
BOPPPS әдісі негізінде құралған сабақ жоспары
|
Курс: 4 Мерзімі: 25.11.2022 жыл Сабақтың тақырыбы: «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» |
||||
|
Bridge in Білім алушылардың назарын жаңа сабаққа аудару үшін оларға «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» туралы видео материал көрсетіледі. Білім алушылар бейне роликті тамашалап болған соң сабақтың тақырыбы немен байланысты екенін айтып беруі тиісті. https://yandex.kz/video/preview/8714437258904719647 |
||||
|
Outcomes Оқытылатын нәтеже Сабақтың соңында білім алушылар сұйықтық қозғалысының түрлерін «Ғимараттың сызба нұсқасы, қасбеті мен тілігі» арқылы меңгереді |
||||
|
Pre-Assessment Алдын ала бағалау Білім алушылар сұйықтық қозғалысының түрлерін «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» арқылы анықтап, білетін термин сөздерін плакатқа жазып береді
|
Материалдар: плакат, фломастерлер |
|||
|
Participatory learning Белсенді оқыту |
||||
|
Уақыт мерзімі |
Оқытушының әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Оқыту құралдары мен ресуртары |
|
|
5 мин |
Тақтада «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» туралы видео 15 секундқа көрсетеді |
Тақтада сызылған сызуларды парақтарына сызып көрсетеді |
Слайд |
|
|
10 мин |
Алғашқы және сұлбаны дұрыс сызған 3 білім алушыны таңдап интерактивті тақтада шығару шығару
|
2 білім алушы «Ең алдыменболашақтаы құрылыс туралы жалпы түсінік беретіндей ғимараттың жобалық сызбасы дайындалады. Ол нобай сұлбалық сипатқа ие және сәулеттік шешімдерді көрсетеді. Жобалық міндет негізінде техникалық жоба сызбалары көрсетеді. Жобалық міндет негізінде техникалық жоба сызбалары әзірленеді. » интеративті тақта арқылы ғимарат түрлерін бақылап, жинап көрсетеді, 3-ші білім алушы істеліп жатқан жұмысты және Ғимарат туралы түсіндіріп тұрады |
стенд «Ғимараттың конструктивті шешімдері» Макет« Ғимараттың тілігі» |
|
|
5 мин |
Тақтада«Ғимарат пен тілікті» анықтайтын құрал-жабдықтар көрсетеді |
Құрал жабдықтың атын үш тілде айтып береді CLIL әдісі арқылы. |
Слайд |
|
|
Post-Assessment Бағалау Білім алушылардың бағалау ушін «KAHOOT» қосымшасы арқылы тест сұрақтарын орындау өткізіледі Бақылау сұрақтары
Бүгінгі жаңадан кездескен термин сөздерімен танысады
|
||||
|
S 1 мин ummary КОРЫТЫНДЫосы сабақта студенттерге құрылыс ғимараттарын жобалап, ғимараттың қасбеті мен тілігі туралы мағлұмат беру және сызбасын салуды үйрету , сызбаларды салыстырмалы түрде бағаланады Үй жұмысын беру |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі
Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі

BOPPPS әдісі негізінде құралған сабақ жоспары
|
Курс: 4 Мерзімі: 25.11.2022 жыл Сабақтың тақырыбы: «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» |
||||
|
Bridge in Білім алушылардың назарын жаңа сабаққа аудару үшін оларға «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» туралы видео материал көрсетіледі. Білім алушылар бейне роликті тамашалап болған соң сабақтың тақырыбы немен байланысты екенін айтып беруі тиісті. https://yandex.kz/video/preview/8714437258904719647 |
||||
|
Outcomes Оқытылатын нәтеже Сабақтың соңында білім алушылар сұйықтық қозғалысының түрлерін «Ғимараттың сызба нұсқасы, қасбеті мен тілігі» арқылы меңгереді |
||||
|
Pre-Assessment Алдын ала бағалау Білім алушылар сұйықтық қозғалысының түрлерін «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» арқылы анықтап, білетін термин сөздерін плакатқа жазып береді
|
Материалдар: плакат, фломастерлер |
|||
|
Participatory learning Белсенді оқыту |
||||
|
Уақыт мерзімі |
Оқытушының әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Оқыту құралдары мен ресуртары |
|
|
5 мин |
Тақтада «Ғимараттың сызбанұсқасы, қасбеті мен тілігі» туралы видео 15 секундқа көрсетеді |
Тақтада сызылған сызуларды парақтарына сызып көрсетеді |
Слайд |
|
|
10 мин |
Алғашқы және сұлбаны дұрыс сызған 3 білім алушыны таңдап интерактивті тақтада шығару шығару
|
2 білім алушы «Ең алдыменболашақтаы құрылыс туралы жалпы түсінік беретіндей ғимараттың жобалық сызбасы дайындалады. Ол нобай сұлбалық сипатқа ие және сәулеттік шешімдерді көрсетеді. Жобалық міндет негізінде техникалық жоба сызбалары көрсетеді. Жобалық міндет негізінде техникалық жоба сызбалары әзірленеді. » интеративті тақта арқылы ғимарат түрлерін бақылап, жинап көрсетеді, 3-ші білім алушы істеліп жатқан жұмысты және Ғимарат туралы түсіндіріп тұрады |
стенд «Ғимараттың конструктивті шешімдері» Макет« Ғимараттың тілігі» |
|
|
5 мин |
Тақтада«Ғимарат пен тілікті» анықтайтын құрал-жабдықтар көрсетеді |
Құрал жабдықтың атын үш тілде айтып береді CLIL әдісі арқылы. |
Слайд |
|
|
Post-Assessment Бағалау Білім алушылардың бағалау ушін «KAHOOT» қосымшасы арқылы тест сұрақтарын орындау өткізіледі Бақылау сұрақтары
Бүгінгі жаңадан кездескен термин сөздерімен танысады
|
||||
|
S 1 мин ummary КОРЫТЫНДЫосы сабақта студенттерге құрылыс ғимараттарын жобалап, ғимараттың қасбеті мен тілігі туралы мағлұмат беру және сызбасын салуды үйрету , сызбаларды салыстырмалы түрде бағаланады Үй жұмысын беру |
||||
шағым қалдыра аласыз

















