|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғұлама ғалым «Сағыныш сазы» Әбу Насыр әл – Фараби. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қиялындағы суретті сөзбен жеткізеді |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Шығармашыл бала –ойлы бала |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру 5 –тапсырма 44-бет Сызбадағы жазуларды сәйкестендір. «Ой қозғау» әдісі Әл-Фараби туралы не білесің? Ол туралы қандай шығарма оқығаныңды есіңе түсір. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Мәтінді оқы Мәтіннің негізгі ойын анықта. ЕББҚ Мәтін кім туралы? Талқылау сұрақтары: Бақша ішінде қандай өлең жолдарын жазады? |
Тапсырманы тексертеді
Сұраққа жауап береді
Мәтінді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -мәтіннің негізгі ойын анықтайды-1б -туған жерін сағынып жазған өлең жолдарын тауып, оқиды-1б |
Оқулық 45-бет Оқулық 45,46-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Мәтіннен әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқы. Осы үзінді бойынша қандай сурет салар едің? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Өлеңді пайдаланып, жұмбақ айтыс ұйымдастырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -бақша суреттелген тұстарды тауып оқиды-1б -салатын суретінің мазмұнын айтады-1б -суретті салады-1б |
Оқулық 46-бет Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Өз ойым» әдісі Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деп ойлайсың? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Сұрақтарға жауап береді |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -Әл Фарабидің көңілсіз болу себебін айтады-1б -мәтінде келтірілген ақын өлеңіне ат қояды-1б -сабақтың атауының байланысын айтады-1б - бөлімнің атауының байланысын айтады-1б -қорытынды жасайды-1б |
|
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Үйге тапсырма Әл Фараби туралы мәлімет жина |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғұлама ғалым «Сағыныш сазы» Әбу Насыр әл – Фараби
Ғұлама ғалым «Сағыныш сазы» Әбу Насыр әл – Фараби
|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғұлама ғалым «Сағыныш сазы» Әбу Насыр әл – Фараби. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қиялындағы суретті сөзбен жеткізеді |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Шығармашыл бала –ойлы бала |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру 5 –тапсырма 44-бет Сызбадағы жазуларды сәйкестендір. «Ой қозғау» әдісі Әл-Фараби туралы не білесің? Ол туралы қандай шығарма оқығаныңды есіңе түсір. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Мәтінді оқы Мәтіннің негізгі ойын анықта. ЕББҚ Мәтін кім туралы? Талқылау сұрақтары: Бақша ішінде қандай өлең жолдарын жазады? |
Тапсырманы тексертеді
Сұраққа жауап береді
Мәтінді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -мәтіннің негізгі ойын анықтайды-1б -туған жерін сағынып жазған өлең жолдарын тауып, оқиды-1б |
Оқулық 45-бет Оқулық 45,46-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Мәтіннен әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқы. Осы үзінді бойынша қандай сурет салар едің? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Өлеңді пайдаланып, жұмбақ айтыс ұйымдастырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -бақша суреттелген тұстарды тауып оқиды-1б -салатын суретінің мазмұнын айтады-1б -суретті салады-1б |
Оқулық 46-бет Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Өз ойым» әдісі Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деп ойлайсың? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Сұрақтарға жауап береді |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -Әл Фарабидің көңілсіз болу себебін айтады-1б -мәтінде келтірілген ақын өлеңіне ат қояды-1б -сабақтың атауының байланысын айтады-1б - бөлімнің атауының байланысын айтады-1б -қорытынды жасайды-1б |
|
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Үйге тапсырма Әл Фараби туралы мәлімет жина |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар |
|
шағым қалдыра аласыз













