|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көп таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі Қайталау |
|||||||||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
|||||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты: көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың тиімді тәсілдерімен таныстыру; көп таңбалы сандардыжазбаша қосу және азайтуды орындау дағдыларын бекіту; есептеу дағдыларын жетілдіру; атаулы сандармен амалдар орындай алу. |
|||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін сұрау |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||||||||
|
Жаңа сабақ Зейінділік ойыны: Көрші сандарды ата. Олардың әрқайсысына 1 000-ды қос.
998, 999, 1 000; 9 998, 9 999, 10 000; 99 998, 99 999, 100 000: 1 998, 1 999, 2 000; 10 998, 10 999, 11 000; 100 998, 100 999, 101 000: ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Әр түрлі тәсілдермен шығару. 1). 50 ∙ 3 + 100 ∙ 3 450(тг) 2). (50 + 100) ∙ 3 450 (тг) - Шешудің қай тәсілі тиімді болып табылады? Неге?
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс.
. Мектептегі
викторина кешінде оқушыларға 30 сұрақ берілді. Әрбір дұрыс жауап
берген оқушыға 7 ұпайдан берілді. 77 ұпай жинаған оқушы неше
сұраққа жауап берді, нешеуіне жауап бере алмады? |
||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
|||||||||||
|
Ой толғаныс |
1. Автомобиль 160км қашықтықты 2 сағ.
жүрді. Жылдамдығы нешеге тең? |
|||||||||||
|
Сабақты бекіту |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||||||||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халқына адал бол
Халқына адал бол
|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көп таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі Қайталау |
|||||||||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
|||||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты: көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың тиімді тәсілдерімен таныстыру; көп таңбалы сандардыжазбаша қосу және азайтуды орындау дағдыларын бекіту; есептеу дағдыларын жетілдіру; атаулы сандармен амалдар орындай алу. |
|||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін сұрау |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||||||||
|
Жаңа сабақ Зейінділік ойыны: Көрші сандарды ата. Олардың әрқайсысына 1 000-ды қос.
998, 999, 1 000; 9 998, 9 999, 10 000; 99 998, 99 999, 100 000: 1 998, 1 999, 2 000; 10 998, 10 999, 11 000; 100 998, 100 999, 101 000: ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Әр түрлі тәсілдермен шығару. 1). 50 ∙ 3 + 100 ∙ 3 450(тг) 2). (50 + 100) ∙ 3 450 (тг) - Шешудің қай тәсілі тиімді болып табылады? Неге?
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс.
. Мектептегі
викторина кешінде оқушыларға 30 сұрақ берілді. Әрбір дұрыс жауап
берген оқушыға 7 ұпайдан берілді. 77 ұпай жинаған оқушы неше
сұраққа жауап берді, нешеуіне жауап бере алмады? |
||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
|||||||||||
|
Ой толғаныс |
1. Автомобиль 160км қашықтықты 2 сағ.
жүрді. Жылдамдығы нешеге тең? |
|||||||||||
|
Сабақты бекіту |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||||||||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













