Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жаратылыстану ғылыми пәндер сабақтарында креативті дамыту

    Бөлім

    Әлеуметтік география

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Халық санағы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.4.1.1 -халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: халық санының анықтау әдістерін сипаттайды

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: халық санағына қатысты деректерді талдайды

    Кейбір оқушылар орындай алады: халық санағын анықтау әдістерінің артықшылығы мен кемшіліктерін тұжырымдайды.

    Бағалау критерийі

    Халық санының анықтау әдістерін біледі

    Халық санын анықтау әдістерін сипаттайды.

    Сабақтың кезеңі уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    3 мин

    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгелдеу

    Топқа бөлемін : «Монеталар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар өздеріне ұнаған монеталарды алып топқа бөлініп отырады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау


    ҚБ: кері байланыс беру




    Монеталар


    Жаңа сабаққа кіріспе



    5мин




    3 мин

    «Миға шабуыл

    Тыңдалым алды тапсырма

    1. Халық санағы не үшін қажет?

    2. Халық санағын жүргізуге кедергі келтірер жайттар

    3. Қандай елдерде санақ сирек жүргізіледі? Не себепті?

    4. Санақ қанша жылда жүреді?

    5. Себепті халық санағының ақпараты тез ескіріп қалады?



    «Халық санағы» атты бейнежазба көмегімен сұрақтарға жауап табады

    Сұрақтар өз бетінше жылдам жауап береді


    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.







    https://www.youtube.com/watch?v=rQNoRda0KpM


    Ортасы

    Мағынаны ашу










    5 мин




















    2 мин







    1 мин





    5 мин













    1 мин











    5 мин





    1 мин





    2 мин









    1 мин



    5 мин












    7 мин




    Топтық жұмыс. Оқушыларға мәнмәтін беріледі, мәнмәтіннің көмегімен

    «SCRUM» тақтасын толтырады

    Барысы

    Орындалуы

    Тексерілді

    Нәтижесі








    Мәнмәтін №1. Мәтінді оқып шығады.(Стикер әр топтың скрам- мастеріне беріледі, ал скрам-мастер топ мүшелеріне таратып береді)

    Халық саны туралы ақпаратты тек қана халық санағы ғана береді. Халық санағы арнайы бағдарламаға сәйкес жүреді. Бағдарлама халық санағы кезінде аяқталуы тиіс деректер болады: мекенжайы, демографиялық белгілері (жасы, жынысы, азаматтығы, білімі )Халық санағын жүргізген кезде тұрғын халықтың үш түрлі тобы айқындалады. Тұрақты, нақты, заңды тіркелген халық. Алғаш рет дж халқыныңла санына 1682 жылы У. Петти бағалады. 17 ғасырдың соңында жер шарында халық саны 320 млн адам болғн деп санаған. Қазіргі кезде ғлымдар ол кезде ол көрсеткішен екі есе көп адм болуы мүмкін деп бағалайды. Ежелгі Римде халық санын анықтау үшін шіркеуге келетін адамдарға арнайы жәшікке монеталар салдырған. Монеталар көлемі ерлер, әйелдер, балалар үшін әртүрлі болған. Уақыт өте келе халық санын анықтау үшін арнайы санықшылар/цензорлар тағайындалды.

    Тапсырма№1Барлық топқа мәнмәтінді қаншалықты түсінгендерін анықтап жазады.




    Басқа түсті стикерлер қайта таратылады. Әр топқа сұрақтар таратады

    Сұрақ. Халық санағын жүргізу барысында қандай басты демографиялық белгілері ескеріледі?






    Мұғалім оқушылардың жұмысына бағалауын скрам тақтаға іледі.





    Мәнмәтін №2. Топтық жұмыс

    Халық санынның күрт өсуін демографиялық жарылыс деп атайды. Оған бірден бір себеп өндірістің жетілуі, медицинаның дамуы жалпы АДИ-дің жақсаруы бірден бір себеп. 20 ғасырда халық санының айрықша жылдам артуы байқалады.

    Жылдар

    Халық саны (млрд адам)

    1820

    1

    1927

    2

    1960

    3

    1974

    4

    1987

    5

    1999

    6

    2011

    7

    2017

    7,5


    Оқушыларға стикердің басқа түсі таратылады.




    Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді теріп жазады.







    Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп,стикерге жазбаша кері байланыс жасайды.





    Оқушыларға басқа түсті стикер таратылады.






    Тапсырма. Кестедегі мәліметті пайдаланып, 1820-2022 жылдар аралығындағы халық санының өзгеру динамикасына талдау жаса.









    Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп, жазбаша кері байланыс жасайды.


    Жұптық жұмыс «Суреттер сөйлейді» Берілген тірек сөздер мен суреттерді байланыстырып мәтін құрастырыңыз.







    1-жұп

    2-жұп



    Жеке жұмыс.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (қосымша №1)

    Сараланған тапсырма (аса қабілетті оқушы үшін, қосымша №2)


    «SCRUM» тақтасын толтыру арқылы сабақтың мазмұны ашылады



    Әрбір топтан скрам –мастер сайланып әр оқушының жұмыс жасауын қадағалайды.



    Мәтінді оқушылар оқып шығады..












    Түсінгендерін стикерге жазады. Скрам тақтаға скрам-мастер іледі


    Оқушылар сұраққа жауап жазып скрам-мастерге береді. Ол тақтаға іледі.


    Скрам мастер мұғалімнің топқа берген бағасын көреді.


    Оқушылар мәтінмен танысып шығады












    Скрам-мастер стикерлерді таратып береді.


    Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді, мәтіннің мағынасын ашатын сөздерді теріп жазады


    Скрам-мастер мұғалімнің кері байланысын көре алады.


    Скрам мастер стикерді топ мүшелеріне таратып береді.


    Оқушылар кестедегі мәліметті талдап жазады. Скрам-мастерге жұмыстарын өткізеді. Скрам-мастер скрам тақтасына іледі.




    Тапсырма парағандағы тірек сөздер мен суреттерді қатыстырып мәтін құрастырады







    Ғаламтордың көмегімен, қосы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахмет Меруерт
    27 Ақпан 2023
    557
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Халық санағы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Халық санағы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Скрам тақтасы бойынша жұмыс жасалады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жаратылыстану ғылыми пәндер сабақтарында креативті дамыту

    Бөлім

    Әлеуметтік география

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Халық санағы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.4.1.1 -халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: халық санының анықтау әдістерін сипаттайды

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: халық санағына қатысты деректерді талдайды

    Кейбір оқушылар орындай алады: халық санағын анықтау әдістерінің артықшылығы мен кемшіліктерін тұжырымдайды.

    Бағалау критерийі

    Халық санының анықтау әдістерін біледі

    Халық санын анықтау әдістерін сипаттайды.

    Сабақтың кезеңі уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    3 мин

    Сәлемдесу.

    Оқушыларды түгелдеу

    Топқа бөлемін : «Монеталар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар өздеріне ұнаған монеталарды алып топқа бөлініп отырады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау


    ҚБ: кері байланыс беру




    Монеталар


    Жаңа сабаққа кіріспе



    5мин




    3 мин

    «Миға шабуыл

    Тыңдалым алды тапсырма

    1. Халық санағы не үшін қажет?

    2. Халық санағын жүргізуге кедергі келтірер жайттар

    3. Қандай елдерде санақ сирек жүргізіледі? Не себепті?

    4. Санақ қанша жылда жүреді?

    5. Себепті халық санағының ақпараты тез ескіріп қалады?



    «Халық санағы» атты бейнежазба көмегімен сұрақтарға жауап табады

    Сұрақтар өз бетінше жылдам жауап береді


    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.







    https://www.youtube.com/watch?v=rQNoRda0KpM


    Ортасы

    Мағынаны ашу










    5 мин




















    2 мин







    1 мин





    5 мин













    1 мин











    5 мин





    1 мин





    2 мин









    1 мин



    5 мин












    7 мин




    Топтық жұмыс. Оқушыларға мәнмәтін беріледі, мәнмәтіннің көмегімен

    «SCRUM» тақтасын толтырады

    Барысы

    Орындалуы

    Тексерілді

    Нәтижесі








    Мәнмәтін №1. Мәтінді оқып шығады.(Стикер әр топтың скрам- мастеріне беріледі, ал скрам-мастер топ мүшелеріне таратып береді)

    Халық саны туралы ақпаратты тек қана халық санағы ғана береді. Халық санағы арнайы бағдарламаға сәйкес жүреді. Бағдарлама халық санағы кезінде аяқталуы тиіс деректер болады: мекенжайы, демографиялық белгілері (жасы, жынысы, азаматтығы, білімі )Халық санағын жүргізген кезде тұрғын халықтың үш түрлі тобы айқындалады. Тұрақты, нақты, заңды тіркелген халық. Алғаш рет дж халқыныңла санына 1682 жылы У. Петти бағалады. 17 ғасырдың соңында жер шарында халық саны 320 млн адам болғн деп санаған. Қазіргі кезде ғлымдар ол кезде ол көрсеткішен екі есе көп адм болуы мүмкін деп бағалайды. Ежелгі Римде халық санын анықтау үшін шіркеуге келетін адамдарға арнайы жәшікке монеталар салдырған. Монеталар көлемі ерлер, әйелдер, балалар үшін әртүрлі болған. Уақыт өте келе халық санын анықтау үшін арнайы санықшылар/цензорлар тағайындалды.

    Тапсырма№1Барлық топқа мәнмәтінді қаншалықты түсінгендерін анықтап жазады.




    Басқа түсті стикерлер қайта таратылады. Әр топқа сұрақтар таратады

    Сұрақ. Халық санағын жүргізу барысында қандай басты демографиялық белгілері ескеріледі?






    Мұғалім оқушылардың жұмысына бағалауын скрам тақтаға іледі.





    Мәнмәтін №2. Топтық жұмыс

    Халық санынның күрт өсуін демографиялық жарылыс деп атайды. Оған бірден бір себеп өндірістің жетілуі, медицинаның дамуы жалпы АДИ-дің жақсаруы бірден бір себеп. 20 ғасырда халық санының айрықша жылдам артуы байқалады.

    Жылдар

    Халық саны (млрд адам)

    1820

    1

    1927

    2

    1960

    3

    1974

    4

    1987

    5

    1999

    6

    2011

    7

    2017

    7,5


    Оқушыларға стикердің басқа түсі таратылады.




    Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді теріп жазады.







    Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп,стикерге жазбаша кері байланыс жасайды.





    Оқушыларға басқа түсті стикер таратылады.






    Тапсырма. Кестедегі мәліметті пайдаланып, 1820-2022 жылдар аралығындағы халық санының өзгеру динамикасына талдау жаса.









    Мұғалім оқушылардың тапсырмаларын тексеріп, жазбаша кері байланыс жасайды.


    Жұптық жұмыс «Суреттер сөйлейді» Берілген тірек сөздер мен суреттерді байланыстырып мәтін құрастырыңыз.







    1-жұп

    2-жұп



    Жеке жұмыс.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (қосымша №1)

    Сараланған тапсырма (аса қабілетті оқушы үшін, қосымша №2)


    «SCRUM» тақтасын толтыру арқылы сабақтың мазмұны ашылады



    Әрбір топтан скрам –мастер сайланып әр оқушының жұмыс жасауын қадағалайды.



    Мәтінді оқушылар оқып шығады..












    Түсінгендерін стикерге жазады. Скрам тақтаға скрам-мастер іледі


    Оқушылар сұраққа жауап жазып скрам-мастерге береді. Ол тақтаға іледі.


    Скрам мастер мұғалімнің топқа берген бағасын көреді.


    Оқушылар мәтінмен танысып шығады












    Скрам-мастер стикерлерді таратып береді.


    Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді, мәтіннің мағынасын ашатын сөздерді теріп жазады


    Скрам-мастер мұғалімнің кері байланысын көре алады.


    Скрам мастер стикерді топ мүшелеріне таратып береді.


    Оқушылар кестедегі мәліметті талдап жазады. Скрам-мастерге жұмыстарын өткізеді. Скрам-мастер скрам тақтасына іледі.




    Тапсырма парағандағы тірек сөздер мен суреттерді қатыстырып мәтін құрастырады







    Ғаламтордың көмегімен, қосы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Презентация 9 сынып
    27.02.2023
    557
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахмет Меруерт
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации