|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Хан Абылай «Хан Абылай атандың» Бұқар жырау. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу 3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Кейіпкерлерді сипаттайды және шығармадағы оқиғаның дамуын болжайды |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Шығармашыл бала –ойлы бала |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Әл Фараби туралы мәлімет жина «Ой қозғау» әдісі Суретке қара Суретте кімдер бейнеленген? Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардың? Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едің? Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсың? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Өлеңді оқы Өлеңнің негізгі ойын анықта. ЕББҚ Өлең кім туралы? Талқылау сұрақтары: Абылай Хан қандай адам болған? |
Тапсырманы тексертеді
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді
Өлеңді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -өлеңнің негізгі ойын анықтайды-1б -өлеңнің авторы туралы әңгімелейді-1б -Абылай Ханды сипаттайды-1б |
Оқулық 47-бет Оқулық 47,48-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Кестемен жұмыс. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Кестені толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -берілген жолдар бойынша қандай сурет салатынын жазады-1б -Абылай ханның халыққа айтқанын жазады-1б -Абыла хан туралы қорытынды ойын айтады-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сипатта» әдісі Бұқар жыраудың айтқанына сүйеніп, Абылай ханды сипатта. Мына анықтамалардың мағынасын ашатындай мәтін құрастырыңдар. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Анықтамалардың мағынасын ашатындай мәтін құрастырады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -Абылай ханды сипаттайды-1б -Абылайдың батырлығын жазады-1б - Абылайдың хандығын жазады-1б - Абылайдың қолбасшылығын жазады-1б |
Дәптер қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма Өлеңді жатта |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Хан Абылай «Хан Абылай атандың» Бұқар жырау.
Хан Абылай «Хан Абылай атандың» Бұқар жырау.
|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Хан Абылай «Хан Абылай атандың» Бұқар жырау. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу 3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Кейіпкерлерді сипаттайды және шығармадағы оқиғаның дамуын болжайды |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Шығармашыл бала –ойлы бала |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Әл Фараби туралы мәлімет жина «Ой қозғау» әдісі Суретке қара Суретте кімдер бейнеленген? Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардың? Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едің? Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсың? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Өлеңді оқы Өлеңнің негізгі ойын анықта. ЕББҚ Өлең кім туралы? Талқылау сұрақтары: Абылай Хан қандай адам болған? |
Тапсырманы тексертеді
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді
Өлеңді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -өлеңнің негізгі ойын анықтайды-1б -өлеңнің авторы туралы әңгімелейді-1б -Абылай Ханды сипаттайды-1б |
Оқулық 47-бет Оқулық 47,48-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Кестемен жұмыс. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Кестені толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -берілген жолдар бойынша қандай сурет салатынын жазады-1б -Абылай ханның халыққа айтқанын жазады-1б -Абыла хан туралы қорытынды ойын айтады-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сипатта» әдісі Бұқар жыраудың айтқанына сүйеніп, Абылай ханды сипатта. Мына анықтамалардың мағынасын ашатындай мәтін құрастырыңдар. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Анықтамалардың мағынасын ашатындай мәтін құрастырады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -Абылай ханды сипаттайды-1б -Абылайдың батырлығын жазады-1б - Абылайдың хандығын жазады-1б - Абылайдың қолбасшылығын жазады-1б |
Дәптер қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма Өлеңді жатта |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар |
|
шағым қалдыра аласыз













