Материалдар / Ғылыми жоба "Бауыржан Жақыптың өмірі мен шығармашылығы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылыми жоба "Бауыржан Жақыптың өмірі мен шығармашылығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу жұмысының үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
380
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Балапан» тобы бойынша ұйымдастырылған оқу – іс әрекеті


Тәрбиеші: Жұмахметова.Ж.С.


Білім беру саласы:Денсаулық,қатынас,таным,шығармашылық,

Бөлімі: Дене шынықтыру

Тақырыбы: «Бауырсақты іздеуге шығамыз»

Мақсаты:

Балаларды ептілікке, шыдамдылыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу

Балалардың денесінің дұрыс жетілуін, дене қимылын арттыру.


Қолданылатын құралдар: Кедір-бұдыр төсеніш түрлері, үңгір, әуен.


Сөздік жұмыс:


Билингвистикалық компоненттер:


Инклюзивтік әлеумет: Қатарда дұрыс жүруге Дамир, Аминаны үйрету.
















Іс-әрекет

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивация

лық қозғаушы

-Балалар, бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап, шаттық шеңберіне тұрайық.


Шeңбep бoлып тұpaйық.

Aлaқaнды coғайық

Cәттiлiк тiлeп баршаға

Kөңiлдi бала болайық!


-Жарайсыңдар,балалар, ендеше,бәріміз бүгінгі жаңа күнімізді дене тәрбиесі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізді бастайық.


Қыз кіреді:

-Сәлеметсіздер ме,балалар,

Тәрбиеші: -Сәлеметсіз бе? Сіз кім боласыз?Мұнда қайдан жүрсіз?

Қыз:-Менің атым-Айдана. мен сендердің дауыстарыңды естіп, сендерден көмек сұрап келдім.Менің әжем дәмді бауырсақ пісіріп еді,оны қу түлкі ұрлап кетіпті.Сендер маған әжемнің бауырсағын тауып беруге көмектесесіңдер ме?

-Балалар, түлкі қайда болады?


-Ендеше, балалар,орманға барып,түлкіні тауып алып,бауырсақты Айдананың әжесіне қайтарайық.Орман өте алыс,шаршамас үшін денемізді шынықтырып,жаттығу жасап алайық.Айдана сіз де біздің балалармен бірге жаттығу жасаңыз.


Балалар өлеңді іс-қимылмен айтып,көңіл-күйлерін көтерді.













Айданамен сәлемдесті.


-Иә,көмектесеміз.





-орманда болады.








Ізденіс-ұйымдастырушы

І Кіріспе бөлім.

Саппен жүреміз, аюларша қорбаңдар жүреміз, қояндарша секіріп жүреміз, торғайларша қанат жайып ұшамыз, жыланша ысылдап жүреміз, енді, қолымыздан ұстап, шеңберге тұрамыз.

ІІ Жалпы дамыту жаттығулары. ( )

1. «Кім биік?» Б.қ. аяқ алшақ.

1.Қолды жоғары созып, « « қарау.

2. б.қ. (3-4 рет)


2. «Алға қарай созыл» Б.қ. жерге аяқ ортасын ашып отыру.

1. Қолды жоғары көтеру.

2. Қолды аяқ ұшына қарай созу.

3. Қолды жоғары көтеру.

4. б.қ. келу. (3-4 рет)


3. «Секіру» б.қ. аяқ ортасы қосулы,қолды жоғарыға көтеру.

1.Қос аяқпен бір орында айналып секіру

2. Б.қ. келу (3-4 рет)


-Ал, балалар,денемізді шынықтырып алдық,енді біз шаршамаймыз, орманға барып, түлкінің үйін тауып алайық.

(Қатармен жүріп,орманға келу, әуен қою)

-Балалар, қараңдаршы,орманның іші қандай әдемі! Орманда әдемі гүлдер,саңыраңқұлақтар өсіп тұр екен.Құстардың дыбысы естіледі.Орман ішінде шуламай,аяқ астындағы өсімдіктерді басып кетпей жүрейік.Біз шуласақ құстар ұшып кетуі мүмкін.

-Балалар, мына үңгірде кім тұрады екен?

Аю шығады:

-Бұл менің үңгірім, мұнда неғып жүрсіңдер?


-Қу Түлкі әжейдің бауырсағын ұрлап кетіпті, соны қайтаруға келдік.Сен бізді үңгіріңнен өткізші.

Аю:

-Жоқ, алдымен маған тақпақ айтып беріңдер,сосын мен сендерді үңгірден өткіземін.






Аю:

-Балалар, сендердің тақпақтарың маған қатты ұнады,рахмет, енді мен сендерді үңгірімнен өткіземін.

1. «Үңгір ішімен төрттағандап еңбектеп

өту»

-Балалар, мында қараңдаршы, балшық үстінде түлкінің ізі қалыпты. Біз де осы түлкінің ізін басып жүріп өтейік.Осы із бізді түлкіге апаратын шығар.

2. «Іздің үстін басып, жүріп өту»


-Балалар, дұрыс айтқан екенбіз, түлкінің үйін таптық.Қане, балалар түлкінің есігін қағайық.

(Түлкі шығады)

-Қу түлкі, тезірек бізге бауырсақты қайтар.

Түлкі:

-Жоқ, мен сендерге бауырсақты бермеймін.Ол үшін маған анау тұрған көлшіктен балық аулап беріңдер.

Жәй қимылдық ойын: «Балық аулау»

Шарты: қармақпен көлшіктен балықтарды аулап,шелекке жинау.

(балалардан балықтардың түстерін сұрау)

-Балалар,енді осы балықтарды түлкіге апарып берейік.

Түлкі: Рахмет, балалар, мен сендерге бауырсақты қайтармын.

Тәрбиеші: -Міне, Айдана, біздің балалар, сенің әжеңнің бауырсағын түлкіден алып берді.

Бауырсақ:

Менің атым-Бауырсақ

Мені қаймаққа илеп,

Майға пісірді

Терезе алдында суытты.

Мені түлкі ұрлап алды.

Мені балалар құтқарып қалды. Рахмет,балалар.

Бауырсақ-колобок

Аю-медведь

Түлкі-лиса

Қимылдық ойын: «Түлкі мен балапандар»

Шарты: көңілді әуен қойылғанда, балапандар жем теріп, сыртқа шығады, ал әуен тоқтағанда түлкі балапандарды қуып ұстап алу керек,түлкіден қашқан балапандар ұяларына тығылады.



Аюларша,қояндар

ша жүріп,торғайлар сияқты ұшып,жүгірді, жыланша ысылдап жүрді.






Жалпы дамыту жаттығуын құралмен орындап,денесін шынықтырды.













Орман ішінің табиғатымен танысты.






Қоянға тақпақ айтып берді.

Шапағат:

Су пайдалы адамға,

Шынығамын күнде мен.

Тоңбайды аяз-боранда,

Салқын суға үйренген

Раушан:

Жаттығулар таңертең

Күнде жасап жүремін.

Ержеткенде мен ертең,

Шымыр болам білемін.


Бауыржан:









Үңгір ішімен төрттағандап еңбектеп өтті.





Түлкінің ізімен басып жүріп өтті.














Бауырсақты қайтару үшін, түлкіге балық аулап берді.Балықтың түстерін ажырата білді.



Бауырсақты Айданаға берді.







Сөздерді қос тілде айтты.







Ойынды қызығып ойнады.

Рефлексивті түзету

-Жарайсыңдар сендерге ойын ұнады ма?

Біз кімді құтқардық?

Бауырсақты кім алып кетіпті?

Қандай кедергілерден өттік?

Дұрыс, ендеше мұрнымызбен терең тыныс алайық.Енді бір қатармен жүріп тобымызға оралайық.




Сұрақтарға жауап берді.



Күтілетін нәтиже:


Біледі: Құралмен жалпы дамыту жаттығуларын жасайды.

Игереді: Ойын арқылы епті, жылдам қозғала білді.

Меңгереді: Үңгір ішімен төрттағандап жүруді,іздің үстін басып,жүріп өтуді

үйренді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!