Математика | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың тақырыбы | Көп таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритміҚайталау |
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
Сабақтың жабдығы | қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | Мақсаты: көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың тиімді тәсілдерімен таныстыру; көп таңбалы сандардыжазбаша қосу және азайтуды орындау дағдыларын бекіту; есептеу дағдыларын жетілдіру; атаулы сандармен амалдар орындай алу. |
| Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
Ынтымақтастық атмосферасы | Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Үй тапсырмасын пысықтау
| Көбейту кестесін сұрау | Оқушылар ауызша орындайды |
Жаңа сабақЗейінділік ойыны:Көрші сандарды ата. Олардың әрқайсысына 1 000-ды қос.998, 999, 1 000; 9 998, 9 999, 10 000; 99 998, 99 999, 100 000:1 998, 1 999, 2 000; 10 998, 10 999, 11 000; 100 998, 100 999, 101 000: ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Әр түрлі тәсілдермен шығару.1). 50 ∙ 3 + 100 ∙ 3 450(тг)2). (50 + 100) ∙ 3 450 (тг) - Шешудің қай тәсілі тиімді болып табылады? Неге?
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.. Мектептегі викторина кешінде оқушыларға 30 сұрақ берілді. Әрбір дұрыс жауап берген оқушыға 7 ұпайдан берілді. 77 ұпай жинаған оқушы неше сұраққа жауап берді, нешеуіне жауап бере алмады?2. Ағасы мен қарындасы аманатқа 90 000 теңге алған. Егер қарындасы өз аманатынан 10 000 теңгесін ағасына берген болса, ағасы қарындасынан екі есе бай болады. Аманат екеуіне қалай бөлініп беріліп еді?3. Бірінші вазада 9 қияр, екінші вазада біріншісінен 2 қияр артық, үшінші вазада бірінші мен екінші вазаны қосқаннан 4 есе кем. Егер барлық қиярдың саны 32 болса, төртінші вазада және әр вазада неше қиярдан болған?4. Мәрден балық аулауға барды. Ол өзенге дейін жаяу барды да, келерінде велосипедпен келді. Барлық жолға 40 минут кетті. Келесі күні ол өзенге барғанда да, келгенде де велосипедпен жүріп жолға 20 минут қана кетірді. Сонда жаяу жүрген жолға неше минут кетуі мүмкін?5. Саудагер жәрмеңкеде сиырдың бағасы иттен төрт есе қымбат, жылқыдан төрт есе арзан тұратынын білді. Ол жәрмеңкеге 200 000 теңге алып барды. Осы ақшаның бәріне 1 ит, 2 сиыр және 1 ат сатып алды. Қайсысы қанша тұрады? |
Сергіту сәті | Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
Ой толғаныс | 1. Автомобиль 160км қашықтықты 2 сағ. жүрді. Жылдамдығы нешеге тең?А) 90км/сағБ) 80км/сағС) 70км/сағД) 60км/сағ2. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 20дм, ал ені 7 дм. Тіктөртбұрыштың ауданын тап.А) 140дм2Б) 1400дм2С) 54дм2Д) 414дм23. Цифрмен жаз: жетінші разрядтың жеті бірлігі, екінші разрядтың бес бірлігі бар сан.А) 70050Б) 7050С) 70005Д) 70000504. а*3 а=231А) 694Б) 692С) 693Д) 691 |
Сабақты бекіту |
|
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |