Материалдар / Халықтың нәсілдік, ұлттық, тілдік құрамы және әлем діндері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халықтың нәсілдік, ұлттық, тілдік құрамы және әлем діндері

Материал туралы қысқаша түсінік
Халықтың нәсілдік, ұлттық, тілдік құрамы және әлем діндері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2023
277
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

География №26

Күні: 6.12.2016ж

Сабақтың тақырыбы

Халықтың нәсілдік, ұлттық, тілдік құрамы және әлем діндері

10а-сынып

Қатысқандар саны -

Қатыспағандар саны -

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Оқушылардың әлем халықтары туралы мәліметтерін толықтыру

Оқу нәтижелері

Дүниежүзі халқының ұлттық, нәсілдік, тілдік, діни құрамы туралы білімдері толығады

Алдыңғы оқу

Дүниежүзі халқы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Жеті модульдің қолданылуы

Басталуы






Ынтымақтастық атмосферасын қадағалау

1. Оқушылардың білім қорын анықтау.

"Конверт-сұрақ" әдісі арқылы

2. Сенімділікті нығайту

"Шындық па, жалған ба ?" әдісі

3. Ойлануға арналған тапсырмалар

"Сұрақты тап" әдісі арқылы

4. Топтардың бірлескен жұмысы

"Тыңдайтын үшбұрыштар" арқылы жүзеге асады.

Мұнда оқушылар: СПИКЕР (шешен),

ИНТЕРВЬЮЕР (тілші)

ХАТШЫ ролдеріне енеді



Оқыту мен оқудағы

әдіс-тәсілдер













Сыни тұрғыдан ойлау


Ортасы

5. "Алфавиттер желісі" арқылы сергиміз

6. " Детальдарды қосу" арқылы ойлана отырып

картамен жұмыс жасаймыз

7. Пікірталас "Үштұғырлы тілді енгізу мәселесі"

Алфавит

Аяқталуы


8. Материалды бекіту үшін "Әткеншек" әдісін пайдаланамыз, ол үшін постерге топ мүшелері сұрақтар жазып, келесі топпен ауысады. Жауап жазылған соң кері топқа беріліп жауаптар тексеріледі.

9. Досымызды "екі жұлдыз, бір тілек" айту арқылы бағалаймыз.

10. Мұғалімнің баға беруі:

"ӨТЕ ЖАҚСЫ" - 10

"ЖАҚСЫ" - 7

"ЖАМАН ЕМЕС" - 5

Егер қолында қызғылт-сары қағаз көп болса - терминдерді,

Ақ - ұлттар,

Күлгін - елдер,

Сары - дін,

Қызғылт - тіл туралы мәліметтер жақсы білесін!



Қосымша ақпарат Ғаламтор желісі

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?


Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы

Дарынды оқушыларға тапсырма беру.

  • Өзін-өзі бағалау.

  • Топ басшының бағалауы.

  • Кері байланыс

  • Қазақ тілі

  • Әдебиеттік оқу


Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау



Оқушылар түстерге байланысты жинаған стикерлері бойынша бүгінгі сабақта қай тапсырма бойынша қателескендерін дәл табады

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!