Материалдар / Ғылым рөлі

Ғылым рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.1.1 жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
2032
52 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 6 «А»Мектеп: Ленин орта мектебіОқу ісінің меңгерушісі: Самуратова Д. Н.
САБАҚ №2: Ғылым рөлі

Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандары атауды үйренеді.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Жаратылыстану ғылымымен танысады


Оқушылардың басым бөлігі:


Жаратылыстану ғылымының түрлерімен танысады.


Кейбір оқушылар:


Ғылымдардың бірігуін түсіндіреді.
Бағалау критерийі
  • Барлық жаратылыстану ғылымдарының өзара байланысы мен бір-біріне тәуелділігін білуі;
  • Жаратылыстану ғылымдарының негізгі зерттеу нысандарын білу қажет.
  • Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология: ғылым, жаратылыстану, техника, лингвистика, физика, механика, химия, биология,, цитлогя, география, экология
    Құндылықтарға баулуТұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау
    Ресурстар мен көрнекіліктерОқулық, дәптер қалам
    Әдіс-тәсілдерКесте толтыру, миға шабуыл, «Елші» әдісі
    МодульдерОқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысФизика, химия, биология, география
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар мен көрнекіліктер
    Сабақтың басы 1 минут













    5 минут





























    1 минут







    Ұйымдастыру кезеңіСыныппен амандасуСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау

    Дәптермен жұмыс.1. Ғылым – 2. ғылым түрлері 3. жаратылыстану 4. ғылымды жіктеу 5. ғылымды біріктіру 6. тізбекті жалғастыр: физика-химия-биология

    1-сызбанұсқаны толтыру

    Миға шабуыл
  • Жаратылыстану ғылымының іргетасы
  • Жаратылыстану сөзіне аударма
  • Ғылым түрлерін ата
  • Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату












    Оқулық















    Оқулық 8-бет



    Жазбаша жауап

















    Ауызша жауап
    Сабақтың ортасы 5 минут







    10 минут

















    10 минут
    Білу және түсіну
  • Ғылым туралы түсінік қалыптасады.
  • Ғылым түрлкерімен танысады
  • Және олардың зерттеу нысандарын анықтайды


  • Мұғалімнің кері байланысыЖеке жұмыс Оқулықтағы терминдерді көшіру барысында мәтінді оқып шығу.Терминдерді жазуға және мәтінді оқуға 10 минМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды.





    Қазақстанның саяси картасы











    Оқулық 6-9 беттер



    Ауызша

    Сабақтың соңы 4 минут



    1 минут1 минут
    Үй жұмысын беру. Оқулықтағы 9 беттегі 1-кестені толтыруОқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны»



    стикерлер


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ