Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Гиннес кітабына енген қазақ. Нұртөре Жүсіп
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: №182 ЖББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 03.05.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні: Есалы Ұлпан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 2 «ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім |
Саяхат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Гиннес кітабына кірген қазақ . Нұртөре Жүсіп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.1.1.1- Шығарманың мазмұны не жайында екенін түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.2.7.1- мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды(теңеу,кейіптеу)табу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың мазмұны не жайында екенін түсінеді және қарапайым сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды(теңеу,кейіптеу)табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: түрлі шығармашылық тапсырмаларды (салыстыру кестесін толтыру,ереже құрастыру,өлең құрастыру)орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылық |
Ішкі тыныштық: жігерлілік, байсалдылық, ұстамдылық, табандылық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Кеңес-1917-1991 жылдар арасындағы мемлекет атауы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыстар |
Дүниетану, жаратылыс тану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, бейнеролик |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Дельфин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы: 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі -амандасу Жағымды психологиялық ахуал Айналаға алақанмен, Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп, күлімсіреп Сабағымызды бастайық. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 30 мин |
Қызығушылықты ояту. Тақырыпты анықтау.”Сиқырлы сандар” арқылы сөзді табу. “Гиннес кітабы”
Сабақтың тақырыбын анықтау, сабақ мақсатын хабарлау
Жан-жақты білімін тексеру:«Гиннес» кітабы дегенді естідің бе? Жаңа сабақ. Гиннес кітабы -алғаш рекорд жасаған адамдардың есімі жазылатын кітап.Рекорд-еңбекте, спортта қол жеткен ең жоғары табыс.Гиннес рекордтар кітабы — әлемдік рекордтар енетін жылдық жинақ. Ой қозғау. Жұмбақ. Ұшады қанатсыз, Зырлайды аяқсыз. ( Зымыран ) Мағынаны тану Оқушылардан суреттен не көріп тұрғандарын сұрау. Ғарышкер дегеніміз-олар ғарышқа аспан әлеміне ұшатын адамдар. Аспан әлемінде көптеген ғалам бар. Ал, біздер жер ғаламында өмір сүресін. Ғарышқа ағаларымыз зымыранмен ұшады екен оны ғарыш кемесі деп атаймыз екен. Олар ғарышқа ұшып барып ғарышты зерттейді.
Тоқтар Оңғарбайұлы Әубәкіров 1946 ж Қарқаралы ауданы,Қарағанды облысында дүниеге келген.Қазақтан шыққан тұңғыш ғарышкер, ұшқыш, Кеңес одағының батыры.(1988 ж) ҚР Халық қаһарманы 1995 ж берілді. Қорқыт ата атындағы Қызылорда Мемлекеттік университетінің құрметті профессоры. 1-тапсырма «Түсініп оқы» Мәтінді оқы «Гиннес кітабына кірген қазақ »
Ой қозғау.Гиннес рекордтар кітабына енген Қазақстандық қай ғарышкер бар?
Ол бір ай ішінде бес рет (30 сағат 8 минут) ашық ғарышта болған 2-тапсырма Дәптермен жұмыс «Жаңа сөз» Кеңес -1917-1991 жылдар аралығындағы мемлекет атауы. Оқушыларға мәтін бойынша сұрақ қою Гиннес кітабына кірген қазақ кім? Ол қандай еңбек көрсетті(Т.Әубәкіров) Тоқтар Әубәкіровты сипатта. Батырға қандай тілек айтасың? Тоқтар Оңғарбайұлы Әубәкіров-Қазақстанның тұңғыш ғарышкер ұшқышы.
Сергіту сәті: «Сиқырлы сөз – Иә» Мақсаты:көңіл-күйді көтеру, өзіне деген қалыптасқан қатынастан шығу. Сен ғарышта жүрсің бе? Сенде миллион теңге бар ма? Саған мұхит ұнайды ма? Сен мейірімдісің бе? Сенің шұлығын жыртық па? Сен билегенді ұнатасың ба? Сен біреу ұнайды ма? Сен саяхаттап жүрсің бе? Гиннес рекордттар кітабына ендің бе? Сенің бойың ұзын ба? Сабақ қызықты өтіп жатыр ма? Сұрақтың дұрыс немесе бұрыстығына қарамастан оқушылар “Иә”деп жауап беру керек.
3-Тапсырма: Берілген сөздерден тек қана ғарыш және ғарышкерлермен байланысты сөздерді теріп жаз. Ғарыш, оқулық, өшіргіш, аспан, зымыран, скафандр, дәптер, түсбағар, карта, әуе кемесі.
4-тапсырма: «Бес жолды өлең» құрастыру
Дайын ұйқастар үлгісі: Мен ғарышкер боламын, … … … … …қонамын. Тоқтар аға сияқты … … … … …қазақты Ғарышкер болғысы келетіндерге! -барлығы армандаудан басталатынын ұмытпаңдар. -армандаудан қорықпаңдар! -жалқаулыққа салынбаңдар! Сәттілік тілеймін!
5-тапсырма. Шығармашылық жұмыс “Мен кім болам? Тақырыбында шағын мәтін құрастыру |
Қима қағаз
https://youtu.be/ES3IEE33cOE
Дәптермен жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5 мин |
Рефлекция: “Ашық микрафон” әдісі
Кері байланыс 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |