Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Халқымыздың салт дәстүрі 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
«Үштөбе тірек мектебі (РО)» КММ |
|||||
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Бөлім: |
Мәдени мұра |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Алина Ботагоз Бейсетаевна |
|||||
Күні: |
13. 11. 2024 ж. |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Халқымыздың салт-дәстүрі. Бесік жыры |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосурет-тер қолдану. Сөйлемдегі қатені тауып түзетемін. 4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Қазақ халқының салт-дәстүрлерін біліп өсуге тәрбиелеу, бесіктің пайдасы мен бесік жырын білуге үйрету. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уа-қыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушы-ның әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдасты-ру
Үй тапсырмасы
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту
Үй тапсырмасы
Бағалау
Кері байланыс |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Жасанды интелект «Top IQ»арқылы үй тапсырмасын қайталау. Қандай бала сүйкімді? Кімнің көзі үлкен? Кімнің сөзі үлкен Топтық ережені есте сақтау
Мақал-мәтел жаттау *Мақал-мәтелдердің маңызы* деген тақырыпта ой жазу.
*Миға шабуыл* әдісі Өткен сабақта ауыз әдебиетінің қандай түрімен таныс болдық? - Мақал-мәтел дегеніміз не? - Мақал-мәтелдердің тақырыптарын ата. -Мақал мен мәтелдің айырмашылығы неде?
Топтар арасында мақал-мәтел сайысын өт-кізу. Әр топтан бір оқушы өз ойын оқып береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабар-лау Қандай салт-дәстүрлерді білесіңдер? Балаларға қатысты салт-дәстүрлер? Ең бірінші сәби дүниеге келгенде жасалатын дәстүр қандай? (бесікке салу) Сәбиді бесікке салып болған соң не істейді? (бесік жыры)
1-тапсырма. Тыңдалым. Бесік жыры М.Бесбаев -Өздерің қандай бесік жырын білесіңдер? Әр топтан бір бала айтады.
2-тапсырма. Топтық жұмыс - Осы дәстүрлерді қайдан көрдіңдер? - Отбасыңда қазақ дәстүрлерінің қайсысы орындалады? Әр топтан бір оқушы сөйлейді.
*Ой қозғау* әдісі 3-тапсырма Неліктен салт-дәстүрді ұмытпай, жалғастыру қажет?
Оқушыларға *Бесікке салу* рәсімін көрсету
4-тапсырма. Сағатбек Медеубекұлы өмірбаянын таныстыру (Жасанды интелект) 1. Тыңдалым (аудиожазба) «Бесік жыры» өлеңін мәнерлеп, түсініп оқу. 2. Нейро жаттығулар арқылы оқыту 3. Спираль әдісі арқылы оқыту 4.Эмоциялар арқылы оқу Киесі-қасиеті Ақылман-ақылшы, көргені көп адам.
«Ұлттық құндылықтар» әдісі. Бауырсақты табақтарға салады. Тақтада халық ауыз әдебиетінің бір тармағы «тұрмыс-салт жырларының» түрлерін жи-нақтап жазады.
Сергіту сәті: Қазақтың оюлары арқылы билеу 5-тапсырма. *Жұптас, ойлан* әдісі Жұптық жұмыс Кестедегі сөздерді өзгертіп айт. Не? Қандай? кие киелі қасиет қасиетті ақыл ақылды
6-тапсырма Топтық жұмыс Проблемалық сұрақ шешу. Бірлесе отырып, дұрыс сөйлеу үлгісін анықтау. 7-тапсырма. Өздік жұмыс Шығармашылық жұмыс *Синквейн* әдісі бес жол өлең жазу Не ? 1 сөз Қандай? 2 сөз Не істеді? 3 сөз Сөйлем 4 сөз Синоним 1 сөз
-Бүгінгі сабақта қандай салт-дәстүр туралы білдік? -Баланы бесікке не үшін бөлейді? -Бесікте жатқан балаға қандай жыр айтады?
98-99 бет жыр жаттау
Мақтау сөздер
|
Сурет қи-ындыла-рын құрас-тырады
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар мақал-мә-тел айтып жарысады, өз ойларын білдіреді.
Сұрақтарға жауап бере-ді
Бесік жырын тыңдайды, айтады.
Сурет бойынша сөйлейді.
Бейнежаз-ба тамаша-лайды Өлеңді мәнерлеп оқиды, сұрақтарға жауап береді.Сөз- дердің ма-ғынасын түсінеді
Жыр түрлерін жазады.
Сөздерді өзгертіп айтады
Дұрыс сөй-леу үлгісін анықтайды.
Бес жолды өлең жазады
Сұрақтарға жауап береді
Кері байланыс жасайды |
«Домбыра» әдісі арқылы бағалау
ҚБ Жарайсыздар!
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. Мақал-мәтелдер айтады. Өз ойларын білдіреді. ҚБ жетон арқылы бағалау
Салт-дәстүр-лерді атайды.
ҚБ Керемет! Тамаша! т.б.
Дескриптор Бесік жырын тыңдайды. Бесік жырын біледі, айтады
Дескриптор: Сурет бойынша әңгіме құрасты-рады. *Домбыра» әдісі
Дескриптор: Өлеңді мәнерлеп оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Домбыра әдісі
Дескриптор: Тұрмыс-салт жырларын біледі Жарайсыңдар!
Дескриптор: Зат есімді сын есімге айналды-рады. Мақтау сөздер
Дескриптор: Бес жолды өлең жазады *Домбыра* әдісі
Жарайсыңдар! |
Интер.тақ-та слайд
Бесік, сәби, ана суреттері
Слайдқа жазылған сұрақтар
слайд
М.Бесбаев- тың бейне-баяны
Салт-дәс-түріміз ту-ралы су-реттер.
Бесікке салу рәсімі бейнежазба
Слайд өмірбаян Аудиожаз-ба
Бағдаршам суреті, түр-лі түсті дөңгелек-тер.
Бауырсақ суреті
Кесте
оқулық
дәптер, қалам
*Бас бар-мақ* суреті
Кері байланыс парағы, стикерлер
|
||
|
|
|
|
|
|
|