулер енгізсек; түзудің жалпы теңдеуі ах+by+c=0 немесе y=kx+n түрінде жазылды.

Қосымша есептер.

3. Нүктелері А(4;-5) және В(-1;2) нүктелерінен бірдей қашықтықта жатқан түзудің теңдеуін жазыңдар

4. А(9;-3) және В(-6;1) нүктелерінен өтетін түзудің теңдеуін жазыңдар


Білім алушы - үшбұрыш төбелерінің координаталарын айнымалылар арқылы өрнектейді; - кесіндінің ортасын табуға арналған формуланы қолданады; - абсциссалар арқылы теңдеулер жүйесін құрады; - ординаталар арқылы теңдеулер жүйесін құрады; - теңдеулер жүйесін шешеді; - үшбұрыш төбелерінің координаталарын жазады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Тапсырмалар. №1



2

А(9; -3); В(-6;1).

.


3. Түзу 2х-3у+6=0 теңдеуімен берілген . Түзу координаталық осьтерді қандай нүктелерде қиып өтеді?

4. Үшбұрыштың А(-2;2);В(1;4),С(0;0) төбелері берілген. Үшбұрыштың қабырғаларының және медианаларының теңдеулерін жазыңдар.

Тапсырма АВС үшбұрышының төбелерінің координаталары берілген: А(4;6), В(-4;0), С(-1;-4). АВ қабырғасын қамтитын түзудің теңдеуін және СМ медианасын қамтитын түзудің теңдеуін жазыңыз.

Дескриптор: Білім алушы - екі нүкте арқылы АВ түзуінің теңдеуін жазады; - АВ-ның ортасының координатасын табады; - екі нүкте арқылы СМ түзуінің теңдеуін жазады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Оқулықтан тапсырмалар

4.33. А(–1; 1) және В(1; 0) нүктелері арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазыңдар.


4.34. 1) А(1; –1) және В(–3; 2); 2) С(2; 5), D(5; 2) нүктелері арқылы өтетін түзулердің теңдеулерін жазыңдар.



ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Нені білдім, нені үйрендім?

  • Нені толық түсінбедім?

  • Немен жұмысты жалғастыру қажет?

  • Бұған дейінгі білімімде түсінбеген тұстар бар ма, ол осы тақырыпты түсінуге қалай әсер етті?

Үй тапсырмасы. №


Тақырыпты меңгергенін анықтау

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза алады; «Минус» - қолымнан келмей жатыр” немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» - деген бағанға өздеріне не қызықты болды немесе жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ түрінде де Shape1 жазса болады

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.08.2025
87
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі