Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
Ақпаратты ұсыну |
|||
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
Күні: |
|
|||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шифрлау және екілік ақпаратты ұсыну. Практикум. |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.1.3- мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау 5.2.1.4-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік түрінде ұсынылғанын түсіндіру |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
«Ақпаратты щифрлау» ұғымы туралы анықтама береді және ақпаратты екілік кодтау түрлерін біледі. |
||||
Көптеген оқушылар: |
||||
Ақпаратты кодтау әдістерін біледі, ASCII коды кестесімен жұмыс істей алады. |
||||
Кейбір оқушылар: |
||||
Екілік кодпен кодтау және декодтау жасай алады. |
||||
Бағалау критерийі: |
- Кодтауды біледі. - ASCII кодын ажыратады. - Мәтіндік ақпаратты кодтай алады кодтан шығара біледі. |
|||
Құндылықтарға баулу: |
Қарым-қатынас орнату, уақытты тиімді пайдалануға, іздемпаздыққа, жаңашылдыққа тәрбиелеу. Достық және айналасындағыларға қамқорлық көрсету; «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясы құндылықтарының 4-ші құндылығы. (Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсуді насихаттау)
|
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Оқушыларды топқа бөлу. 3. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 4. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау сұрақтарын қою. «Сиқырлы шар» сұрақтары -Шифрлау не үшін қолданылады? -Кодтау дегеніміз не? -Ақпаратты кодтау әдістерін ата. -Морзе әліппесі туралы әнгімеле. -Цезарь шифры туралы айт. -Алмастыру шифры туралы айт. -Штрихкодтар деген не? - QR кодтар -Жалауша әліппесін кім пайдаланады? ҚБ: жұлдыз /2 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Топқа бөлінеді. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді |
«Жарайсың» деген мадақтау сөздерімен ынталандыру. Жұлдыз 2балл |
Слайд 2бет |
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты видеожазба арқылы көрсету. Ұсыну түрлеріне қарай ақпаратты екілік кодтаудың негізгі 3 түрі бар:
Екілік алфавит 0 және 1 таңбаларымен ұсынылады, оларды жәй екілік таңбалар деп те атайды. 0 және 1 таңбаларының көмегімен тек 4 символды ғана (00,01,10,11) кодтауға болады, ал бұл өте аз. Кез келген символды мәтінді кодтауға 200-дей символ қажет болады. Сондықтан 0 мен 1 арқылы көп символды кодтау үшін 8 биттен, яғни сегіз 0 мен 1 –ден тұратын тізбекті қолдану қабылданған. Мәтіндік ақпаратты екілік кодтау кезінде оның әр символын сегіз нөл мен бірлерден тұратын байт жеп аталатын тізбек арқылы ұсынады.Нөл және бірлердің орындарын ауыстыру арқылы 8 биттен тұратын тізбектен 256 түрлі тізбек құруға болады. Символдар мен кодтардың сәйкестігі арнайы код кестесінің комегімен орнатылады. Ол кесте ASCII коды деп аталады. Көрсетілім. Оқулық §1.4, 21-бет , 2-кесте ASCII коды кестесінен көрініп тұрғандай, әрбір символға немесе әріпке 8 биттен тұратын бір байттық код сәйкес келіп тұр. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. «Кім жылдам»әдісі Оқушыларға екілік код парақшалары таратылады. Кестеде берілген екілік кодтарды пайдалану арқылы, төмендегі кестеге сәйкес келетін бейнені анықтаңдар және жасырылған сөзді табу. Ол үшін 1 символы берілсе, ұяшықтарды қара түске бояу керек, 0 символы берілсе, сол күйінде қалдырыңдар. 1топ 2 топ Дecкpиптop: 1.Кестемен жұмыс жасай біледі. 2. Екілік кодтар символдарын қолданып, кодтай алады. 3. Сигналдың бар болуы 1 жоқ болуы 0 екенін түсінеді. Топтық жұмыс. 2-тапсырма. Оқулық 29бет «Компьютерде орындайық» 2.1 тапсырманы компьютерде виртуалды интербелсенді тақта whiteboardfox.com-да теріп жазу. 1-топ https://r7.whiteboardfox.com/71459197-5686-7239 2-топ https://r7.whiteboardfox.com/71459065-0514-6537 2.2 тапсырма Электронды оқулықтың қосымшасындағы тапсырмаларды компьютерде орындайды. Дecкpиптop: -берілген сөздердің қанша байт және биттен тұратынын анықтайды. - анықтаған сөздерін компьютерде теріп жазады. - берілген сөздерді екілік кодпен жазады. Тест. Алған білімдерін пысықтау мақсатында 13 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын quizizz.com платформасында орындату. Дecкpиптop: -Тест сұрақтарына жауап береді. 3-тапсырма. Берілген сөздердің қанша байт және биттен түратынын анықтандар. Informatika, Kazakhstan, Kodtau Дескриптор: -Берілген сөздерде қанша символ, қанша байт, қанша бит бар екендігін есептейді;
ҚБ: стикер /2балл/ |
Интербелсенді тақтадан видеожазба көреді. ASCII коды кестесімен танысады 1-тапсырманы орындайды Екілік кодты пайдаланып жасырылған сөзді табады. 2-тапсырманы компьютерде орындайды. Тест сұрақтарына жауап береді. 3-тапсырманы орындайды |
Стикер 3 балл Стикер 3 балл
Балл-Баға 10-13 – 5 7-9 – 4 4-6 – 3 1-3 – 2 |
https://youtu.be/KlQQUEJSJAc ASCII коды кестесі Карточка https://r7.whiteboardfox.com/71459197-5686-7239 5сынып CD
https://quizizz.com/join?gc=16539998 |
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз» Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым, супер, тамаша, керемет. |
Сабақ бойы жинаған баллдарын жинақтау. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 1.6, 29-бет 6-тапсырма Уйде орындайық. |
Күнделікке жазып алады. |
|
|
Жалпы бағалау:
Сабақтың кандай екі аспектісі өте жақсы өтті?
1.
2.
Сабақтың жақсырақ өтуіне қандай жағдайлар көмек болар еді?
1.
2.
Тексерілді:___________________________
Топтық жұмыc. «Oйлaн-жұптac-бөлic» әдici.
1тoп. Ақпаратты кодтау әдістерін талдау
(Сәйкестендіріңіз,неліктен екенін түсіндіріңіз)
Кітап.Книга
book
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз