Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып. Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы.ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

«Ащыбұлақ» жббм

Пәні:

Ежелгі Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.4.Ғұндар

Педагогтің аты-жөні:

Г.Құтымбет

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

Сабақтың мақсаты

Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды

Құндылықтарға баулу

  • жауапкершілік

  • ашықтық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру:

-Ғұндар державасының тарихта алатын орны қандай?

«БББ» кестесін толтыр

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар жауаптарын ұсынады: Мыс: бұл суреттер ежелгі адамдардың тұрмысымен және мәдени жетістіктерімен байланысты.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Оқулық тақырыпқа байланысты суреттер

карта

Жаңа білім








Оқулықпен жұмыс. Тақырыбы: Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

1.Ұлы Қытай қорғаны және Мөде туралы дерек.

2.: Маңызды шайқас және Қытай дерегі туралы оқып талдайды

«Сұхбаттасқан жұп» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

  1. Ұлы Қытай қорғаны жайлы негізгі ақпаратты түсіндіріңдер.

  2. Мәтінде Мөде шанью туралы қандай дерек кетірілген.

  3. Мөде шанью қарсыластарын қалай жеңді?

  4. Ғұндар көршілермен қарым-қатынасында бейбітшілікті сақтауда қандай қадамдарға барды?

«Конверттегі сұрақ» әдісі

1.Ғұндар көрші мемлекттерге неліктен шабуыл жасады?

2.Ұлы Қытай қорғаны не үшін салынды?

3.Деректер негізінде қандай қорытынды шығаруға болады?

4.Ең маңызды шайқас қашан болды және оның жетістігі неде?

5.Ғұндар жорығының бағытын картадан көсет.

Кестемен жұмыс

Сұрағы: Ғұндар неліктен Қытайға қауіп төндірді?

Жауабы:

1._________________________________________

_________________________________________

2._________________________________________

_________________________________________



Интерпритация

Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасында қандай байланыс бар?

Мәтінмен жұмыс











Оқушылар сұхбаттасу арқылы өзара сұрақтарға жауап береді









Ғұндар тақырыбында тақырыптық сұрақтарға жауап береді;

















Оқушылар кестемен жұмыс жүргізеді











ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Дескрипторлар:

- Ұлы Қытай қорғаны жайлы негізгі ақпараттарды анықтайды;

- Мөде шанью туралы мәліметтер жинақтайды;

- Ғұндар көршілермен қарым-қатынасына талдау жасайды;



Дескрипторлар:



- Ғұндардың көрші мемлекеттерге басқыншылық борықтарын анықтайды;

- Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасындағы байланысын сипаттайды;

Оқулық, Қазақстан тарихы 5-сынып. Жоба. Авторлары: С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова, А.С.Мағзұмова, А.М.Марқабааева















Тапсырмалар салынған конверттер

Бекіту





Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.



Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Кері байланыс

Кері байланыс

«БББ» кестесін толтыр



Білемін

Білдім

Білгім келеді

Сабақтың басында

Ғұндар, Қытай қорғаны жайлы білгенін жазады

соңында

соңында





Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі