Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Үй тапсырмасын
сұрау
Ойқозғау
|
«Мен сенің ерекше
қасиеттерінді бағалаймын,себебі
сен...» (қатысушылар бір-бірімен
жұптасып тұрып,қасындағы көршісіне оны ерекше бағалайтын
қасиетін,оның себебін айтады.Мысалы, «Мен сенің ерекше
қасиеттерінді бағалаймын,себебі сен сондай
мейірбансың»).
Топқa
бөлу
Aқылды, қaйpaтты, жүpeктi
бeйнeлeйтiн cуpeттepмeн 3
топқa
бөлiнeдi: «Aқыл», «Қaйpaт»,
«Жүpeк»
«Қоғалы көлдер, қом сулар»
Толғауды жатқа айту
Wordwall платформасы бойынша
оқитын 4 оқушы таңдалады
|
Т
иімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
білім
|
II. Өлең мазмұнымен
танысу
|
«Ұшбұрыш» әдісі
арқылы жырды мәнерлеп
оқу.
«Айналайын, Ақ
Жайық» өлеңін оқушылар үштен-үштен топтасып,
өздеріне
берілген үзіндіні
мәнерлеп оқиды. Бұл жерде үштік құрамда тұрған бір оқушы үзіндіні
мәнерлеп оқиды, екінші оқушы тыңдайды, үшінші
оқушы
бағалап
тұрады.
|
Дескриптор
1 Сұрақтарға дұрыс жауап
береді
2.Өз ойын еркін жеткізе
алады
|
|
Сабақтың
ортасы
.
|
Берілетін
тапсырмалар:
І
тапсырма
|
1-топ Жырдағы
негізгі ойды мақал-мәтелмен
түйіндеңдер.
2-топ. Жырда кезедесетін
түсініксіз сөздердің мағынасын ашып, оларға мысал
келтіріңдер.
3
-топ Берілген үзінділердегі
қаақ халқына тән қасиетті
анықтаңыз.
Үзінді
|
Қзақ халқына тән
мінез
|
Еңсемі биік боз
орда
Еңкеймей кірер күн
қайда?
|
|
Алты құлаш ақ
найза,
Ұсынып шаншыр күн
қайда?
|
|
Кетбұғадай
билерден
Кеңес сұрар күн
қайда?
|
|
Бозбаламен
күліп-ойнап,
Қымыз ішер күн
қайда?
|
|
Дескриптор:
|
ҚБ: «Бір сөйлеммен
түйіндеу» әдісі арқылы
бағалау.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
|
Топтық
жұмыс
Сәйкестендіру.
|
Тапсырма:
Екі толғауда
кездесетін көркемдегіш құралдарды тауып, төмендегі кестеге
толтырады
Көркемдегіш
құралдар
|
теңеу
|
эпитет
|
гипербола
|
литота
|
Қоғалы көлдер, қом
сулар
|
|
|
|
|
Айналайын Ақ
жайық
|
|
|
|
|
Дескриптор:
|
|
Сәйкестендіру
тесті
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
|
«Акроним»
әдісі
|
«Доспамбет» сөзіне АКРОНИМ
жаса.
Д –дауылпаз
ақын
О-отаншылдық рухты биік
қойған
С-Стамбулда
болған
П-парасатты
А-Азу қаласында дүниеге
келген
М –махабатын еліне,жеріне
білдірген
Б
–батыр
Е-ержүрек
Т-тайпааралық ұрысқа
қатысқан
|
Теңгелер арқылы
бағалау
|
|