Материалдар / Ғылыми жоба жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғылыми жоба жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Экология және адам денсаулығы бойынша ғылыми жоба жоспарының үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5725
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан қаласы «№19 жалпы орта мектеп» мемлекеттік мекемесіАты-жөні Султанбаева ГузалТуылған жылы ж.Сыныбы 10 б-сыныпЖұмыстың атауы Қоршаған орта факторларының адам ағзасына зиянды әсері.Жетекшісінің аты-жөні Абдуллаева Махира Алхановна Қоршаған орта факторларының адам ағзасына әсері.ЖОСПАРМАЗМҰНЫ.Кіріспе...........................................................................................................................4І. Зерттеу бөлімі......................................................................................................5-20А)Адам ағзасына физикалық факторлардың әсері...........................................................................................................................5-9Ә)Химиялық факторлардың әсері............................................................................10Б)Көлікпен ластану .............................................................................................10-13В)Топырақтың ластануы және құлдырауы, оның адамға әсері.......................................................................................................................13-15Г)Қоршаған ортадағы ауыр металдардың адам ағзасына әсері.......................................................................................................................15-18Д)Онкологиялық аурулар , олардың алдын алу................................................19-20Қорытынды.................................................................................................................21Пайдаланған әдебиет тізімі. ....................................................................................22

















Түркістан қаласы« №19 жалпы орта мектеп»мемлекеттік мекемесіТақырыбы:Қоршаған орта факторларының адам ағзасына әсері.Орындаған:10 б -сынып оқушысы Султанбаева ГЖетекшісі: биология пәні мұғалімі Абдуллаева М.А.

АннотацияОқушы шығармашылық жұмысында Қазақстанның қоршаған орта факторлары жайлы сипаттама беріп өткен. Ауаның ластанауы, топырақтың эррозрияға ұшырауы жайлы толық түсіндіру жүргізген.Орта факторларының адам өмірінде ролін аша отырып, оқушы күнделікті азық түлік пен жануарлар қорегі осы топырақ негізінде екенін аша көрсете білген. Жұмыстың жаңашылдығы мен практикалық маңызы зерттеу жұмысында ауаның ластау көздері айқындалып көрсетілген. Жұмыс нәтижелерін бастауыш сыныптардағы дүниетану сабағында экологияға байланысты тақырыптырда көрсетілгендей анық және айқын көрсеткен.Адамның денсаулығы қоршаған ортаның жағдайына байланысты. Таза ауа, су, топырақ адамның дені сау болып тіршілік әрекеттері үшін қажетті жағдайлар, соған байланысты басқа орталарға тән аса қуатты табиғи өздігінен тазару қасиеті жоқ. Оқушы пайдаланған әдебиеттер мен Интернет материалдарын негізге ала отырып орта факторлары – барлық материалдық игіліктердің көзі екенін дәлелдей түскен. АннотацияУченик взял свою творческую работу загрязнение атмосфер Казахстана. Ученик дал полное понятие о загрязнениеатмосфера. Для жизни человека. Для животных и питание человека грунт играет большую роль. Для практический работ загрязнение грунтов ученик показал особое внимание работ. В начальных классах на теме экологий ученик показал точно и ясно полный результат. Есть ряд особенности по защиты окружающей среды. По творческий работ ученик использовал Интернет материалы и литературные учебники. Далее работ ученик продолжает исследовать загрязнение атмосфера.AbstractThe Pupil has taken it is creative work a facility soil Kazakhstan. The Pupil gave the full notion about contamination soil. For life of the person. For animal and feeding the person soil plays the greater role. For practical work contamination soil pupil has shown emphases of the work. In initial class on subject ecology pupil has shown exactly and clear full result about soil. There is row to particularities on protection soil surrounding ambiences. The Soil the most first it is necessary for the land and atmosphere to weather. Internet material and literary textbooks used on creative work pupil. Hereinafter, the work textbook continues to research contamination a soil.























































































2КІРІСПЕЖұмыстың өзектілігі: Топырақ ресурстары жер бетіндегі тіршілікке қажетті ең маңызды алғы шарттардың бірі болып табылады. Алайда оның шын мәніндегі маңызы мен рөлін өз дәрежесінде бағалай алмай келеміз. Топырақ биосфераның компоненттерінің бірі ретінде адам, жануарлар мен өсімдіктер үшін биохимиялық орта болып саналады, ол энергетикалық симдылығы жоғары, топырақ биотасы мен адамдар арасындағы тікелей және жанама әсерлерді тепе – теңдікте сақтап тұра алатын өздігінен тазару процестерінің механизмдерінің аса маңызды резерві болып табылады. Адамдарға азық – түлік пен жануарларға қоректі өндіру үшін қажетті жағыдай тек топырақ арқылы ғана жасалынды.Топырақтану ғылымының негізін салушылардың бірі В.В.Докучаев ХХ ғасыр басында топырақты өзіне тән өзара байланыстары, тіршілік ету заңдылықтары мен өзін - өзі реттеуге қаблиетті табиғи – тарихи дене деп қарастырады, топырақтың планетаның тарихы мен тау жыныстармен, климатымен, өсімдіктерімен, тығыз байланысты болатындығын атап көрсеткен.Топырақ ешнәрсеге айырбастамайтын табиғи ресурс. Қазіргі таңда, ғылыми әлі күнге дейін топырақтың орнын баса алатын жасанды материал таба алған жоқ. Өсімдіктерді топырақсыз өсірудің кез келген әдісі топырақтың рөлін дәл өз мәнінде орындай алмайды. Сондықтан адамзат қоғамы алдында тұрған және әлі де маңызды болып қала беретін аса маңызды проблема топырақтың топырақ түзілу процесіндегі өздігінен қалпына келу сақтап қалуға барынша жағыдай жасау. Тақырыптың өзектілігіне қарай жұмыстың мақсаты айқындалды: топырақты ластау көздерін қарастырып сипаттауЖұмыстың міндеті:1. Топырақтың құрамын қарастыру;2. Топырақты ластану көздерін анықтау;3. Жұмыс бойынша қорытынды жасауГипотеза: егер топырақ ластанатын болса, онда топырақтағы тірі ағзалар жойылып кетуі мүмкінЗерттеу әдісі: әдебиетті талдау; салыстыру, жалпылау, бақылауЖұмыстың жаңашылдығы мен практикалық маңызы: зерттеу жұмысында топырақты ластау көздері айқындалып көрсетілген. Жұмыс нәтижелерін дүниетану сабағында экология байланысты тақырыптарды оқыған кезде пайдалануға боладыТопырақтың қорғау мен бақылау обьектісі ретінде қоршаған ортаның басқа обьектілерімен салыстырғанда бірқатар өз ерекшеліктері бар. Ең алдымен топырақ атмосфералық ауа менжер бетілік суларға қарағанда әлде қайда қозғалссыз орта, соған байланысты басқа орталарға тән аса қуатты табиғи өздігінен тазару қасиеті жоқ. Топыраққа түскен атропогендік ластаушылар онда жинақталып, көбейе береді.ЗЕРТТЕУ БӨЛІМІТопырақтың сипаттамасыТопырақ – барлық материалдық игіліктердің көзі. Ол азық-түлік, малға жем, киім үшін талшық, құрылыс материалдарын береді. Топырақтың ең маңызды байлық екенін айта отырып, К.Маркс, еңбекбайлықтың әкесі болса , топырақанасы деген. Топырақтың физикалық касиеттері су, ауа өткізгіштігі, су сақтағыштиғы, құрамы мен құрылым ерекшелігіне байланысты. Топырақтын негізгі бөлігін бастапқы Топырақ түзуші аналық жыныстан бастау алатын минералды құрамы анықтаса (85 — 99%), біршама бөлігін топырақ түзілу процесінде, негізінен осында өскен өсімдіктер қалдықтары (шіріген тамыр, түскен жапырақ, т.б.) ыдыраған кезде синтезделіп түзілетін органикалық. (қара-шірінді) заттар кұрайды (1 — 15%). Жануарлар дүниесі (негізінен омырткасыздар) тіршілігінің өрекетінен органик. заттардың ыдырауы жылдамдайды. Адамның шаруашылық әрекеті (орманды кесу, шеп егу, жер жырту, мелиорация, органик., мипералды тыңайт-кыштар қодцану) топырақ түзуші кейбір факторларға (мыс, өсімдікке) әсер етіп, топырақ түзілу процесінің бағытына тез өзгертеді.Топырақтың қатты, сұйық, газ қүрамды және тірі организмдерде бөліктерден түрады. Олардың ара-қатынасы әр түрлі,топырақта ғана емес, тіпті бір топырақтың әр қабаттарында әр түрлі болады. Топырақтың жоғары қабатынан төмен қабатына қарай органикалық заттар мен заттар мен тірі организмдер азая түседі, ал жыныстардьң түзілу қарқьндылығы төмен қабатынан жоғарғы қабатына қарай арта түседі.Топырақтың қатты бөлігінде алғашқы (кварц, дала шпаты, слюда, т.б.) және екінші ретті минералдар (гидрослюда, монтмориллонит, каолинит, т.б
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!