Материалдар / Ғұн тайпасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғұн тайпасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғұн тайпасына қатысты өтілген ашық сабақта VR, AR ,Mozaik 3D Viewer платформаларын пайдалана отырып өтілді.DI-AI платформасымен кейіпкерлерді сөйлету тиімді қолданылды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
68
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

5.4. Ғұндар


Педагогтің аты-жөні

Досанова Гүлзира Мұсабекқызы

Күні:


Мектеп: «Нұр-Болашақ-2»


Сабақтың тақырыбы

Ғұн тайпаларының бірігуі.

Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.1 Картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету

5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.Қазіргі өмірмен байланыстыру

Сабақтың мақсаты

Ғұндардың мемлекетік құрылымын анықтайды


Құндылықтарды дарыту

Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу

     

Сабақтыңбарысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут












3 минут







1.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар түгелдеу.Сабаққа назарларын аударып,көңіл-күйлерін анықтау

Суреттер бойынша тақырып мазмұны бойынша топқа бөлу

1 «Деректанушылар»

2 «Елшілер»

1.Үй тапсырмасын қайталау «Ұлы ғұн мемлекеті»

«Эйлер шеңбері» « STEAM»технологиясы

КІМ?ҚАЙДА?ЖЫЛДАР? НӘТИЖЕ?


2.«ҚОРҒАНЫС» ойыны

Оқушы тақырыптық сұрақтарға жауап бере отырып қорғаныстан шығуы шарт

(Оқушылардың жауаптары тыңдалып, мақтап-мадақталып жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары хабарланады.)






Суреттер топтамасы бойынша сұрақтарға жауап береді



Оқушылар сыныпта талқылау жүргізеді.


1.Мұғалімнің кері байланысы



1. ҚБ«Мадақтау»

1.тақырыптық суреттер

https://e-history.kz/kz/news/show/632


2.тақырыптық суреттермен карта

https://e-history.kz/kz/news/show/632



Сабақтың ортасы



15 минут





10 минут












7 минут

Мағынаны тану

Жаңа тақырып: «Мөде қаған»

Жаңа сөздер

Мағынасы

Шаньюй

Арнайы атақ

Түменбасы

қолбасшы

Тәңірқұт

Ерекше сый


3D форматта презентация арқылы түсіндіру форматта

Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй “Жер мемлекеттің негізі” деді?

«Кинометафора» әдісі оқушыларға бейне материал ұсынылады. Мөде қағанның тұлғасына баға беру


3. «Елші» екі топқа қосымша көмек Мақсаты:топтарға барып өз білімімен бөліседі.Соңында сұрақ беріп кетеді.

4 «.PODCASTS»әдісі

Жүргізуші сұрақтарына екі топ оқушысы шығып жауап береді

1-топ:Ғұндар алып мемлекет.Еуропаға танылуы

2-топ:Мөде қаған

ЕББҚ білім алушы «шаньюй», «хунну» негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды.

5. «Бәйге» LEARNING APPS платформасы арқылы қорытынды 10 сұрақ










Критерийлер:

1) Тақырып аясында нақтылықтың болуы

2)оқушыларының барлығының жұмыс істеуі, сөйлеуі

3) Жұмысты қорғауға уақыт беріледі
















Дескриптор:

ақпараттың ішінен маңызды деген негізгі тарихи оқиғаны анықтау.












ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап бонусы»









9,10,11-слайд


Мөде қаған туралы: http://e-history.kz/kz/books/education/read/235



Ежелгі Қазақстан. Балалар энциклопедиясы. –Алматы: «Аруна», 2002 ж.



http://ok-t.ru/studopediaru/baza8/824259538287.files/image028.jpg






Сабақтың аяғы

5 минут

2 минут


6. «Мөде қаған туралы 5 ФАКТ»

7. Кері байланыс «Ең үздік жауап»

Оқушылар өздері ең үздік жауап иесін табады

8. Үйге тапсырма

Оқушылар қосымша деректерді қолданып, таңдау тапсырмаларын орындайды

Рефлексия « LIKE TIME»



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;






















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!