Материалдар / Халық санағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халық санағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Скрам тақтасы бойынша жұмыс жасалады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану ғылыми пәндер сабақтарында креативті дамыту

Бөлім

Әлеуметтік география

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Халық санағы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.1 -халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады: халық санының анықтау әдістерін сипаттайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: халық санағына қатысты деректерді талдайды

Кейбір оқушылар орындай алады: халық санағын анықтау әдістерінің артықшылығы мен кемшіліктерін тұжырымдайды.

Бағалау критерийі

Халық санының анықтау әдістерін біледі

Халық санын анықтау әдістерін сипаттайды.

Сабақтың кезеңі уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

3 мин

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу

Топқа бөлемін : «Монеталар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар өздеріне ұнаған монеталарды алып топқа бөлініп отырады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау


ҚБ: кері байланыс беру




Монеталар


Жаңа сабаққа кіріспе



5мин




3 мин

«Миға шабуыл

Тыңдалым алды тапсырма

  1. Халық санағы не үшін қажет?

  2. Халық санағын жүргізуге кедергі келтірер жайттар

  3. Қандай елдерде санақ сирек жүргізіледі? Не себепті?

  4. Санақ қанша жылда жүреді?

  5. Себепті халық санағының ақпараты тез ескіріп қалады?



«Халық санағы» атты бейнежазба көмегімен сұрақтарға жауап табады

Сұрақтар өз бетінше жылдам жауап береді


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.







https://www.youtube.com/watch?v=rQNoRda0KpM


Ортасы

Мағынаны ашу










5 мин




















2 мин







1 мин





5 мин













1 мин











5 мин





1 мин





2 мин









1 мин



5 мин












7 мин




Топтық жұмыс. Оқушыларға мәнмәтін беріледі, мәнмәтіннің көмегімен

«SCRUM» тақтасын толтырады

Барысы

Орындалуы

Тексерілді

Нәтижесі








Мәнмәтін №1. Мәтінді оқып шығады.(Стикер әр топтың скрам- мастеріне беріледі, ал скрам-мастер топ мүшелеріне таратып береді)

Халық саны туралы ақпаратты тек қана халық санағы ғана береді. Халық санағы арнайы бағдарламаға сәйкес жүреді. Бағдарлама халық санағы кезінде аяқталуы тиіс деректер болады: мекенжайы, демографиялық белгілері (жасы, жынысы, азаматтығы, білімі )Халық санағын жүргізген кезде тұрғын халықтың үш түрлі тобы айқындалады. Тұрақты, нақты, заңды тіркелген халық. Алғаш рет дж халқыныңла санына 1682 жылы У. Петти бағалады. 17 ғасырдың соңында жер шарында халық саны 320 млн адам болғн деп санаған. Қазіргі кезде ғлымдар ол кезде ол көрсеткішен екі есе көп адм болуы мүмкін деп бағалайды. Ежелгі Римде халық санын анықтау үшін шіркеуге келетін адамдарға арнайы жәшікке монеталар салдырған. Монеталар көлемі ерлер, әйелдер, балалар үшін әртүрлі болған. Уақыт өте келе халық санын анықтау үшін арнайы санықшылар/цензорлар тағайындалды.

Тапсырма№1Барлық топқа мәнмәтінді қаншалықты түсінгендерін анықтап жазады.




Басқа түсті стикерлер қайта таратылады. Әр топқа сұрақтар таратады

Сұрақ. Халық санағын жүргізу барысында қандай басты демографиялық белгілері ескеріледі?






Мұғалім оқушылардың жұмысына бағалауын скрам тақтаға іледі.





Мәнмәтін №2. Топтық жұмыс

Халық санынның күрт өсуін демографиялық жарылыс деп атайды. Оған бірден бір себеп өндірістің жетілуі, медицинаның дамуы жалпы АДИ-дің жақсаруы бірден бір себеп. 20 ғасырда халық санының айрықша жылдам артуы байқалады.

Жылдар

Халық саны (млрд адам)

1820

1

1927

2

1960

3

1974

4

1987

5

1999

6

2011

7

2017

7,5


Оқушыларға стикердің басқа түсі таратылады.




Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді теріп жазады.







Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп,стикерге жазбаша кері байланыс жасайды.





Оқушыларға басқа түсті стикер таратылады.






Тапсырма. Кестедегі мәліметті пайдаланып, 1820-2022 жылдар аралығындағы халық санының өзгеру динамикасына талдау жаса.









Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп, жазбаша кері байланыс жасайды.


Жұптық жұмыс «Суреттер сөйлейді» Берілген тірек сөздер мен суреттерді байланыстырып мәтін құрастырыңыз.







1-жұп

2-жұп



Жеке жұмыс.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (қосымша №1)

Сараланған тапсырма (аса қабілетті оқушы үшін, қосымша №2)


«SCRUM» тақтасын толтыру арқылы сабақтың мазмұны ашылады



Әрбір топтан скрам –мастер сайланып әр оқушының жұмыс жасауын қадағалайды.



Мәтінді оқушылар оқып шығады..












Түсінгендерін стикерге жазады. Скрам тақтаға скрам-мастер іледі


Оқушылар сұраққа жауап жазып скрам-мастерге береді. Ол тақтаға іледі.


Скрам мастер мұғалімнің топқа берген бағасын көреді.


Оқушылар мәтінмен танысып шығады












Скрам-мастер стикерлерді таратып береді.


Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді, мәтіннің мағынасын ашатын сөздерді теріп жазады


Скрам-мастер мұғалімнің кері байланысын көре алады.


Скрам мастер стикерді топ мүшелеріне таратып береді.


Оқушылар кестедегі мәліметті талдап жазады. Скрам-мастерге жұмыстарын өткізеді. Скрам-мастер скрам тақтасына іледі.




Тапсырма парағандағы тірек сөздер мен суреттерді қатыстырып мәтін құрастырады







Ғаламтордың көмегімен, қосы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!