Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылар түгелдеу.Сабаққа
назарларын аударып,көңіл-күйлерін
анықтау
Суреттер бойынша тақырып
мазмұны бойынша топқа бөлу
1
«Деректанушылар»
2
«Елшілер»
1.Үй тапсырмасын қайталау
«Ұлы ғұн мемлекеті»
«Эйлер
шеңбері» «
STEAM»технологиясы
КІМ?ҚАЙДА?ЖЫЛДАР?
НӘТИЖЕ?
2.«ҚОРҒАНЫС»
ойыны
Оқушы тақырыптық сұрақтарға
жауап бере отырып қорғаныстан шығуы
шарт
(Оқушылардың жауаптары
тыңдалып, мақтап-мадақталып жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттары хабарланады.)
|
Суреттер топтамасы бойынша
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сыныпта
талқылау жүргізеді.
|
1.Мұғалімнің кері
байланысы
1.
ҚБ«Мадақтау»
|
1.тақырыптық
суреттер
https://e-history.kz/kz/news/show/632
2.тақырыптық суреттермен
карта
https://e-history.kz/kz/news/show/632
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
10
минут
7
минут
|
Мағынаны
тану
Жаңа тақырып: «Мөде
қаған»
Жаңа
сөздер
|
Мағынасы
|
Шаньюй
|
Арнайы
атақ
|
Түменбасы
|
қолбасшы
|
Тәңірқұт
|
Ерекше
сый
|
3D форматта презентация арқылы
түсіндіру форматта
Зерттеу
сұрағы: Неге Мөде шаньюй “Жер
мемлекеттің негізі” деді?
«Кинометафора»
әдісі оқушыларға бейне материал
ұсынылады. Мөде қағанның тұлғасына баға
беру
3. «Елші» екі топқа қосымша
көмек Мақсаты:топтарға барып өз
білімімен бөліседі.Соңында сұрақ беріп
кетеді.
4
«.PODCASTS»әдісі
Жүргізуші сұрақтарына екі топ
оқушысы шығып жауап береді
1-топ:Ғұндар алып
мемлекет.Еуропаға танылуы
2-топ:Мөде
қаған
ЕББҚ білім алушы «шаньюй»,
«хунну» негізгі термин сөздерді мәтіннен
анықтайды.
5. «Бәйге» LEARNING
APPS платформасы арқылы қорытынды
10 сұрақ
|
Критерийлер:
1) Тақырып аясында
нақтылықтың болуы
2)оқушыларының
барлығының жұмыс істеуі,
сөйлеуі
3) Жұмысты қорғауға
уақыт беріледі
Дескриптор:
ақпараттың ішінен маңызды
деген негізгі тарихи оқиғаны
анықтау.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік жауап
бонусы»
|
9,10,11-слайд
Мөде қаған
туралы: http://e-history.kz/kz/books/education/read/235
Ежелгі Қазақстан. Балалар
энциклопедиясы. –Алматы: «Аруна», 2002
ж.
http://ok-t.ru/studopediaru/baza8/824259538287.files/image028.jpg
|
Сабақтың
аяғы
5
минут
2
минут
|
6. «Мөде қаған туралы 5
ФАКТ»
7. Кері
байланыс «Ең үздік
жауап»
Оқушылар өздері ең үздік жауап
иесін табады
8. Үйге
тапсырма
Оқушылар қосымша деректерді
қолданып, таңдау тапсырмаларын
орындайды
Рефлексия « LIKE
TIME»
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
|