Мотивация
лық қозғаушы
|
-Балалар, бәріміз
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, шаттық шеңберіне
тұрайық.
Шeңбep бoлып
тұpaйық.
Aлaқaнды coғайық
Cәттiлiк тiлeп
баршаға
Kөңiлдi бала
болайық!
-Жарайсыңдар,балалар, ендеше,бәріміз бүгінгі жаңа
күнімізді дене тәрбиесі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізді
бастайық.
Қыз
кіреді:
-Сәлеметсіздер
ме,балалар,
Тәрбиеші: -Сәлеметсіз бе? Сіз кім
боласыз?Мұнда қайдан жүрсіз?
Қыз:-Менің атым-Айдана. мен
сендердің дауыстарыңды естіп, сендерден көмек сұрап келдім.Менің
әжем дәмді бауырсақ пісіріп еді,оны қу түлкі ұрлап кетіпті.Сендер
маған әжемнің бауырсағын тауып беруге көмектесесіңдер
ме?
-Балалар, түлкі қайда
болады?
-Ендеше,
балалар,орманға барып,түлкіні тауып алып,бауырсақты Айдананың
әжесіне қайтарайық.Орман өте алыс,шаршамас үшін денемізді
шынықтырып,жаттығу жасап алайық.Айдана сіз де біздің балалармен
бірге жаттығу жасаңыз.
|
Балалар
өлеңді іс-қимылмен айтып,көңіл-күйлерін көтерді.
Айданамен
сәлемдесті.
-Иә,көмектесеміз.
-орманда болады.
|
Ізденіс-ұйымдастырушы
|
І Кіріспе
бөлім.
Саппен
жүреміз, аюларша қорбаңдар жүреміз, қояндарша секіріп жүреміз,
торғайларша қанат жайып ұшамыз, жыланша ысылдап жүреміз, енді,
қолымыздан ұстап, шеңберге тұрамыз.
ІІ Жалпы дамыту
жаттығулары. ( )
1.
«Кім биік?» Б.қ. аяқ
алшақ.
1.Қолды
жоғары созып, « « қарау.
2. б.қ.
(3-4 рет)
2.
«Алға қарай созыл» Б.қ. жерге аяқ ортасын ашып
отыру.
1. Қолды жоғары
көтеру.
2. Қолды аяқ ұшына қарай
созу.
3. Қолды жоғары
көтеру.
4. б.қ. келу. (3-4
рет)
3.
«Секіру» б.қ. аяқ ортасы қосулы,қолды
жоғарыға көтеру.
1.Қос аяқпен бір орында
айналып секіру
2. Б.қ. келу (3-4
рет)
-Ал,
балалар,денемізді шынықтырып алдық,енді біз шаршамаймыз, орманға
барып, түлкінің үйін тауып алайық.
(Қатармен жүріп,орманға келу, әуен
қою)
-Балалар,
қараңдаршы,орманның іші қандай әдемі! Орманда әдемі
гүлдер,саңыраңқұлақтар өсіп тұр екен.Құстардың дыбысы
естіледі.Орман ішінде шуламай,аяқ астындағы өсімдіктерді басып
кетпей жүрейік.Біз шуласақ құстар ұшып кетуі
мүмкін.
-Балалар, мына үңгірде кім
тұрады екен?
Аю
шығады:
-Бұл
менің үңгірім, мұнда неғып жүрсіңдер?
-Қу Түлкі
әжейдің бауырсағын ұрлап кетіпті, соны қайтаруға келдік.Сен бізді
үңгіріңнен өткізші.
Аю:
-Жоқ,
алдымен маған тақпақ айтып беріңдер,сосын мен сендерді үңгірден
өткіземін.
Аю:
-Балалар,
сендердің тақпақтарың маған қатты ұнады,рахмет, енді мен сендерді
үңгірімнен өткіземін.
1.
«Үңгір ішімен төрттағандап еңбектеп
өту»
-Балалар, мында қараңдаршы,
балшық үстінде түлкінің ізі қалыпты. Біз де осы түлкінің ізін басып
жүріп өтейік.Осы із бізді түлкіге апаратын шығар.
2. «Іздің үстін басып,
жүріп өту»
-Балалар,
дұрыс айтқан екенбіз, түлкінің үйін таптық.Қане, балалар түлкінің
есігін қағайық.
(Түлкі шығады)
-Қу
түлкі, тезірек бізге бауырсақты қайтар.
Түлкі:
-Жоқ, мен сендерге
бауырсақты бермеймін.Ол үшін маған анау тұрған көлшіктен балық
аулап беріңдер.
Жәй қимылдық ойын: «Балық
аулау»
Шарты: қармақпен көлшіктен балықтарды
аулап,шелекке жинау.
(балалардан балықтардың
түстерін сұрау)
-Балалар,енді осы балықтарды
түлкіге апарып берейік.
Түлкі: Рахмет, балалар, мен сендерге
бауырсақты қайтармын.
Тәрбиеші: -Міне, Айдана, біздің балалар,
сенің әжеңнің бауырсағын түлкіден алып берді.
Бауырсақ:
Менің
атым-Бауырсақ
Мені қаймаққа
илеп,
Майға пісірді
Терезе алдында
суытты.
Мені түлкі ұрлап
алды.
Мені балалар құтқарып қалды.
Рахмет,балалар.
Бауырсақ-колобок
Аю-медведь
Түлкі-лиса
Қимылдық ойын: «Түлкі мен
балапандар»
Шарты: көңілді әуен қойылғанда,
балапандар жем теріп, сыртқа шығады, ал әуен тоқтағанда түлкі
балапандарды қуып ұстап алу керек,түлкіден қашқан балапандар
ұяларына тығылады.
|
Аюларша,қояндар
ша жүріп,торғайлар сияқты
ұшып,жүгірді, жыланша ысылдап жүрді.
Жалпы дамыту жаттығуын
құралмен орындап,денесін шынықтырды.
Орман ішінің табиғатымен
танысты.
Қоянға тақпақ айтып
берді.
Шапағат:
Су пайдалы
адамға,
Шынығамын күнде
мен.
Тоңбайды
аяз-боранда,
Салқын суға
үйренген
Раушан:
Жаттығулар
таңертең
Күнде жасап
жүремін.
Ержеткенде мен
ертең,
Шымыр болам
білемін.
Бауыржан:
Үңгір ішімен төрттағандап
еңбектеп өтті.
Түлкінің ізімен басып жүріп
өтті.
Бауырсақты қайтару үшін, түлкіге балық аулап
берді.Балықтың түстерін ажырата
білді.
Бауырсақты Айданаға
берді.
Сөздерді қос тілде
айтты.
Ойынды қызығып ойнады.
|