Материалдар / Графикалық ақпаратты екілік кодта ұсыну

Графикалық ақпаратты екілік кодта ұсыну

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Өткен тақырыпта ақпаратты компьютерде екілік кодпен ұсынудың үш түрімен танысқан болатынбыз. Бұл тақырыпта осы үш түрінің арасынан графикалық ақпаратты екілік кодпен қалай ұсынуға болатынын сөз етейік.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпаратты ұсыну

Педагогтың аты-жөні


Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Шифрлау және екілік ақпаратты ұсыну. Практикум.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.3- мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

5.2.1.4-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік түрінде ұсынылғанын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Ақпаратты щифрлау» ұғымы туралы анықтама береді және ақпаратты екілік кодтау түрлерін біледі.

Көптеген оқушылар:

Ақпаратты кодтау әдістерін біледі, ASCII коды кестесімен жұмыс істей алады.

Кейбір оқушылар:

Екілік кодпен кодтау және декодтау жасай алады.

Бағалау критерийі:

- Кодтауды біледі.

- ASCII кодын ажыратады.

- Мәтіндік ақпаратты кодтай алады кодтан шығара біледі.

Құндылықтарға баулу:



Қарым-қатынас орнату, уақытты тиімді пайдалануға, іздемпаздыққа, жаңашылдыққа тәрбиелеу. Достық және айналасындағыларға қамқорлық көрсету;

«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясы құндылықтарының 4-ші құндылығы. (Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсуді насихаттау)



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Оқушыларды топқа бөлу.

3. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

4. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау сұрақтарын қою.

«Сиқырлы шар» сұрақтары

-Шифрлау не үшін қолданылады?

-Кодтау дегеніміз не?

-Ақпаратты кодтау әдістерін ата.

-Морзе әліппесі туралы әнгімеле.

-Цезарь шифры туралы айт.

-Алмастыру шифры туралы айт.

-Штрихкодтар деген не?

- QR кодтар

-Жалауша әліппесін кім пайдаланады?


ҚБ: жұлдыз /2 балл/

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Топқа бөлінеді.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарға жауап береді









«Жарайсың» деген мадақтау сөздерімен ынталандыру.


Жұлдыз

2балл





Слайд 2бет


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты видеожазба арқылы көрсету.

Ұсыну түрлеріне қарай ақпаратты екілік кодтаудың негізгі 3 түрі бар:

  1. Мәтіндік түрінде әріптер мен символдар сол мәтін жазылған алфавиттің символдарымен кодталады.

  1. Сандық түрінде сандық ақпарат кодталады.

  2. Графикалық түрінде ақпарат суреттермен, кескіндермен кодталады.

Екілік алфавит 0 және 1 таңбаларымен ұсынылады, оларды жәй екілік таңбалар деп те атайды. 0 және 1 таңбаларының көмегімен тек 4 символды ғана (00,01,10,11) кодтауға болады, ал бұл өте аз. Кез келген символды мәтінді кодтауға 200-дей символ қажет болады. Сондықтан 0 мен 1 арқылы көп символды кодтау үшін 8 биттен, яғни сегіз 0 мен 1 –ден тұратын тізбекті қолдану қабылданған. Мәтіндік ақпаратты екілік кодтау кезінде оның әр символын сегіз нөл мен бірлерден тұратын байт жеп аталатын тізбек арқылы ұсынады.Нөл және бірлердің орындарын ауыстыру арқылы 8 биттен тұратын тізбектен 256 түрлі тізбек құруға болады.

Символдар мен кодтардың сәйкестігі арнайы код кестесінің комегімен орнатылады. Ол кесте ASCII коды деп аталады.


Көрсетілім. Оқулық §1.4, 21-бет , 2-кесте

ASCII коды кестесінен көрініп тұрғандай, әрбір символға немесе әріпке 8 биттен тұратын бір байттық код сәйкес келіп тұр.


Топтық жұмыс.

1-тапсырма. «Кім жылдам»әдісі

Оқушыларға екілік код парақшалары таратылады.

Кестеде берілген екілік кодтарды пайдалану арқылы, төмендегі кестеге сәйкес келетін бейнені анықтаңдар және жасырылған сөзді табу. Ол үшін 1 символы берілсе, ұяшықтарды қара түске бояу керек, 0 символы берілсе, сол күйінде қалдырыңдар.

1топ

2 топ

Дecкpиптop:

1.Кестемен жұмыс жасай біледі.

2. Екілік кодтар символдарын қолданып, кодтай   алады.

3. Сигналдың бар болуы 1 жоқ болуы 0 екенін түсінеді.


Топтық жұмыс. 2-тапсырма. Оқулық 29бет

«Компьютерде орындайық»

2.1 тапсырманы компьютерде виртуалды интербелсенді тақта whiteboardfox.com-да теріп жазу.

1-топ

https://r7.whiteboardfox.com/71459197-5686-7239

2-топ https://r7.whiteboardfox.com/71459065-0514-6537

2.2 тапсырма Электронды оқулықтың қосымшасындағы тапсырмаларды компьютерде орындайды.


Дecкpиптop:

-берілген сөздердің қанша байт және биттен тұратынын анықтайды.

- анықтаған сөздерін компьютерде теріп жазады.

- берілген сөздерді екілік кодпен жазады.


Тест. Алған білімдерін пысықтау мақсатында 13 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын quizizz.com платформасында орындату.


Дecкpиптop:

-Тест сұрақтарына жауап береді.

3-тапсырма.

Берілген сөздердің қанша байт және биттен түратынын анықтандар.

Informatika, Kazakhstan, Kodtau


Дескриптор:

-Берілген сөздерде қанша символ, қанша байт, қанша бит бар екендігін есептейді;


ҚБ: стикер /2балл/

Интербелсенді тақтадан видеожазба көреді.


























ASCII коды кестесімен танысады
















1-тапсырманы орындайды






Екілік кодты пайдаланып жасырылған сөзді табады.






















2-тапсырманы компьютерде орындайды.














Тест сұрақтарына жауап береді.






3-тапсырманы орындайды




















































Стикер

3 балл


































Стикер

3 балл
















Балл-Баға

10-13 – 5

7-9 – 4

4-6 – 3

1-3 – 2



https://youtu.be/KlQQUEJSJAc





























ASCII коды кестесі


















Карточка


































https://r7.whiteboardfox.com/71459197-5686-7239


5сынып CD







https://quizizz.com/join?gc=16539998


Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім, қызықтым, есте сақтадым, супер, тамаша, керемет.


Сабақ бойы жинаған баллдарын жинақтау.


Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.



Үй тапсырмасы

§ 1.6, 29-бет 6-тапсырма Уйде орындайық.

Күнделікке жазып алады.





Жалпы бағалау:

Сабақтың кандай екі аспектісі өте жақсы өтті?

1.

2.

Сабақтың жақсырақ өтуіне қандай жағдайлар көмек болар еді?

1.

2.



Тексерілді:___________________________


















Топтық жұмыc. «Oйлaн-жұптac-бөлic» әдici.

1тoп. Ақпаратты кодтау әдістерін талдау

(Сәйкестендіріңіз,неліктен екенін түсіндіріңіз)


Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape1 Shape7 Shape6

Кітап.Книга

book

Материалды жүктеу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ