Графика 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Графика 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

2 сабаққа арналған ұсыныстар


Ортақ тақырыптар

1.Табиғат – менің үйім

Бөлім

Бейнелеу сауаттылығы негіздері

Бөлімше

Графика

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

2-сабақ. Табиғаттағы сызықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

3.1.2.1 күрделі тәсілдерді мен техникаларды қолдана отырып, графикалық материалдар мен құралдарды қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Графикалық материалдар мен құралдарды пайдаланады.

Сабақтың барысы:

Сабақ

кезеңі/уақыт ы

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы.

Қызығушылы қты ояту.

7 минут

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, оқушыларды түгендейді.

Ұйымдастыру кезеңі

(Ұ) Психологиялық ахуал:

Күлімдесін Күн де, Күлімдейік біз де.

Алақанды ашайық,

Сәлемдеседі. Тыңдайды.


Психологиялық ахуалға берілген өлең

шумақтарын

Ауызша бағалау. Тамаша!


«Шапалақ» әдісі арқылы

Интербелсенді тақта.

Тұсаукесер.

«Бейнелеу өнері» сабағына қажетті құрал-жабдықтар.




Жаңа сабаққа кіріспе

10 минут






















Күннің нұрын салайық, Таза ауаны жұтайық, Жүрекке жылу сыйлайық!

(ЖЖ) Түрткі сұрақтар қою.

Бейнелеу өнерінің қандай түрлерін білесің?

Кескіндеме, графика, мүсін, сәндік қолөнер, сәулет, дизайн. Сызық түрлерін есіңе сақта.


(ҰЖ) Талқылайық!

Графика – бейнелеу өнерінің түрі. Онда түстің қарама-қайшылығы үйлесімді қолданылады. Суретші ең алдымен сызықтың түрлерін таңдайды. Сурет әртүрлі сызықтармен бейнеленеді және ол боялмайды.

Сызықтардың түсін жылы немесе суық түстерге өзгертуге болады. Заттар түзу, қисық, ирек және сынық сызықтар арқылы бейнеленеді.

Әртүрлі сызықтарға назар аудар. Қандай сызық түрлері қолданылған?

мұғаліммен бірге қайталайды.






Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Сұрақтарға жауап береді. Бейнелеу өнерінің түрлерін атайды.




Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Тақтада ілінген

«Бейнелеу өнері» сабағына қажетті құрал-жабдықтармен, жұмыс істеу тәсілдерімен танысады.

бағалайды.


Сұраққа жауап береді.










Сабақтың ортасы. Мағынаны ашу.

20 минут


























(Ө) «Көркемдеу уақыты» әдісі. Олардың түсін жылы немесе суық түстерге өзгерте аламыз. Түзу, қисық, ирек және сынық сызықтар арқылы бір затты бейнеле.

Үш саусағым бірікті, Қолға қалам ілікті.

Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды.

(ЖТ) Оқушыларға арналған тапсырма.

Әртүрлі сызықтарға назар аудар. Қандай сызық түрлері қолданылған? Сызық – қағаз немесе басқа бір заттың бетіне сызылған сызат, із. Штрих – сызық. Штрихтың бірнеше түрі бар.

Мына суреттен не байқадыңдар?


(ЖЖ) «Орында» айдары. Мұғалім сызық түрлерін (түзу, қисық, ирек, сынық) тақтаға сызып көрсетеді. Әр сызықты белгілі бір бейнені салғанда қолдануға болады. Слайд арқылы жай және түсті қарындашпен орындалған суреттерді көрсетеді.

Практикалық кезеңде мұғалімнің нұсқаулығымен тапсырманы орындау.

Кез келген табиғат көрінісін сал.

Ағаштар мен бұлттарды, аспанды, жолды бейнеле. Қарындашпен бояуды көлденең штрихпен орында.

Бояу жұмысын аспаннан баста. Екі түсті қолдан: аспанның үстіңгі бөлігі көк, астыңғы бөлігі көгілдір.

Бұлттардың үсті ақ күйінде қалады, ал бұлттың төмен жағын көк пен күлгін түске боя.

Ағашты ашық сары, ашық жасыл түспен боя. Ал көлеңке тұстарын жасыл мен көк түсті қосып боя.

(Ө) Оқушылар өз ойларын ортаға салады.








Графика құралдарымен, штрих, сызық түрлерімен танысады.



Штрих түрлерімен танысады.









Тақтада көрсетілген үлгіге қарап, суретті салады.

Дескрипторлар:

  1. Сызық түрлері мен элементтерін атайды.

  2. Сызық түрлерімен суреттерді дұрыс орындайды.



Дескрипторлар:

  • Оқушылар сұраққа жауап бере алады.

  • Өз ойларын дұрыс жеткізе біледі.

  • Штрих түрлерін біледі.

  • Түрлі түсті қарындаштар- мен бояуды біледі.





ҚБ

Дескриптор- лар:

  • Оқушылар сұраққа жауап бере алады.

«Бейнелеу өнері» сабағына қажетті құрал-жабдықтар.





















































Сабақтың соңы.

Рефлексия. 8 минут

Ағаш түбінің көлеңке тұсын қоңыр мен көк, жарық жерлерін сары мен қоңыр түске боя.

Жерді сары және жасыл түспен боя.

Ағаш көлеңкесін қанық жасыл және көк түспен бояп шық. Жолды қоңыр түспен боя.







Сергіту сәті ретінде мұғалімнің жетекшілігімен қайталау, сергіту жаттығуын жасату. Биші робот https://www.youtube.com/watch?v=2V_Coh-PamE

Оқушылардан бүгінгі сабақта нені үйренгендерін сұрау.

Кері байланыс. «Ашық микрофон» әдісімен сабақты қорытындылау.

  • Сабақтан қандай әсер алдыңдар?

  • Сабақта не ұнады?

  • Графика дегеніміз не?

  • Қандай графикалық материалдарды білесіңдер?

  • Сызық дегеніміз не?

  • Сызықтың қандай түрлері бар?

  • Өзің тұратын жердің суретін салу сендерге ұнады ма?


Сызықтың көңіл күйі де болады екен.

Жылы және ашық түсті сызық – КӨҢІЛДІ сызық. Суық және бозғылт түсті сызық – КӨҢІЛСІЗ сызық.

Практикалық кезеңде мұғалімнің нұсқаулығымен тапсырманы орындау.

















Оқушылар орындарынан тұрып, барлығы бірге жаттығу жасайды.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Өз ойларымен

  • Өз ойын дұрыс жеткізе біледі.

  • Штрих түрлерін біледі.

  • Тест бойынша орындай алады

  • Түрлі түсті қарындаштармен бояуды біледі.














https://www.youtube.c om/watch?v=2V_Coh- PamE












Берілген сызықтардың түсіне қарап, олардың көңіл күйін тап.


бөліседі.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2025
29
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі