Сабақтың тақырыбы:
Халық санағы
|
|
СЫНЫП: 8
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
8.4.1.1 халық санының
анықтау әдістерін түсіндіреді
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды.Топпен,жеке жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Халық санағы туралы
түсініктерін жетілдіреді
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Географиялық дерек көздері
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Тарих, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы оқу
|
Халық санағы
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
-
минут
5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
1.Шаттық
шеңбері
Тренинг
тақырыбы: Қарым-қатынас
Тренингке қатысып тұрған
оқушылыр сол жағында тұрған оқушыға қолын беріп,
“Сізбен қарым-қатынаста
болғаныма өте қуаныштымын!”
деп қолынан ұстайды, ол оқушы
қасында тұрған келесі оқушыға осы сөзді айтып әрі қарай жалғаса
береді. Бүкіл оқушылар қол ұстасып шеңбер құрады, содан соң бәрі
бір дауыспен, “бір-бірімізбен
қарым-қатынаста болғанымызға өте
қуаныштымыз!” деп
айтады
Сыныпты 2 топқа бөлу. 1-топ «
Достық», 2-топ«Ынтымақ»
Үй тапсырмасы.
«Даналық ағашы» әдісі
Оқушылар ішінен бір жүргізуші сайланады.
Жүргізушінің қолында қорап немесе сандықша болуы керек. Оқушылар
тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді.
Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар сандықшадан кез келген
сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады. Қойылған
сұрақпен берілген жауап бағаланады.
1.Халық санағы бізге не үшін
қажет?
2.Алғашқы халық санағын жүргізген аймақтарды
атаңдар.
3.Демографиялық саясатты ұсанатын елдер бар ма
?
4.Қазақстанда халық санағы қашан
жүргізілді?
5.Болашақта Қазақстанда кезекті халық санағы қай
жылы жүргізіледі?
6.Демографиялық жарылыс дегеніміз
не?
7.Демография дегеніміз не?
8.Тұрақты халық дегеніміз не?
Өз-өздерін Бағалау: От шашу
арқылы бағалау
|
1-топ:
Достық
2-топ:
Ынтымақ

Тренинг Қарым-қатынас
«Даналық ағашы» әдісі
|
Жаңа білім
15
минут
|
Білу және түсіну
Видео
көрсетілімі: Қазақстан
халқы
Берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
Мемлекеттің негізі-халық.Қазақстан
Республикасының 16,3 миллионға жуық тұрғыны бар.Бұл -тәуелсіздік
алғаннан кейінгі екінші,яғни 2009 жылғы халық санағының алдын ала
қорытындысы бойынша берілген көрсеткіші.
Республикадағы негізгі ұлт- қазақтар.Сонымен
бірге саны жағынан көбірек ұлттар – орыстар, украиндар,
өзбектер,немістер, татарлар және т.б. Олардың көпшілігі сталиндік
қуғын-сүргін кезінде,тың және тыңайған жерлерді игеру жылдары қоныс
аударғандар.
ХІХ ғасырдың аяғында Қазақстанға 1,5 миллион орыс
шаруалары көшірілді.
Елімізді мекендеген халықтардың ынтымақты өмір
сүруі – мемлекет саясатының басты бағыттарының
бірі.
Халықтың үштен бірінен астамы –
балалар.
Топтық
жұмыс
-
топ «Халық санағы»
-
топ «Халық саны»
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (7 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын жеткізеді.)
Екі жұлдыз,бір ұсыныс арқылы
бағалау

Бағалау
критерий
уақытты дұрыс пайдалануы
көркемдігі
мазмұнын аша білуі
сөйлеу мәнері
|
Білім ланд
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
6
минут
7 минут
|
Қолдану
Жұптық жұмыс
Картамен жұмыс
1-тапсырма
1.Дүниежүзі картасын пайдалана отырып,халқы саны
жөнінен алдығы ондыққа кіретін елдерді анықтап,картадан
көрсету.
2-топ
2-тапсырма
Қазақстан картасын қолдана отырып,халқы саны
жоғары облыстарды анықтап,картадан көрсету.
Дескриптор:
-Дүниежүзі халқы көп
елдерді,Қазақстан халқы саны жоғары облыстарды картадан
анықтайды
-Картамен жұмыстана
алады
ҚБ.«Бас
бармақ» әдісімен
бағалау

Талдау
Жеке жұмыс
Венн диаграммасы Орал
қаласы,Қаратөбе ауданы халқы

«Смайлик» арқылы өз-өздерін
бағалау
Дескриптор:
-Орал қаласы,қаратөбе ауданы халқын ажырата
біледі
-Ұқсастығын жаза алады
1897ж 36 466адам Аудан халқы
3,6 мың адам 1999ж , 3,4 мың адам
2012ж
1959ж 103 914 адам 16 281
адам 2013ж, 16 737 адам 2018ж
1970ж134 162адам Халықтың
орташа тығыздығы (1 шаршы км аумақта) 2адам
құрайды
1979ж 167
352
1989ж 199
835
1991ж214
000
2004ж 195
811
2009ж 202 161
2018ж
306 549
Халықтың орташа тығыздығы (1 шаршы км аумақта) 3
адам құрайды.Орал қаласының басым бөлігі қазақтар.Басқа ұлт
өкілдерінен украин,орыстар,татарлар,корейлер
тұрады.
|
Карта,атлас
|
Соңы2
минут
Кері байланыс
3
минут
|
Үй жұмысын беру.32 оқу.Ізденіс
жұмысы Үшана ауылының халық санын анықтап
слайд
«Плюс, минус, қызықты»
Бұл рефлексияны ауызша да, жазбаша да
орындауға болады. Жазбаша орындау үшін үш бағаннан тұратын кестені
толтыру ұсынылады. «Плюс» бағанына сабақта ұнаған кезеңдердің
барлығы жазылады. «Минус» -оқушының пікірінше, бұл ақпарат ол үшін
керексіз, пайдасыз. «Қызықты» бағанына оқушылар қызығушылық
тудырған деректер мен әдістерді, ол туралы басқа дерек көздерінен
көбірек білгісі келгендіктері туралы жазады.
|
Кері байланыс
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,
оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|