Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғылыми жоба «Аудандық көшбасшылар клубы» әлеуметтік жобасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Балалар мен жасөспірімдер орталығы
Ғылыми жоба
Номинациясы: «Менің ашық университетім»
Тақырыбы: «Аудандық көшбасшылар клубы» әлеуметтік жобасы
Жоба авторы:
Жоба жетекшісі:
Құлан 2024ж
Аннотация
Бұл жобада «Адандық көшбасшылар клубы» әлеуметтік жобасын, құру және оны іске асыру туралы айтылады. Мектептегі өзін-өзі басқару ұйымдарының әлеуметтік бағытталған қызметін дамытып, жасөспірімдердің аудан бойынша өзекті мәслелелерді шешуге азаматтық көз қарасын білдіре отырып үлес қосуына мүмкіндік жасауға негізделген жоба. Яғни мектеп көшбасшылары тек білім алып қана қоймай әлеуеметтік мәселелерге араласып, өздерін және өз замандастарын тұлға ретінде дамытуға ат салысатын болады. Нақты қандай қадамдар арқылы және қалай екендігін осы жоба арқылы толық түсіндіретін боламын.
Аннотация
Данный проект рассказывает о создании и реализации социального проекта «Клуб лидеров Адана». Проект основан на развитии социально ориентированной деятельности организаций школьного самоуправления и возможности подростков внести свой вклад в решение актуальных вопросов района, выражая гражданскую точку зрения. То есть руководители школ будут не только получать образование, но и заниматься социальными проблемами, развивать себя и своих сверстников как личности. Я полностью объясню точные шаги и порядок действий в этом проекте.
Аnnotation
This project talks about the creation and implementation of the "Adanic Leaders Club" social project. The project is based on the development of socially oriented activities of school self-management organizations and the opportunity for teenagers to contribute to the solution of topical issues in the district, expressing a civic point of view. That is, school leaders will not only get education, but also get involved in social problems and develop themselves and their contemporaries as individuals. I will fully explain the exact steps and how in this project.
Кіріспе
Ғылыми жобаның өзектілігі: «Ел боламын десең бесігіңді түзе» «Қазақстанның болашағы жастардың қолында» деген сөздерді көп естиміз, бұл сөздердің мағынасына тереңірек үңілетін болсақ, қазіргі ұрпақ қаншалықты сапалы тәрбие мен сапалы білім алып, еліне деген сүйіспеншілікті бойына сіңіріп өсетін болса соншалықыты еліміздің болашағы жарқын болады. Осы орайда, менде отаныма деген махаббатымныі дәлелі ретінде ауданымыздағы өзім сияқты белсенді оқушылардың басын қосып көшбасшылар клубын құрғым келеді. Оқушылар бұл клубта бос уақытын тиімді өткізіп, жан-жақты дамып, ауданымыздағы өзекті мәселелерді шешуге өз үлестерін қосатын болады. Нәтижесінде, нағыз патриот, саналы, жанашыр тұлғаларды қалыптастырамыз.
Ғылыми жобаның зерттеу нысаны: Көшбасшылықты дамытушы факторлар
Ғылыми жобаның мақсаты: Елінің болашағына бей-жәй қарамайтын тұлға қалыптастыру, оқушыларды әлеуметтік және қоғамдық мәслелерге белсенді араластыру, оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту
Ғылыми жұмыстың міндеті:
-
Аудандық көшбасшылар клубын құру
-
Клубтың мақсатына сай жоспарын бекіту
-
Аудандағы өзекті мәселелермен танысу
-
Мәслелерді шешуге қатысты жұмыстар жасау,
-
Оқушылардың көшбасшылық және тұлғалық қабілетін дамытатын шараларды ұцымдастыру
Ғылыми жобаның жаңалығы: Оқушылар арасында бұндай әлеуметтік жоба бұрын соңды жасалмаған тіпті Республика көлемінде өзекті деп есептеймін
Ғылыми жобаның құрылымы: Ғылыми жұмыс кіріспеден, 2 тараудан, қорытынды мен пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.
Балалар мен жасөспірімдер орталығының үйірмесінің оқушысы
аты жөні
««Аудандық көшбасшылар клубы» әлеуметтік жобасы» тақырыбында жазған ғылыми жұмысына
ПІКІР
оқушыныңаты жөні ««Аудандық көшбасшылар клубы» әлеуметтік жобасы» тақырыбында жазған ғылыми жұмыс қазіргі таңда өте өзекті деп есептеймін. Себебі, оқушылар мектеп қабырғасында тек білім алып қана қоймай, өздерін тұлға ретінде дамытып көшбасшылыққа ұмтылуы керек. Себебі сауатты, жан-жақты дамыған оқушы ғана болашағынан зор үміт күттіре алады, елінің игілігі үшін қызмет жасайды. Осы клуб туралы жоба тек қағаз күйінде шектелмей іс жүзінде жүзеге асырылып жұмыс жасап, дамып, ауданымыздың игілігіне құрылады деп сенім білдіремін.
оқушыңы аты ңылыми жұмысты жазу барысында, өте көп ізденіп, белсенді жұмыс жасады. Өз қатарластары арасында сауалнама жүргізіп, пікір алмасты, жобаны өз біліміне сүйене отырып жазды, берілген тапсырмаларды уақытылы және тиянақты орындады.
Ғылыми жетекші: аты жөні лауазымы жазылады
-
Көшбасшылық туралы
-
Көшбасшылар қандай болады?
Көшбасшылық – адам дүние есігін ашқан сәттен бастап бәріне бірдей берілетін қасиет. Ол ұдайы жетілумен шыңдалады. Біз онсызда миллиондардың арасынан суырылып шығып өмірге келдік. Десек те, әлі бойыңыздағы лидерлік қасиетке күмәнмен қарайсыз ба? Көшбасшы болу – міндетті түрде топ, ұйым немесе команда басқару деген сөз емес. Керісінше, лидерге тән қасиеттерді меңгеріп, кез келген сәтте көш бастауға дайын болу дегенді білдіреді. Мәселен, мен – тобымның басшымын, дей тұрғанмен, бұл менен басқа топта лидер жоқ дегенді білдірмейді. Тобымда 12 түрлі көшбасшыны көрдім. Қай қайсысың алсаңыз да шынайы староста болуға лайықты екенін байқайсыз. Сонда неге әрқайсысы мен басшы болуға лайықпын деп лауазымға таласпайды? Міне, осыдан көшбасшыға тән бірінші қасиет шығады. Бұл – топтың әрбір мүшесіне құрметпен қарап, олардың тұлғалық шекарасын сақтау, жетекші ретінде сайланған адамды сыйлау, оған кішіпейілдік таныту. Менің ойымша, дәл осы бір әрекет – барлық команданың берік әрі тату болуын қамтамасыз етеді. Ұмытпаңыз, команда болғандықтан, сіздер ортақ игілік үшін жұмыс жасайсыздар! Екіншіден, жетекші әрбір топ мүшесімен жеке қарым-қатынас орнату қажет. Бес саусақ бірдей бола бермейді, десек те әрқайсысының өзінің атқаратын функциясы болады. Шынайы лидер ретінде топ басшы әрбір адамды дұрыс бағытқа жетелеу керек. Үшіншіден, қасыңыздағы адамдарды жақсы көріңіз. Махаббат – қайтымды. Бәрімізге бізді жақсы көрген ұнайды. Онда неге бір-бірімізге ішкі сүйіспеншілігімізді көрсетпеске?! Мен лидерлікке байланысты көптеген подкасттар тыңдадым. Ондағы мәліметтер бойынша көшбасшы адамға мына бір қасиеттер тән келеді:
- харизма;
- жетістікке ұмтылу;
- жоғары амбиция.
Егер де, лидер бойында жоғары да айтылған бірде бір қасиет болмаса, онда соңғы аталған үшеуінің маңызы көк тиынға татиды.
Көшбасшылық – адам дүние есігін ашқан сәттен бастап бәріне бірдей берілетін қасиет. Ол ұдайы жетілумен шыңдалады. Біз онсызда миллиондардың арасынан суырылып шығып өмірге келдік. Десек те, әлі бойыңыздағы лидерлік қасиетке күмәнмен қарайсыз ба?
Көшбасшы болу – міндетті түрде топ, ұйым немесе команда басқару деген сөз емес. Керісінше, лидерге тән қасиеттерді меңгеріп, кез келген сәтте көш бастауға дайын болу дегенді білдіреді. Мәселен, мен – тобымның басшымын, дей тұрғанмен, бұл менен басқа топта лидер жоқ дегенді білдірмейді. Тобымда 12 түрлі көшбасшыны көрдім. Қай қайсысың алсаңыз да шынайы староста болуға лайықты екенін байқайсыз. Сонда неге әрқайсысы мен басшы болуға лайықпын деп лауазымға таласпайды? Міне, осыдан көшбасшыға тән бірінші қасиет шығады. Бұл – топтың әрбір мүшесіне құрметпен қарап, олардың тұлғалық шекарасын сақтау, жетекші ретінде сайланған адамды сыйлау, оған кішіпейілдік таныту. Менің ойымша, дәл осы бір әрекет – барлық команданың берік әрі тату болуын қамтамасыз етеді. Ұмытпаңыз, команда болғандықтан, сіздер ортақ игілік үшін жұмыс жасайсыздар! Екіншіден, жетекші әрбір топ мүшесімен жеке қарым-қатынас орнату қажет. Бес саусақ бірдей бола бермейді, десек те әрқайсысының өзінің атқаратын функциясы болады. Шынайы лидер ретінде топ басшы әрбір адамды дұрыс бағытқа жетелеу керек.Үшіншіден, қасыңыздағы адамдарды жақсы көріңіз. Махаббат – қайтымды. Бәрімізге бізді жақсы көрген ұнайды. Онда неге бір-бірімізге ішкі сүйіспеншілігімізді көрсетпеске?!
Мен лидерлікке байланысты көптеген подкасттар тыңдадым. Ондағы мәліметтер бойынша көшбасшы адамға мына бір қасиеттер тән келеді:
- харизма;
- жетістікке ұмтылу;
- жоғары амбиция.
Егер де, лидер бойында жоғары да айтылған бірде бір қасиет болмаса, онда соңғы аталған төртеуінің маңызы көк тиынға да татымайды.
Көшбасшылық (ағылшын тілінен lead – басқару, ал leadership – басқара алуқабілеті деген мағынаны білдіреді) – бұл адамдарды өз-өзін белгілі бір мәнерде ұстауына мәжбүр ету арқылы олардың мінез-қылықтарына әсер ету үшін басқарушының қолданатын құралы. Көшбасшы (ағылшынша leader – басқарушы деген мағына білдіреді) – бұл басқаадамдарды, олардың алғашқы ниеті қандай болғанына қарамастан, өзі қалаған нәрсені жасауға көндіре алатын адам болып табылады, сонымен қатар топтағы адамдардың қасиеттері мен қабілеттерін қолдана отырып, оларды көшбасшы мақсатын іске асыруға бағыттай алады. Көшбасшылықты әдетте ақыл, сауаттылық деңгейі, сенімділік пен әлеуметтік қатысу, әлеуметтік-экономикалық статус түсініктерімен байланыстырады (қолжетпейтін сілтеме) . Көшбасшы мен Басшы деген ұғымдардың мағынасы ажырата білу керек. Басшы – бұл жұмысты беруші және сол жұмыстардың орындалуына жауап беруші адам. Бұл адамның лауазымы. Жақсы басшы қызметкерлері орындаған жұмысты реттеп қабылдап отырады. Ал, Көшбасшы адамдарды жандандырады, мақсатқа жетуде болашақты көре алу, елестете алу қасиеті арқылы адамдарды ортақ мақсатқа бағыттайды.
-
Қазақ көшбасшылары
Әр заманның өз көшбасшылары болған. Қай салада болмасын саясатта да, соғыста да, білім мен мәдениет саласында көшті бастап, жетекшілік жасап, басқару жұмыстарын атқарған қаншама қазақ зиялылары бар. Олардың есімдері тарихта мәңгі қалады. Ел басқарған көшбасшылар: Керей, Жәнібек, Бұрындық, Қасым,Тәуке, Абылай, Кенесары хандарды білеміз. олардың бәріне ортақ қасиет өжеттілік, қайсарлық, еліне деген ыстық ықыластары. Осы қаситтерінің арқасында олар ел басқарып тарихта қалды. Халықпен хан арасында көпір болып қаншама әлеуметтік мәселелерді тілге тиек еткен жыраулар мен билеріміз, ақындарымыз қаншама. Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би, Ширенше шешен, Жиембет, Үмбетей жыраулар, бұл тізімдегі көшбасшыларға ортақ қасиет суырып салма ақындық, шешендік өнер тауып айта білу қабілеттері болды. Соғыстарда топ бастаған батырлар, саясатта ел ісіне араласқан, ғылым мен білім жолында із қалдырған көшбасшыларымыздың бәрінде еліне деген махаббат басым болды деп ойлаймын соның нәтижесінде олар үлкен жетістіктерге жетті. Айтқым келгені көшбасшыға ең керекті қабілет жақсы көре білу. Өзінің туған жерін, отанын жақсы көрген адам ғана елінің игілігі үшін қызмет ете алады. Одан кейін қайсарлық, табандылық керек себебі қаншама адамды артыңнан ергізіп бір іске жұмылдыра алу ол үлкен іс. Келесі қабілет жауапкершілік. Жауапкершілігі жоғары адам ғана жоғарғы істерді жасай алады. Менің мақсатым осындай қабілеттерді өз бойымда дамыту, осындай қабілетке ие жастардың басын қосу. Өз туған топырағымыздың игілігіне жарайтын іс жасау.
-
Аудандық көшбасшылар клубы
-
Аудандық көшбасшылар клубының жоспары
Бұл клубтың мүшесі ретінде ауанымыздағы мектептің өзін-өзі басқару ұйымының өкілдрі және оқушылары тіркеле алады.
Мақсаты:
-
Аудан бойынша белсенді оқушыларды бір топқа жинау;
-
Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізіп, жан-жақты дамуына үлес қосу
-
Ауданымыздағы әлеуметтік шараларға белсенді қатысу
Бағыттары:
-
Спорттық шаралар (әр дүйсенбі спорт күні)
-
Интелектуалды ойындар (әр сәйсеннбі интелектуалды күн)
-
Шығармашылық күн (әр сәрсенбі шығармашылық жұмыстармен айналысатын күн)
-
Кездесу күні (ауданымызда белгілібір жетістікке жеткен жандармен кездесу)
-
Әлеуметтік көмек күні (Әр жұма түрлі жәрмеңке ұйымдастыру)
-
Экология күні (Әр сенбі тазалық күні)
Бағдарлама
№ |
Іс-шара |
Мазмұны |
Уақыты |
Жауапты |
1 |
Спорттық шаралар: 1.Волейбол 2. Футбол 3. Эстафета 4. Баскетбол 5. Ұлттық ойындар (асық, арқан тартыс т.б) 6. шахмат/ шашка/ тоғызқұмалақ 7. Жүгіру марафоны |
Спортты насихаттау, Спортқа деген қызығушылығымзды арттырып уақытты пайдалы өткізу. Аудандағы оқушылар арасында достық қарымқатынас орнату. |
Дүйсенбі |
Клуб көшбас- шылары |
2 |
Интелектуалды шаралар: 1 Кітап оқу/ кітап талқы 2 Интектуалды конкурс 3 Дебат 4 «Тез тап» интелектуалды ойыны 5. «1001 мақал, 101 жұмбақ» сайысы |
Оқушыларды интелектуалды тұрғыда дамыту мақсатында, қызықты ойындар, кітап оқу челенжі, кітап талқы, дебат ойындары т.б шаралар ұйымдастырылады. |
Сейсенбі |
Клуб көшбас- шылары |
3 |
Шығармашылық күн: 1 сурет art терапия 2 караоке 3 би 4 қол өнер (бұйым жасау, тоқыма, т.б) |
Аудан оқушылары арасында шығармашылдық орта қалыптастыру, бірге даму. |
Cәрсенбі |
Клуб көшбас- шылары |
4 |
Кездесу күні
|
Ауданымыздағы белгілі бір сала да жетістікке жеткен (заң қызметкері, кәсіпкер, әскери қызметкер, т.б) жандармен кездесіп, сұқбаттасып, жетістік, тұлға болу тақырыбында және т.б тақырыптарда кездесулер өткізу |
Бейсенбі |
Клуб көшбас- шылары |
5 |
Қайырымдылық пен айналысу күні
|
Оқушылар өздері қолдан жасап әкелген дүниелерді сатылымға қойып жәрмеңке ұйымдастыру. Түскен пайданы ауданымыздағы мүмкіндігі шектулі немесе көп балалы отбасыларға қаржылай немесе заттай көмек түрінде ұсынамыз. Нәтижсінде клуб мүшелері аудандағы әлеуметтік шараларға үлестерін қосатын болады. |
Жұма |
|
6 |
Экологиялық күн: 1 Мектеп алаңдары 2 Саябақтар 3 Аурухана 4 Орталық стадион
5 Орталық мешіт т.б
алаңдарда сенбілік 2500 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |