Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Амандасу, жағымды ахуал
қалыптастыру;
Оқушыларды
түгендеу;
Пәнаралық байланыс пен
құндылық туралы айту;
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты,
бағалау критерийімен
таныстыру
Үй тапсырмасын
тексеру
Диалог «Сұраққа
жауап»
-Қыпшақтар қалайша осындай
орасан зор территорияны
иемденді?
-Қыпшақтар қай
мемлекеттермен байланыстар
орнатты?
|
Мұғаліммен
амандасады;
Сабақтың мақсатқа сәйкес ой
қосады;
Білім алушылар жеке
мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету
жолдарын анықтайды;
Бағалау критерийлерімен
танысады.
Сұрақтарға жауап
береді. Оқушылар дәйек келтіре отырып, өз жауаптарын
ұсынады.
|
Оқушылардың көңіл-күйін және
сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет»,
т.б.;
ҚБ 1-10
балл;
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Қолдану
Бағалау
критерийі:
Ұлы Жібек жолының саяси,
экономикалық, мәдени рөлін
анықтайды
|
Оқулық, дәптер,
қалам
Тірек
сөздер.
|
Жаңа
білім
5
мин
10
мин
10
мин
|
М:
«Стоп кадр»
әдісі арқылы бейнеролик
көрсету.
Суреттер арқылы өз ойын
білдіреді.
Жеке
жұмыс
Дескриптор:
-ҰЖЖ-ның хронологиясын
жазады;
-Керуен жолының бағытын
жазады;
-ҰЖЖ бойындағы қалаларды
жазады;
-ҰЖЖ бойында таралған діндерді
жазады;
ЕБҚ оқушы тапсырманы
мұғалімнің көмегімен
орындайды.
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
SWOT
талдау
Дескриптор:
-ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің күшті жағын жазады;
-
ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің әлсіз жағын жазады;
- ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің мүмкіндігін жазады;
- ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің қауіп-қатерін
жазады.
ЕБҚ оқушы
тапсырманы сыныптасының көмегімен
орындайды.
|
Бейнеролик көру арқылы,
сұрақтарға жауап береді.
-ҰЖЖ қайдан
басталды?
-ҰЖЖ ұзындығы
қанша?
-ҰЖЖ қашан не себепті
тоқтады?
Мәтінмен жұмыс жасап, кестені
толтырады.
ЕБҚ оқушы тапсырманы
мұғалімнің көмегімен
орындайды.
Ұлы Жібек жолының халықаралық
қарым-қатынастағы рөлі
бойынша
SWOT талдауын
жасайды.
ЕБҚ оқушы тапсырманы
сыныптасының көмегімен
орындайды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Бағалау
балы:
-ҰЖЖ-ның хронологиясын
жазады-1б;
-Керуен жолының бағытын
жазады-1б;
-ҰЖЖ бойындағы қалаларды
жазады-1б;
-ҰЖЖ бойында таралған діндерді
жазады-1б;
Жалпы 4
балл
Бағалау
балы:
-ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің күшті жағын
жазады-1б;
-
ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің әлсіз жағын
жазады-1б
- ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің мүмкіндігін
жазады-1б;
- ҰЖЖ-ның
халықаралық қарым-қатынастағы
рөлінің қауіп-қатерін
жазады-1б
Жалпы-4
балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=gCS1D0lQogE
Тақырыпқа қатысты
суретер
Үлестірмелі
қағаздар
|
Бекіту
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау
Үйге
тапсырма
Тақырыпты мазмұндау,
ашық/ жабық тест тапсырмасын
орындау
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Мәліметтердің
ақиқат/жалғандығын
анықтайды.
|
Әрбір дұрыс жауап 1
балл.
Жалпы-2
балл
|
тест
|
Кері
байланыс
5
мин
|
|
Рефлексия
Бағалау критерийлері бойынша
рефлексия береді.
Ұлы Жібек жолының саяси,
экономикалық, мәдени рөлін
анықтайды
|
1) дескриптор бойынша
бағалайды;
2)
Білім
алушының
жетістігі туралы пікір
білдіру;
3) ЕБҚ білім алушылардың оқу жетістігін
айту
|
kundelik.kz
|