5
минут
|
Ұйымдастыру
шаралары (сәлемдесу, сынып оқушыларын
түгелдеу, оқу құралдарына және көңіл-күйлеріне назар
аудару.
Өткен тақырыптан сұрақтар
қою
Жаңа сабаққа
өту 
Екінші дүниежүзілік соғыстан
кейінгі Дрезден қаласының жағдайы қандай болды?
Қазіргі кездегі Дрезден қаласының жағдайы
қандай?
|
Не меңгергенін білу
үшін
Сұрақтарға жауап береді
Суретке қарап сұрақтарға жауап
береді.Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаттарын
анықтайды.
|
Сұраққа жауап берген
оқушыларды мадақтау
|
Презентация №
1бет
|
15
минут
3
минут
4
минут
5
минут
5
минут
5
минут
|
Видеоматериал.https://www.youtube.com/watch?v=TwD5PtAEV9U
Мәтінмен жұмыс
1) Соғыстан кейінгі
Германиядағы әлеуметтік-экономикалық
дағдарыс
2) Людвиг Эрхард және әлеуметтік
нарықтық шаруашылық үлгісі
3) Германиядағы ақша
реформасы
4)Халықты әлеуметтік қорғау
жүйесі
1-тапсырма. Салыстыру
кестесі
Германия
мемлекеті
|
Швеция
мемлекеті
|
Қазақстан
мемлекеті
|
Халық саны 83 млн
Жалақы 4300 доллар
ЖІӨ 4040 млрд доллар
|
Халық саны 10 млн
Жалақы 2800 доллар
ЖІӨ 575 млрд доллар
|
Халық саны 18,5 млн
Жалақы 450 доллар
ЖІӨ 168 млрд доллар
|
2-тапсырма. Иә,жоқ
кестесі.
Ақпарат
|
иә
|
жоқ
|
1949 жылы 23 мамырда
Батыс мемлекеттерінің бақылауындағы аймақтарда Ресейдің ықпалымен
ақша реформасы жүргізілді
|
|
+
|
ГДР 1949 жылы 7 қазанда
құрылды
|
+
|
|
ГФР 1948 жылы 20
маусымда құрылды
|
+
|
|
1948 жылдың басындағы
өндіріс 1936 жылғы деңгейдің жартысына әрең
жетті
|
+
|
|
Соғыстан кейін
Германияның шығыс бөлігі Ұлыбритания, Франция, АҚШ-тың бақылауында
болды
|
|
+
|
3-тапсырма. Венн
диаграммасы
Социализмнің
«шведтік» үлгісі
|
Ұқсастығы
|
Германия
«әлеуметтік-экономикалық
шаруашылығы»
|
1)Салықтың үдемелі түрде
өсірілуі;
2)Мемелекеттің өндірістік табысты теңестіруге
қатысуы
|
1)Әлсіз әлеуметтік топтарды
қолдау;
2)Жеке меншікті
қолдау
|
1)Салықтың неғұрлым
азайтылуы;
2)Мемлекеттің өндірістік табысқа қол жеткізуде әділдіктің
сақталуына кепілдік беруі
|
4-тапсырма. Реформа нәтижесін
анықтаңыз 1)Техникалық жаңартуларға және
өндіріске жаңа ғылыми жаңалықтар енгізуге қаржы бөлді;
2)Ой еңбегімен айналысатындардың жалақысы көтерілді;
3)Жұмысшылар мен кәсіпкерлер арасында жаңа қарым-қатынас
орнатты;
4)Кәсіпорын адамдары мен жұмысшылардан тұратын бақылау кеңесін
енгізді
5-тапсырма. Кесте
толтыру
Дамыған елдердің негізгі
белгілері
|
Өмір сүр сапасының негізгі
көрсеткіштері
|
1)
2)
2)
|
1)
2)
3)
4)
5)
6)
|
|
Жаңа тақырыппен
танысады.
Оқушылар
видеоматериал көреді
Дескриптор:
Мәтінмен танысып түсінген ойын
айтады
Дескриптор: -
Мемлекеттердің халық санын
анықтайды;
-Жалақы мөлшерін анықтайды;
-ЖІӨ мөлшерін
анықтайды.
Дескриптор:
-Берілген ақпараттың жалған немесе ақиқат екенін
анықтайды
Дескриптор: -Социализмнің «шведтік
моделінің» 2 ерекшелігін
анықтайды;
- Герман
«әлеуметтік-экономикалық шаруашылығының» 2
ерекшелігін
анықтайды;
-2-ұқсастығын
анықтайды.
Дескриптор:
-Реформа 4 нәтижесін
анықтайды.
Дескриптор:
-Дамыған елдердің негізгі 3
белгісін анықтайды;
- Өмір сүр сапасының негізгі 6 көрсеткішін
анықтайды
|
Мадақтау
5
балл
6
балл
4
балл
9
балл
балл
|
баға
|
21-24
|
5
|
16-20
|
4
|
10-15
|
3
|
|
Презентация № 3
бет
Оқулық,
карта
Таратпа
материалдар
|
Қорытынды
2
минут
|
Қорытынды. Людвиг Эрхардтың айтуынша әлеуметтік нарықтық шаруашылық
дегеніміз-мемлекеттің өндірген бүкіл қаржы, табысын адамдардың
арасында тең бөліп беру емес, олар қаншалықты еңбек етсе соншалықты
табыспен қамтамассыз етілуі тиіс деген
болатын
Кері
байланыс
Менөзкөзқарасымдыөзгерттім....
-
Мен....жайлыкөпақпараталдым
- Мен ...
таңқалдым
- Мен ...
сездім
-
Мен...сәйкестендірдім
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
Презентация № 4
бет
|