Мотивациялық-қызығушылық
|
Шаттық
шеңбері:
Амансың ба, Алтын
күн
Амансың ба,
Жер-Ана
Амансың ба,
достарым
Сендерді көрсем
қуанам
Балаларға терезеге қарап,
қазір жылдың қай мезгілі екенін айтуды сұрайды. Ал біздің
суретімізде жапырақтар төгіліп жатыр (Демонстрациялық материалдар.
2-кесте). Осы жапырақтарды топтарға бөлуге көмектесіңдер. Өз
нұсқаларыңды айтыңдар.
|
Балалар жыл мезгілін
анықтайды және тапсырманы орындауға кіріседі. Жапырақтарды
мөлшеріне қарай - үлкен, кішкентай, түсіне қарай - сары, қоңыр,
жасыл деп жіктейді.
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
|
Педагог өткен тақырыптарды
жақсы меңгергені үшін балаларды мадақтайды және топтасып осыған
ұқсас тапсырманы орындауды ұсынады. 3 топқа шеңбер, шаршы,
үшбұрыштар таратып, тапсырма береді
(3-6-кестелер).
Содан соң балалар оларды үлкен
және кішкентай топқа, сондай-ақ
3 түске жіктейді. Балалардан
осы жұмыс барысында қолданылған заттардың қалай аталатынын сұрайды.
Педагог әр топтағы фигуралардың атын атап, оларды кезекпен көтеруді
сұрайды. Мысалы: шаршылар. Қолында шаршысы бар балалар фигураны
көрсетеді. Содан соң балалардан фигураларды хатқалтаға салып,
тапсыруларын сұрайды.
Педагог:
- Балалар, бәріміз бірге
балабақшадағы алаңға шықтық деп елестетіңдер. Алдымен сергіту сәтін
өткізеді.
Сергіту
сәті:
Оң қолымда бес
саусақ
Сол қолымда бес
саусақ
Беске бесті
қосқанда
Болып шықты он
саусақ
- Балалардан алаңдағыдай
секіріп, жүгіріп ойнауларын сұрайды.
Содан
соң:
- Балалар, енді дәптерлерін
ашып,
1-тапсырманы табыңдар. Біз
қандай фигураларды кездестіреміз?
Олардың арасында үшбұрыш,
үшбұрыш, шаршы, шеңбер бар ма? шаршы, шеңбер Үшбұрышты (дөңгелек,
тіктөртбұрышты) заттардың қай жерде
тұрғанын
тауып, сипаттап беріңдер.
Содан
кейін балаларды жана
шартты
белгі - пішінмен
таныстырады.
Бұл шартты белгінің заттың
пішінін білдіретінін түсіндіреді.
- Кәне, балалар, 2-тапсырманы
шартты белгілер бойынша «оқып» көрейік. Балаларға тапсырманы
түсініп оқуды үйретеді: түс, пішін, өлшем. Содан соң жапсырма
таңдап алып, 2-тапсырманы орындауды
сұрайды.
- Ойын үй
құрастыру
- Шарты балаларға фигураламен
үй құрастыру ?
- Ағашты
құрастыру
- Шарты: балаларға
таяқшалармен ағашты құрастыру?
- Таяқшалармен қоршау
жасауДидактикалық
ойын: "Жаңа
пішіндер"
Ойынның
мақсаты: бірнеше дайын пішіндерден жаңа
басқа бейне жасау дағдыларын қалыптастыру. Ой-қиялын дамыту, топтау
жинақтау салыстыра білуге үйрету.
Ойын “Сиқырлы таяқшалар”
Мақсаты балалардың ой- қиялын,
дамыту.
Ойын
барысы: Түсті таяқшалардан түрлі
заттарды құрастыру.
|
Балалар шеңберлерді, шаршылар
мен үшбұрыштарды топтастырады. Әр топтың нұсқасы әртүрлі болуы
мүмкін.
Біреулер фигураларды түсіне
(ондай фигуралар тобы үшеу), біреулер көлеміне қарай (ондай топ
екеу болуы мүмкін) топтастырады. Сұрақтарға жауап береді: әр топ өз
фигураларының атын атайды: үшбұрыштар, шеңберлер,
шаршылар.
Балалар қимылмен
көрсетеді
Айналадан және суреттен
дөңгелек, төртбұрышты, үшбұрышты заттарды табады және оларды
сипаттап береді. Олардың кеңістіктегі орнын
суреттейді.
Балалар 2-тапсырманы
орындайды. Тапсырма бойынша жапсырманы таңдап
жапсырады.
Балалар ойынға
белсене қатысады.
|