Графикалық режим

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Графикалық режим

Материал туралы қысқаша түсінік
Графикалық режим
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: 17

Мектеп: № 56 орта мектеп

Пәні: информатика

Күні: 15.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9 «А,Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Графикалық режим

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Графикалық режим ұғымымен таныстыру

Графикалық режимде модульді қосу және сурет салып біткеннен кейінгі командасының орындалуын білу


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

графикалық режим түсінігін біледі,

Программаның жазылу ережелерін біледі.

Графикалық режимде модульді қосу және сурет салып біткеннен кейінгі командасының орындалуын біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

графикалық режимде жұмыс алгоритмін, процедураларын және мәтін жазу ережелерін қолдана отырып программаларды құра алады.

Кейбір оқушылар:

графикалық режимде программа құрады және нәтижесін шығара алады



Тілдік мақсат

Оқушылар:

1.Uses-арнайы графиктік оператор

2.Graph-Турбо Паскальда графикалық бейнелерді салуға арналған стандартты кітапханалық модуль.

3.Crt-пернетақтадан берілгендерді енгізуді, сол сияқты терезелермен жұмыс істеуді, дыбыстық сигналдар мен түрлі түсті мәтіндік жолдарды экранға шығаруды қамтамасыз ететін модуль.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

uses,crt,graph, color, Putpixel, line,Setcolor, Setbkcolor, line, rectangle,bar

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1.Графикалық қарапайым элементтерді алуға болатын процедураларды ата?

2.Түстермен жұмыс істейтін процедураларды ата?

3.Боялған фигураларды салу процедураларын ата?

4.Графикалық модульді қалай іске қосамыз?

5.Графикалық режимнен қалай шығамыз?

6.Графикалық экранды қалай тазалаймыз?

Талқылауға арналған тармақтар:

Экранның координаталық жазығы қалай көрінеді?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

граф сөзінің үш тілде аталуын білу


Алдыңғы тақырып



Күрделі шарттар.Таңдау операторы

Жоспар


Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар



Басталуы

5 мин


5 минут

Өтркенді қайталау

Шаттық шеңберін құру

«ыстық орындық» әдісі

АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

Жаңа тақырыпты қорытындылау.



Ұйымдастыру.

«Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыру

Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бөлемін

Өткенді қайталау үшін «ыстық орындық» әдісі арқылы қорытындылаймын









Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері




Ортасы

15 минут






















Практикалық жұмыс


10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

« Графикалық режим».

Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ.1.Графикалық режим.

2.Uses-арнайы графиктік оператор

3.Graph-Турбо Паскальда графикалық бейнелерді салуға арналған стандартты кітапханалық модуль.

2-топ.1.Crt-пернетақтадан берілгендерді енгізуді, сол сияқты терезелермен жұмыс істеуді, дыбыстық сигналдар мен түрлі түсті мәтіндік жолдарды экранға шығаруды қамтамасыз ететін модуль.

2.Координаттар жазықтығы.

Х координатасы көлденеңінен солдан оңға, ал екінші У координатасы тігінен, жоғарыдан төмен қарай өзгеріп отырады.

3.Графикалық режимде қолданылатын процедуралар

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайды

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.


Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.

Оқулықтағы 84-85 бет

Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.


Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта











Оқулық, дәптер, компьютер

Сабақты қорытындылау

5мин

Тест тапсырмасын орындауға беремін

Жауабы:

1-в

2-а

3-д

4-а

5-д

6-с

7-в

8-в

9-в

10-с

Тест, оқулық


Аяқталуы


5 минут


Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: §14

Көңіл күй картасы арқылы кері байланыс алу.

нОвал 1 е?

Ұнады?

Не үйрендім


Не?

Ұнамады?

Не

түсінбедім


Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Қосымша ақпарат: Информатика 8-сынып Арман-пв баспасы,

авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2016 жыл

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
755
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі