Халқына адал бол

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Халқына адал бол

Материал туралы қысқаша түсінік
Халқына адал бол
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы

Көп таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі

Қайталау

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор

Сабақтың жабдығы

қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер

Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Мақсаты: көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың тиімді тәсілдерімен таныстыру; көп таңбалы сандардыжазбаша қосу және азайтуды орындау дағдыларын бекіту; есептеу дағдыларын жетілдіру; атаулы сандармен амалдар орындай алу.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топқа бөлу

Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.

Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.

Ынтымақтастық атмосферасы

Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді.



Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау


Көбейту кестесін сұрау

Оқушылар ауызша орындайды

Жаңа сабақ

Зейінділік ойыны:

Көрші сандарды ата. Олардың әрқайсысына 1 000-ды қос.

999

9 999

99 999

999 999

1 999

199

999 199

111 999

998, 999, 1 000; 9 998, 9 999, 10 000; 99 998, 99 999, 100 000:

1 998, 1 999, 2 000; 10 998, 10 999, 11 000; 100 998, 100 999, 101 000:

ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.

  1. Ірірек бірліктерді кіші бірліктермен алмастырамын.

  2. Амалдарды орындаймын.

  3. Ұсақ бірліктерді ірірек бірліктермен алмастырамын.

  4. Жауабын оқимын.













Әр түрлі тәсілдермен шығару.

1). 50 ∙ 3 + 100 ∙ 3 450(тг)

2). (50 + 100) ∙ 3 450 (тг) - Шешудің қай тәсілі тиімді болып табылады? Неге?



Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

Дәптермен жұмыс.

. Мектептегі викторина кешінде оқушыларға 30 сұрақ берілді. Әрбір дұрыс жауап берген оқушыға 7 ұпайдан берілді. 77 ұпай жинаған оқушы неше сұраққа жауап берді, нешеуіне жауап бере алмады?
2. Ағасы мен қарындасы аманатқа 90 000 теңге алған. Егер қарындасы өз аманатынан 10 000 теңгесін ағасына берген болса, ағасы қарындасынан екі есе бай болады. Аманат екеуіне қалай бөлініп беріліп еді?
3. Бірінші вазада 9 қияр, екінші вазада біріншісінен 2 қияр артық, үшінші вазада бірінші мен екінші вазаны қосқаннан 4 есе кем. Егер барлық қиярдың саны 32 болса, төртінші вазада және әр вазада неше қиярдан болған?
4. Мәрден балық аулауға барды. Ол өзенге дейін жаяу барды да, келерінде велосипедпен келді. Барлық жолға 40 минут кетті. Келесі күні ол өзенге барғанда да, келгенде де велосипедпен жүріп жолға 20 минут қана кетірді. Сонда жаяу жүрген жолға неше минут кетуі мүмкін?
5. Саудагер жәрмеңкеде сиырдың бағасы иттен төрт есе қымбат, жылқыдан төрт есе арзан тұратынын білді. Ол жәрмеңкеге 200 000 теңге алып барды. Осы ақшаның бәріне 1 ит, 2 сиыр және 1 ат сатып алды.
Қайсысы қанша тұрады?

Сергіту сәті

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Ой толғаныс

1. Автомобиль 160км қашықтықты 2 сағ. жүрді. Жылдамдығы нешеге тең?
А) 90км/сағ
Б) 80км/сағ
С) 70км/сағ
Д) 60км/сағ
2. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 20дм, ал ені 7 дм. Тіктөртбұрыштың ауданын тап.
А) 140дм2
Б) 1400дм2
С) 54дм2
Д) 414дм2
3. Цифрмен жаз: жетінші разрядтың жеті бірлігі, екінші разрядтың бес бірлігі бар сан.
А) 70050
Б) 7050
С) 70005
Д) 7000050
4. а*3 а=231
А) 694
Б) 692
С) 693
Д) 691

Сабақты бекіту

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау



Оқушылар күнделіктеріне жазады

 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Бағалау парақшасын толтырады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
683
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі