Оқасова Ақгүл Арыстанқызы
Ақтөбе облысы, Ырғыз ауданы, Нарқызыл негізгі орта мектебі жанындағы
шағын орталық тәрбиешісі
Ұйымдастырылған іс – әрекеттің тақырыбы:
Геометриялық пішіндегі заттар.
Мақсаты : Балаларға өздеріне таныс дөңгелек, шаршы және үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажыратуды білуге үйрету. Айырмашылығын және ұқсастығын таба білуді, ойындар ойнай білуді, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер : Іс-әрекетке қажетті суреттер.
Әдіс тәсілдері : Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойындар.
Ұйымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу: Музыкалық сәлемдесу.
Психологиялық ахуал: Біздер жақсы баламыз
Өсті ақыл санамыз
Қонақтармен ең алғаш
Сәлемдесіп аламыз
Сәлеметсіздер ме!
Ал енді, балалар орнымызға отырайық.
Балалар біздің бүгінгі іс- әрекетіміз ерекше болайын деп тұр.Өйткені бізге көптеген қонақтар келіпті. Олар сендердің іс –әрекетке қалай қатысқандарыңды , тәртіптеріңді көреді. Сондықтан бәріміз тәртіпті, әдемі болып отырайық.
Балалар бір жылда неше мезгіл бар?
Қандай? Қандай?
Қазір жылдың қай мезгілі?
Көктем мезгілі дұрыс
Көктем мезгілінде неше ай бар?
Үш ай бар: наурыз, сәуір, мамыр.
Қазір қай ай?
Бір аптада неше күн бар?
Бүгін нешінші күні аптаның?
Жарайсыңдар ! Керемет!
Балалар бізге қонаққа Әли мен Айя келіпті.Әли мен Айя мультфильмін білесіңдер ме? Сол мультфилм кейіпкерлері.
Әли мен Айя құр қол келмепті.Сендерге тапсырмалар мен сыйлықтар ала келіпті.
Әли мен Айяның тапсырмаларын орындаймыз ба?
Ия.
І-ші тапсырмасы. 0- ден 10-ға дейін тура және кері санап беріңдер дейді.
Керемет! Жарайсыңдар!
І
І-ші
тапсырмасы. Геометриялық пішіндердің орнын тап. Мына жерде асықтар
тұр, осы асықта геометриялық пішіндер бар екен сол геометриялық
пішінді әр қайсысын орнына жапсыру керек.
-төрт бұрыштың – төрт бұрышы болады.
- үшбұрыштың үш бұрышы болады.
![]()
-дөңгелекте бұрыш болмайды.
Керемет! Жарайсыңдар!
ІІІ-ші тапсырмасы.Заттарды пішініне сәйкес топтастыр. Мына суреттерді таңдап , қандай геометриялық пішінге ұқсайды.Әр пішінге ұқсас заттарды қасына апарып жабыстырамыз.
Керемет! Жарайсыңдар! Смайликтер беру.
IV –ші тапсырмасы. Сергіту сәті. Музыка әуенімен қайталап отырып жасайды.
Балалар бір сергіп алдыңдар жарайсыңдар! Енді келесі тапсырманы орындайық.
V –ші тапсырмасы.Жүк көлігіне геометриялық пішіндерді жапсыру.
Керемет! Жарайсыңдар!Әр балаға смайликтер беру.
VІ-ші тапсырмасы. Әли мен Айяға жемістер беру ойыны.Жемістердің атын айтып, қандай пішінге ұқсайтынын айтып Әли мен Айяға жегізу.
Керемет! Жарайсыңдар!Әр балаға смайликтер беру.
VІІ-тапсырмасы.Итке сүйек беруойыны арқылы іс-әрекетті қорыту.
1-ші сүйек. Балалар біз бүгінгі іс-әрекетте не туралы айттық?
2-ші сүйек .Қандай тапсырмалар орындадық?
3-ші сүйек .Қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер?
Балалардың жауабы тыңдалады. Балалар сендерге Әли мен Айя рахмет айтып жатыр.Сендерге апаларының ауылынан құрт алып келіпті.Таратып беру . Сау болыңдар !!!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геометриялық пішіндегі заттар
Геометриялық пішіндегі заттар
Оқасова Ақгүл Арыстанқызы
Ақтөбе облысы, Ырғыз ауданы, Нарқызыл негізгі орта мектебі жанындағы
шағын орталық тәрбиешісі
Ұйымдастырылған іс – әрекеттің тақырыбы:
Геометриялық пішіндегі заттар.
Мақсаты : Балаларға өздеріне таныс дөңгелек, шаршы және үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажыратуды білуге үйрету. Айырмашылығын және ұқсастығын таба білуді, ойындар ойнай білуді, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер : Іс-әрекетке қажетті суреттер.
Әдіс тәсілдері : Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойындар.
Ұйымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу: Музыкалық сәлемдесу.
Психологиялық ахуал: Біздер жақсы баламыз
Өсті ақыл санамыз
Қонақтармен ең алғаш
Сәлемдесіп аламыз
Сәлеметсіздер ме!
Ал енді, балалар орнымызға отырайық.
Балалар біздің бүгінгі іс- әрекетіміз ерекше болайын деп тұр.Өйткені бізге көптеген қонақтар келіпті. Олар сендердің іс –әрекетке қалай қатысқандарыңды , тәртіптеріңді көреді. Сондықтан бәріміз тәртіпті, әдемі болып отырайық.
Балалар бір жылда неше мезгіл бар?
Қандай? Қандай?
Қазір жылдың қай мезгілі?
Көктем мезгілі дұрыс
Көктем мезгілінде неше ай бар?
Үш ай бар: наурыз, сәуір, мамыр.
Қазір қай ай?
Бір аптада неше күн бар?
Бүгін нешінші күні аптаның?
Жарайсыңдар ! Керемет!
Балалар бізге қонаққа Әли мен Айя келіпті.Әли мен Айя мультфильмін білесіңдер ме? Сол мультфилм кейіпкерлері.
Әли мен Айя құр қол келмепті.Сендерге тапсырмалар мен сыйлықтар ала келіпті.
Әли мен Айяның тапсырмаларын орындаймыз ба?
Ия.
І-ші тапсырмасы. 0- ден 10-ға дейін тура және кері санап беріңдер дейді.
Керемет! Жарайсыңдар!
І
І-ші
тапсырмасы. Геометриялық пішіндердің орнын тап. Мына жерде асықтар
тұр, осы асықта геометриялық пішіндер бар екен сол геометриялық
пішінді әр қайсысын орнына жапсыру керек.
-төрт бұрыштың – төрт бұрышы болады.
- үшбұрыштың үш бұрышы болады.
![]()
-дөңгелекте бұрыш болмайды.
Керемет! Жарайсыңдар!
ІІІ-ші тапсырмасы.Заттарды пішініне сәйкес топтастыр. Мына суреттерді таңдап , қандай геометриялық пішінге ұқсайды.Әр пішінге ұқсас заттарды қасына апарып жабыстырамыз.
Керемет! Жарайсыңдар! Смайликтер беру.
IV –ші тапсырмасы. Сергіту сәті. Музыка әуенімен қайталап отырып жасайды.
Балалар бір сергіп алдыңдар жарайсыңдар! Енді келесі тапсырманы орындайық.
V –ші тапсырмасы.Жүк көлігіне геометриялық пішіндерді жапсыру.
Керемет! Жарайсыңдар!Әр балаға смайликтер беру.
VІ-ші тапсырмасы. Әли мен Айяға жемістер беру ойыны.Жемістердің атын айтып, қандай пішінге ұқсайтынын айтып Әли мен Айяға жегізу.
Керемет! Жарайсыңдар!Әр балаға смайликтер беру.
VІІ-тапсырмасы.Итке сүйек беруойыны арқылы іс-әрекетті қорыту.
1-ші сүйек. Балалар біз бүгінгі іс-әрекетте не туралы айттық?
2-ші сүйек .Қандай тапсырмалар орындадық?
3-ші сүйек .Қандай геометриялық пішіндерді білесіңдер?
Балалардың жауабы тыңдалады. Балалар сендерге Әли мен Айя рахмет айтып жатыр.Сендерге апаларының ауылынан құрт алып келіпті.Таратып беру . Сау болыңдар !!!
шағым қалдыра аласыз













