«Тәрбиелеу-білім беру
үдерісінде балалар әрекеттерінің негізгі түрлерін кіріктіру арқылы
перспективалық жоспар құру»
«Гүлден неге хош иіс
шығады?»
Зерттеудің
өзектілігі: Гүлдер неге хош иіс
шығарады?
Тәжірибелік бақылау,
зерттеу жұмыстарын жүргізу.
Жарқын түс, аңқыған хош иіс гүлдерге көбелектер
мен шыбын-шіркейлерді өзіне шақыру үшін қажеті.
Гүлдердің әсемдігінен ләззат алатын тек біз,
адамдар, ғана. Ал шыбын-шіркейлерге маңыздысы - олардың түсі,
гүлінің бітімі және исі, себебі гүлдер бұл жәндіктерді өзіне
шақырып қана қоймайды. Тамағын да тауып береді: біреулерін -
сөлшырынымен, басқаларын - тозаңымен, тағы бір тобын - осы екеуімен
де қоректендіреді. Тозаң дегеніміз гүлді иіскеген кезде мұрныңның
бәрі сап-сары болып қалатыны да сондықтан.
Гүл
хош иісінің пайда болуының басты себебі - жапырақшаларында эфир
майларының көп болуы. Элементтер жиынтығы өсімдік түріне байланысты
ерекшеленеді, сондықтан әр түрлі гүлдердің иісі бір-біріне
ұқсамайды. Ауа температурасының әсерінен немесе жапырақшалардың
ылғалдануына байланысты эфир майлары булану процесін бастайды. Осы
процесс арқылы тән хош иіс пайда болады.
Мақсаты:
Балалардың қиялын, ой-өрісін, зейінін
дамыту. Ұқыптылыққа, әдемілікке
тәрбиелеу.Балалардың гүлдер туралы білімдерін кеңейту өлең
тақпақтар арқылы тіл байлығын
артыру
табиғатты қорғауға, сүйе білуге ,оларды күте
білуге тарбиелеу.
Міндеттері:
Балалардың
комуникативтік,танымдық-зияткерлік,шығармашылық
физикалық,әлеуметтік
дағдыларын дамыту
Коммуникативтік дағдыларды
дамыту:
Шаттық
шеңбер
Шеңбер бойлап
жүреміз,
Әр гүлге көңіл
бөлеміз,
Сұлулық пен
махаббатты,
Сезініп өмір
сүреміз.
Тақпақтар:
Шоқтай жайнап қызыл
гүл,
Желмен бірге
ырғалып.
Төніп тұр оған бір
бұлбұл,
Басқалардан
қызғанып.
Гүл
алып,
Келемін гүл
алып.
Жай ғана.Білмеймін
себебін.
Қарсы алсаң болды сен
қуанып.
Гүлім,гүлім,өсе
бер,
Әдемі боп,асыл
боп.
Күндей жайнап кете
бер,
Қызыл,сары,жасыл
боп.
Мынау гүлдің ажары қанық
неткен.
Қимастықпен қараймын
сұлулыққа,
Қайтер еді өзіммен алып
кетсем.
Мақал-мәтелдер:
1.Әр атаның өз ұлы
бар,
Әр бұтаның өз гүлі
бар.
2.Адам тастай
берік,
Гүлдей
нәзік.
Зерттеу
орталығы:


Бақылау,зерттеу,зерделеу.
Шығармашылық
дағдыларын дамыту

Дәстүрден тыс сурет салу
тәсілдерін қолдану
