Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
«№ 40 орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі
|
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдуллаева Айжан Абилашимовна |
|||||
|
Күні: |
4;5;6.12.2023ж. |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі. Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 5 мин |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу; Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту; Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру Үй тапсырмасын тексеру Диалог «Сұраққа жауап» -Қыпшақтар қалайша осындай орасан зор территорияны иемденді? -Қыпшақтар қай мемлекеттермен байланыстар орнатты? |
Мұғаліммен амандасады; Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады; Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды; Бағалау критерийлерімен танысады. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар дәйек келтіре отырып, өз жауаптарын ұсынады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; ҚБ 1-10 балл; Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Бағалау критерийі: Ұлы Жібек жолының саяси, экономикалық, мәдени рөлін анықтайды |
Оқулық, дәптер, қалам Тірек сөздер. |
||
|
Жаңа білім 5 мин 10 мин 10 мин |
М: «Стоп кадр» әдісі арқылы бейнеролик көрсету.
Суреттер арқылы өз ойын білдіреді. Жеке жұмыс
Дескриптор: -ҰЖЖ-ның хронологиясын жазады; -Керуен жолының бағытын жазады; -ҰЖЖ бойындағы қалаларды жазады; -ҰЖЖ бойында таралған діндерді жазады; ЕБҚ оқушы тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. 2-тапсырма Жеке жұмыс SWOT талдау
Дескриптор: -ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің күшті жағын жазады; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің әлсіз жағын жазады; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің мүмкіндігін жазады; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің қауіп-қатерін жазады. ЕБҚ оқушы тапсырманы сыныптасының көмегімен орындайды. |
Бейнеролик көру арқылы, сұрақтарға жауап береді. -ҰЖЖ қайдан басталды? -ҰЖЖ ұзындығы қанша? -ҰЖЖ қашан не себепті тоқтады? Мәтінмен жұмыс жасап, кестені толтырады. ЕБҚ оқушы тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. Ұлы Жібек жолының халықаралық қарым-қатынастағы рөлі бойынша SWOT талдауын жасайды.
ЕБҚ оқушы тапсырманы сыныптасының көмегімен орындайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Бағалау балы: -ҰЖЖ-ның хронологиясын жазады-1б; -Керуен жолының бағытын жазады-1б; -ҰЖЖ бойындағы қалаларды жазады-1б; -ҰЖЖ бойында таралған діндерді жазады-1б; Жалпы 4 балл Бағалау балы: -ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің күшті жағын жазады-1б; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің әлсіз жағын жазады-1б - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің мүмкіндігін жазады-1б; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің қауіп-қатерін жазады-1б Жалпы-4 балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=gCS1D0lQogE Тақырыпқа қатысты суретер Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Бекіту 5 мин |
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма Тақырыпты мазмұндау, ашық/ жабық тест тапсырмасын орындау |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Мәліметтердің ақиқат/жалғандығын анықтайды. |
Әрбір дұрыс жауап 1 балл. Жалпы-2 балл |
тест |
||
|
Кері байланыс 5 мин |
|
Рефлексия Бағалау критерийлері бойынша рефлексия береді. Ұлы Жібек жолының саяси, экономикалық, мәдени рөлін анықтайды |
1) дескриптор бойынша бағалайды; 2) Білім алушының жетістігі туралы пікір білдіру; 3) ЕБҚ білім алушылардың оқу жетістігін айту |
|
||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі 6 сынып
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі 6 сынып
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
«№ 40 орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі
|
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдуллаева Айжан Абилашимовна |
|||||
|
Күні: |
4;5;6.12.2023ж. |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі. Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 5 мин |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу; Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту; Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру Үй тапсырмасын тексеру Диалог «Сұраққа жауап» -Қыпшақтар қалайша осындай орасан зор территорияны иемденді? -Қыпшақтар қай мемлекеттермен байланыстар орнатты? |
Мұғаліммен амандасады; Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады; Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды; Бағалау критерийлерімен танысады. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар дәйек келтіре отырып, өз жауаптарын ұсынады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; ҚБ 1-10 балл; Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Бағалау критерийі: Ұлы Жібек жолының саяси, экономикалық, мәдени рөлін анықтайды |
Оқулық, дәптер, қалам Тірек сөздер. |
||
|
Жаңа білім 5 мин 10 мин 10 мин |
М: «Стоп кадр» әдісі арқылы бейнеролик көрсету.
Суреттер арқылы өз ойын білдіреді. Жеке жұмыс
Дескриптор: -ҰЖЖ-ның хронологиясын жазады; -Керуен жолының бағытын жазады; -ҰЖЖ бойындағы қалаларды жазады; -ҰЖЖ бойында таралған діндерді жазады; ЕБҚ оқушы тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. 2-тапсырма Жеке жұмыс SWOT талдау
Дескриптор: -ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің күшті жағын жазады; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің әлсіз жағын жазады; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің мүмкіндігін жазады; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің қауіп-қатерін жазады. ЕБҚ оқушы тапсырманы сыныптасының көмегімен орындайды. |
Бейнеролик көру арқылы, сұрақтарға жауап береді. -ҰЖЖ қайдан басталды? -ҰЖЖ ұзындығы қанша? -ҰЖЖ қашан не себепті тоқтады? Мәтінмен жұмыс жасап, кестені толтырады. ЕБҚ оқушы тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды. Ұлы Жібек жолының халықаралық қарым-қатынастағы рөлі бойынша SWOT талдауын жасайды.
ЕБҚ оқушы тапсырманы сыныптасының көмегімен орындайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Бағалау балы: -ҰЖЖ-ның хронологиясын жазады-1б; -Керуен жолының бағытын жазады-1б; -ҰЖЖ бойындағы қалаларды жазады-1б; -ҰЖЖ бойында таралған діндерді жазады-1б; Жалпы 4 балл Бағалау балы: -ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің күшті жағын жазады-1б; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің әлсіз жағын жазады-1б - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің мүмкіндігін жазады-1б; - ҰЖЖ-ның халықаралық қарым-қатынастағы рөлінің қауіп-қатерін жазады-1б Жалпы-4 балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=gCS1D0lQogE Тақырыпқа қатысты суретер Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Бекіту 5 мин |
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма Тақырыпты мазмұндау, ашық/ жабық тест тапсырмасын орындау |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Мәліметтердің ақиқат/жалғандығын анықтайды. |
Әрбір дұрыс жауап 1 балл. Жалпы-2 балл |
тест |
||
|
Кері байланыс 5 мин |
|
Рефлексия Бағалау критерийлері бойынша рефлексия береді. Ұлы Жібек жолының саяси, экономикалық, мәдени рөлін анықтайды |
1) дескриптор бойынша бағалайды; 2) Білім алушының жетістігі туралы пікір білдіру; 3) ЕБҚ білім алушылардың оқу жетістігін айту |
|
||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз

















