Хикметтердің тарихи және көркемдік құндылығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Хикметтердің тарихи және көркемдік құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныптарға арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар. Бұл "Атамұра" баспасы бойынша жасалған 1-тоқсан материалдар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиеті

8-сабақ


Бөлім:

1-бөлім: «Дананың сөзі- ақылдың көзі»


Педагогтің аты-жөні

Күні:

Сынып: 8


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Хикметтердің тарихи және көркемдік құндылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басталуы

5 минут






























Сабақтың

ортасы

15 минут



























8 минут



















12 минут





Сабақтың соңы

5 минут

1.Оқушылармен сәлемдесу,

2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады

І. Қызығушылықты ояту кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Жұптасу:түрлі-түсті кілттер арқылы

Бірдей түсті кілтке ие болған оқушылар жұп құрайды.

Мұғалім: осы кілттер арқылы біз бүгінгі сабақта Ахмет Йассауи мен Абай мұрасының сырын ашып, жұмбағын шешеміз.

1-тапсырма

Миға шабуыл: Сіздердің түсініктеріңіздегі «Нағыз адам» кім? қандай? не істейді?

Мұғалім сыныптың бір қабырғасына адам сұлбасы салынған үлкен ақ плакатты іліп қояды.


1-тапсырма

1-әрекет. «Зерттеу алаңы». ЖЖ.


Оқушылар ғаламтор, мұғалім ұсынған ресурстар көмегімен «толық адам» ілімімен танысады.

2-әрекет. «Анықтау алаңы». Ж.

3-әрекет. «Талдау алаңы». ЖЖ.

Йассауидің кемел адамы мен Абайдың толық адамы арасында қандай байланыс бар? Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаңдар.

Shape1 Shape3 Shape2







3-тапсырма

Екі шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстырып, шығармалардың тарихи құндылығына қатысты ойыңызды қорытындылаңыз.

Шығарма

лар

Тақырыбы

Идеясы

Ясауи хикметтері



Абайдың отыз үшінші, отыз сегізінші қара сөздері



Қорытынды



2-тапсырма

ХХІ ғасырдағы адам бойында кемелдіктің көрінісі қандай? Нақты мысалдармен дәлелдей отырып, шағын ойтолғау жазыңыз.

Үйге тапсырма: А. Йассауидің сабақта талданған хикметтерінен біреуін жаттау.

Рефлексия: «Көңілдің кілті»

Сұраққа қатысты өз ойларын айтады.







Әр жұп ойланып өз жауаптарын сөз немесе сөз тіркесі түрінде түрлі-түсті қаламмен жазып кетеді.

Соңында бірнеше оқушы және мұғалім барлық жазылған ақпараттарды оқып, кері байланыс береді.

















Жұптағы 1 оқушы Ахмет Йассауи хикметтеріндегі, 2 оқушы Абай өлеңдері мен 17 қара сөзіндегі «Толық адам(Нағыз адам)» бейнесіне қатысты қасиеттерді тауып, 1,2-шеңберге жазады



Жұптағы оқушылар тапқан деректерін салыстыра талдап, диалог құрады. Ахмет Йассауи мен Абайға ортақ идеялар, адам бойындағы қасиеттерді үшінші шеңберге жазады.



Йассауидің кемел адамы мен Абайдың толық адамы арасында қандай байланыс бар екендігін түсіндіреді. Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды.









Екі шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстырып, шығармалардың тарихи құндылығына қатысты ойларын қорытындылайды.





«ХХІ ғасырдағы адам бойында кемелдіктің көрінісі қандай?» тақырыбында нақты мысалдармен дәлелдей отырып, шағын ойтолғау жазыңыз





Оқушылар сабақ басында алған кілттеріне «Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдім?» сұрағына 1-2 сөйлеммен жауап жазады.

Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша!

Керемет!






Дескриптор

Білім алушы

-«толық адам» бейнесіне қатысты автор қолданған қасиеттерді анықтайды;

-А. Йассауи мен Абай шығармаларындағы ортақ идеяны айқындайды

- ортақ идеяны танытатын тілдік бірліктерді жазады;


Асық арқылы бағалау

Алшы – асықтың иірілгенде тегіс табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші дәрежелі мән беріледі. (9-10 балл)

Тәйке (тауа) – асықтың иіріленде шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ол екінші дәрежелі мәнге ие. (7-8 балл)

Бүге (бүк) – асықтың иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6 балл)

Шіге (шік) – асықтың иірілгенде шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан жатық түсуі. Ол төртінші дәрежелі мәнге ие. (1-4 балл)

Дескриптор

Білім алушы

-екі шығарманың тақырыбын анықтайды,

-идесын анықтайды,

-тарихи құндылығына қатысты пікірін білдіреді,

-өз ойын қорытындылай

ды.

Дескриптор

Білім алушы

-тақырыпқа қатысты ойтолғау жазады,

-мысалдармен ойын дәлелдейді,

-сауатты жазады..

Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл




Ахмет Йассауи хикметтері, Абай өлеңдері мен 17 қара сөзі

http://infoportal.kz/ru/content/1-hikmet















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2024
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі