Сабақбөлімі | Сабақтың мазмұны
| Уақыт мөлшері | Әдістемелік нұсқаулар |
1. Дайындық бөліміі: 10-12 мин | 1.Сапқа тұрғызу.2.Кезекшіден мәлімдеме қабылдау.3.Амандасу.4.Сабақ тақырыбымен,мақсатмен таныстыру.5.Техникалық қауіпсіздік ережесімен түсіндіріп өту. | 30 сек1 мин.
45 сек
45 сек. | Дене тәрбиесі кимідеріне тазалығына денсаулығына назар аудару.Мұқият тыңдау.
|
| 2.Саптық жаттығулар:«оңға!», «солға!», «айнал!», «орында аяқ бас!». | 1/ | Арақашықты сақтау.Дұрыс әрі нақты орындау. |
| 3.Жүру және оның түрлері;-қол жоғары,аяқтың ұшымен:-қол белде ,өкшемен:-аяқтың сыртқы қырымен:-аяқтың ішкі қырымен , |
30 сек.30 сек.30 сек.30 сек. |
Арақашықтық сақтау.Денені,тізені тік ұстауБас көтеріңкі,денені тік ұстау |
| 4.Жүру және оның түрлері:-жеңіл жүгіріс;-тізені алға көтеріп жүгіру;-қолды артқа қойып,аяқты артқа сермеп жүгіру;-қол белде аяқты алға сермеп жүгіру;-тыныс алу жаттығу. | 30 сек.30 сек.30 сек.
30 сек30 сек. | Арақашықтық сақтау.Қолды алға созып орындау,Алға еңкейіңкіреп орындау.Тізені,денеі тік ұстап орындауТынысты терең,дұрыс алу |
| 5.Жалпы дамытушылық жаттығулар:-Б.қ қол белде,басты 1-2 оңға,3-4 солға айналдыру;- Б.қ қолдар,иықты 1-2 алға,3-4 артқа айналдыру;-Б.қ. 1-2 оң қолды,3-4 сол қолды артқа қарай сермеу;-Б,қ 1-2 қолдар кеуде тұсынан,1-2 алға,3-4 солға,1-2 алға,3-4 оңға құшақ жаю;-Б.қ. 1-2 оң қапталға,3-4 сол қапталға белді ию;
-Б,қ қолдар белде,белді 1-4 оңға, 5-8 солға айналдыру;
| 30 сек.
30 сек.
30 сек.
40 сек.
30 сек.
40 сек. | Арақашықтықты сақтау.Барынша кеңінен айналдыру.
Қолды дұрыс.денені тік ұстау.
Шынтақты бүкпей орындау.
Барынша құшақты кеңінен жаю.Қолдарды алмастырып орындау.Денені тік ұстап орындау. |
ІІ.Негізгі бөлім: 25-30 мин
. | -Б.қ. 1-2 оң қолмен сол аяққа,3-4 сол қолмен оң аяққа иілу;-Б.қ. 1-оң аяққа,2-сол аяққа,3-оң аяққа 4-сол аяққа отыру,
-қол желкеде,сан реті бойынша 15 рет отырып-тұру;-Б.қ. оң аяқта 10 рет.сол аяқта 20 рет секіру. | 30 сек
40 сек
30 сек
35 сек | Арақаны тік ұстап,тізені бүкпей орындау.Қолдарды алға созып,арқаны тік ұстап орындау.
Аяқтың арасынан қосып,бір орында орындау.Қол белде,барынша биігірек секіріп орындау. |
| 1.Кіші аттан қолды тіреп секіруге арналған жаттығулар:-орында тұрып секіргішпен секіру:-отырған қалыпта аяқты серпуарқылы алға қалыпта аяқты серпуарқылы алға қарай секіру және 90 0.180 0 бұрыш жасап секірту:-отырған қалыпта қолды жерге тіреп және тіремей,алға,екі жанға және артқа қарай секірту:-бір орында тұрып биіктігі 30-40 см.гимнастикалық- орындыққа секіріп шығу. бір орында тұрып биіктігі 30-40 см кедергіден секіріп өту:Қолды гим-қ орындыққа тіреп жатып , аяқпен итеріп , қолды тіреп отыру ж/е шайқалып секіріп түсу ( 6-7 рет)серпілу көпіршесінде тұрып қолды атқа қойып екі үш рет орында секіріп , қол тіреп отыру ж/е шайқалып секіріп түсу : Жүгіріп келіп кіші аттқа секіріп міну қолды тіреп отыру не шайқалып секіріп түсу: Секіру топтары .1. Жай секіру :2. Тіреп секіру :Орындауда қолданылатын әдістер ( Фазасы)1. Дайындалу , секіру , ұшу , түсу ( 4 – фаза)2. Жүгіру ,лақтырғышқа секіру , аяқпен итеру , ұшу ,қол тіреу , ұшу , түсу ( 7 – фаза) кіші ағаш аттан секірту. ( кіші ағаш аттан секірту биіктігі Жүгіріп келіп аяқты бүгіп таянып секіру. Гимнастикалық ағаш аттың үстінен аяқты ашып секіріп өту, серіппе мен ағаш аттың ара-қашықтығы 35-, биіктігі (қыздар) және (ұлдар). |
2мин
2 мин
2 мин
2 мин
2 мин.
2 мин.
3мин
10 мин | .
Екі аяқпен секіру.
Секірген оқушыларды қадағалау.
Қауіпсіздікті бақылау.
Жалпы мақсатын дұрыс ұғындыру.
Секірген кезде міндетті түрде екі аяқпен тізені бүгіп түсуін қадағалау.
|
Қорытынды бөлім 5-7 мин
| -Сапқа тұрғызу- Түзел!- Тік тұр!- Еркін тұрыңдар! Спорт залын айналып баяу жүгіру, жүру, тыныс алу жаттығуларын орындау терең тыныс алу.-жүйелі түрде бағалау;.Оқушылардың сабақ барысында жіберген қателіктерін айтып, ескерту.Үйге тапсырма беру; оқушылармен қоштасу.
| 2 мин
30 сек30 сек
2 мин1 мин |
Қолды жоғары-тыныс алу,қол төмен-тынысты шығару.
Ұйымдасқан түрде залдан шығу. |