Материалдар / Геометриялық фигуралар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геометриялық фигуралар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша математика пәнінен оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру,сонымен қатар геометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2021
665
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сабақ

Пәні: Математикалық сауаттылық

Мұғалімі: Жаманова Мендыгул Серикбаевна

Сыныбы:2а

Күні:19.11.2021

Тақырыбы: Геометриялық фигуралар. Периметр, Аудан

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:


Тілдік мақсат

Геометриялық фигуралар туралы білімдерін пысықтайды, геометриялық фигуралардан түрлі фигуралар құрастырады, логикалық тапсырмаларды шешеді.

Оқушының сабаққа қамтылуы

: Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді; Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын  түсінеді.

: Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады, тапсырмаларды түсінеді.

: Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді.

Күтілетін нәтиже

Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.

Алдыңғы тақырып

/үй тапсырмасы/

Есептеудің оңай жолы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

/Миға шабуыл/

Қызығушылықты ояту

5 мин

Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушының жұмыс дәптері

Ортасы

Мағынаны тану

25 мин

1. Бос торкөзге тиісті санды қой.


2. Мына геометриялық фигураларды пайдаланып үйдің, мысықтың, моншақтың, шыршаның, қоянның, аққаланың суретін сал.

Мысалы:


3. Әр түрлі геометриялық фигураларды өзің құрастыр.


4. «Жүйрік болсаң, озып көр!»

1. 50 саусақ көріну үшін неше бала қолын көтеру керек? Жауабы: 10 бала

3. Кит 25000 кг. Ол неше тонна? Жауабы:25 т

4.1 минут 1 сағаттан неше минут кем? Жауабы: 59 минут кем

5. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? Жауабы: Шаршы

6. 3 кесіндіден құралған фигура? Жауабы: Үшбұрыш

7. Үстел беті төртбұрышты, оның 1 бұрышын кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? Жауабы: Бесбұрыш

5. Теңдеу құр, шеш.

1) Бірнеше қыздар 5 құлпынайдан жеді. Ол Нұрлыайым, Сәния, Саяжан, Гүлнұр, Ұлданайдың жеген құлпынайына тең еді. Ал бұл қыздар 4 құлпынайдан жеді. Сонда 5 құлпынайдан неше қыз жеді?

2) Алихан мен Мирас бірнеше күн сабақтан қалды. Олардың қалған күндерін 10-нан кемітсек 20-ның жартысы шығады? Сонда Мирас пен Алихан қанша күн сабақтан қалған? Ойлан!


Соңы

/Ой қозғау/

"Кім жылдам?"

10 мин

Айырмашылығын тауып, қаламмен белгілету

Рисунок 19

Кері байланыс

3мин

Сабақ соңында кері байланыс жазып қалдыру

"Екі жұлдыз, бір тілек"

Бағалау

2 мин

Смайликпен бағалау

Қосымша ақпарат

Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау

Саралау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!