Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Халық санағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жаратылыстану ғылыми пәндер сабақтарында креативті дамыту |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім |
Әлеуметтік география |
||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Халық санағы |
||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.1 -халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылар орындай алады: халық санының анықтау әдістерін сипаттайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: халық санағына қатысты деректерді талдайды Кейбір оқушылар орындай алады: халық санағын анықтау әдістерінің артықшылығы мен кемшіліктерін тұжырымдайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Халық санының анықтау әдістерін біледі Халық санын анықтау әдістерін сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Басы 3 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу Топқа бөлемін : «Монеталар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар өздеріне ұнаған монеталарды алып топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау
|
ҚБ: кері байланыс беру
|
Монеталар
|
|||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
5мин
3 мин |
«Миға шабуыл Тыңдалым алды тапсырма
«Халық санағы» атты бейнежазба көмегімен сұрақтарға жауап табады |
Сұрақтар өз бетінше жылдам жауап береді
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=rQNoRda0KpM
|
|||||||||||||||||||||||||
Ортасы Мағынаны ашу
5 мин
2 мин
1 мин
5 мин
1 мин
5 мин
1 мин
2 мин
1 мин
5 мин
7 мин
|
Топтық жұмыс. Оқушыларға мәнмәтін беріледі, мәнмәтіннің көмегімен «SCRUM» тақтасын толтырады
Мәнмәтін №1. Мәтінді оқып шығады.(Стикер әр топтың скрам- мастеріне беріледі, ал скрам-мастер топ мүшелеріне таратып береді) Халық саны туралы ақпаратты тек қана халық санағы ғана береді. Халық санағы арнайы бағдарламаға сәйкес жүреді. Бағдарлама халық санағы кезінде аяқталуы тиіс деректер болады: мекенжайы, демографиялық белгілері (жасы, жынысы, азаматтығы, білімі )Халық санағын жүргізген кезде тұрғын халықтың үш түрлі тобы айқындалады. Тұрақты, нақты, заңды тіркелген халық. Алғаш рет дж халқыныңла санына 1682 жылы У. Петти бағалады. 17 ғасырдың соңында жер шарында халық саны 320 млн адам болғн деп санаған. Қазіргі кезде ғлымдар ол кезде ол көрсеткішен екі есе көп адм болуы мүмкін деп бағалайды. Ежелгі Римде халық санын анықтау үшін шіркеуге келетін адамдарға арнайы жәшікке монеталар салдырған. Монеталар көлемі ерлер, әйелдер, балалар үшін әртүрлі болған. Уақыт өте келе халық санын анықтау үшін арнайы санықшылар/цензорлар тағайындалды. Тапсырма№1Барлық топқа мәнмәтінді қаншалықты түсінгендерін анықтап жазады.
Басқа түсті стикерлер қайта таратылады. Әр топқа сұрақтар таратады Сұрақ. Халық санағын жүргізу барысында қандай басты демографиялық белгілері ескеріледі?
Мұғалім оқушылардың жұмысына бағалауын скрам тақтаға іледі.
Мәнмәтін №2. Топтық жұмыс Халық санынның күрт өсуін демографиялық жарылыс деп атайды. Оған бірден бір себеп өндірістің жетілуі, медицинаның дамуы жалпы АДИ-дің жақсаруы бірден бір себеп. 20 ғасырда халық санының айрықша жылдам артуы байқалады.
Оқушыларға стикердің басқа түсі таратылады.
Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді теріп жазады.
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп,стикерге жазбаша кері байланыс жасайды.
Оқушыларға басқа түсті стикер таратылады.
Тапсырма. Кестедегі мәліметті пайдаланып, 1820-2022 жылдар аралығындағы халық санының өзгеру динамикасына талдау жаса.
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп, жазбаша кері байланыс жасайды.
Жұптық жұмыс «Суреттер сөйлейді» Берілген тірек сөздер мен суреттерді байланыстырып мәтін құрастырыңыз.
Жеке жұмыс.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (қосымша №1) Сараланған тапсырма (аса қабілетті оқушы үшін, қосымша №2)
|
«SCRUM» тақтасын толтыру арқылы сабақтың мазмұны ашылады Әрбір топтан скрам –мастер сайланып әр оқушының жұмыс жасауын қадағалайды.
Мәтінді оқушылар оқып шығады.. Түсінгендерін стикерге жазады. Скрам тақтаға скрам-мастер іледі Оқушылар сұраққа жауап жазып скрам-мастерге береді. Ол тақтаға іледі. Скрам мастер мұғалімнің топқа берген бағасын көреді. Оқушылар мәтінмен танысып шығады
Скрам-мастер стикерлерді таратып береді. Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді, мәтіннің мағынасын ашатын сөздерді теріп жазады Скрам-мастер мұғалімнің кері байланысын көре алады. Скрам мастер стикерді топ мүшелеріне таратып береді. Оқушылар кестедегі мәліметті талдап жазады. Скрам-мастерге жұмыстарын өткізеді. Скрам-мастер скрам тақтасына іледі. Тапсырма парағандағы тірек сөздер мен суреттерді қатыстырып мәтін құрастырады Ғаламтордың көмегімен, қосы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |